do DO -nowincjuszka

1. Data: 2003-11-23 19:47:35

Temat: do DO -nowincjuszka
Od: Stokrotka <d...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej ludziska, kiiedys, kiedys, ponad rok temu pisywalam na tej grupie
jako zatwardziala wegetarianka. Jednak poniewaz na tej diecie pojawily
sie problemy z jelitami oraz mi sie przytylo z lekka, chcialam przejsc
na diete optymalna od wtorku. Jutro jestem zapisana do lekarza opty, a
wiec po wieczornych zakupach od wtorku chce zaczac inny sposob na
zsycie. Przeczytalam troche nha ten temat, powoli sie przekonuje ze to
byc moze to, ale nadal jestem zielona w tym temacie. Chcialam sie
zapytac czy ktos z Was moglby mi pomoc na poczatku z oswojeniem sie,
wzkazaniem na pewne sprawy, doradzic???
Domyslam sie ze pewnie macie dosc pisania ciagle od nowa dla nowych, ale
ja naprawde nie mam czasu by zagladac do archiwum, gdyz studia i praca
zupelnie pochlaniaja moj caly czas

pozdrawiam
stokrotka

2. Data: 2003-11-23 19:54:17

Temat: Re: do DO -nowincjuszka
Od: b...@g...pl (geo) szukaj wiadomości tego autora

Chetnie, 6 lat jem optymalnie, b...@p...fm

--
Wiadomość wysłana z Portalu Młodzieży Optymalnej
http://mlodziez.optymalni.one.pl

3. Data: 2003-11-23 20:09:31

Od: "Neox" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To chwalebne ze chcesz cos zrobic dla swojego zdrowia ale obawiam sie ze to
bedzie wymagalo tez troche wysilku i poswieconego czasu z Twojej strony.
Moje zdanie jest takie - Zywienia optymalnego nie zaczyna sie bez podstaw
teoretycznych. Polecam jakas ksiazke dr.J.K., lekture naszej grupy
dyskysyjnej i wizyty na naszym czacie ale przde wszystkim nasze strony www.
Wizyta u lekarza optymalnego jest bardzo rozsadnym posunieciem i on Ci
napewno duzo doradzi oraz udzieli wszelkiej pomocy ! W optymalnym sposobie
zywienia wspaniale jest to ze nie trzeba duzo czasu spedzac w kuchni ani
wydawac masy pieniedzy na jedzenie ale przynajmniej na poczatku trzeba
zainwestowac troche czasu na myslenie i samoobserwacje. Trzymam za Ciebie
kciuki !!!
--

Serdecznie pozdrawiam
Bartek Lopienski
GG 4225828
0-507-134-111
n...@i...net.pl

Uzytkownik "Stokrotka" <> napisal w wiadomosci

4. Data: 2003-11-23 20:13:48

Od: b...@g...pl (geo) szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka wrote:

> [...]
> Domyslam sie ze pewnie macie dosc pisania ciagle od nowa dla nowych, ale
> ja naprawde nie mam czasu by zagladac do archiwum, gdyz studia i praca

to nie wymaga wiele wysiłku, na poczatku trzymaj się sciśle wskazówek z
ksiazek.I nie jedz pieczywa, makaronów, owoców i innych niejadalnych.Masz
mojego maila:)

5. Data: 2003-11-23 22:34:41

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Stokrotka" <d...@2...pl> napisal w wiadomosci
> Hej ludziska, kiiedys, kiedys, ponad rok temu pisywalam na tej grupie
> jako zatwardziala wegetarianka.

? To bardzo ciekawe,
tak ciekawe, ze az siegnelam do archiwum.
I cóz tam zatwardziala wegetarianka stokrotka pisze?
Ano np.:

"3. nie lacze tluszczów z weglowodanami, czyli np jem mieso lub rybe z
warzywami, nie dodajac juz ziemniakow, ryzu czy tp"

To Ci dopiero zatwardziala wegetarianka. :-)

Sowa - zatwardziala optymalna :)

6. Data: 2003-11-24 18:08:29

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> "3. nie lacze tluszczów z weglowodanami, czyli np jem mieso lub rybe
> warzywami, nie dodajac juz ziemniakow, ryzu czy tp"
>
> To Ci dopiero zatwardziala wegetarianka. :-)

Sowa,ale Ty czujna jesteś:-)Stokrotka napisała jeżeli sie nie mylę ,że
ponad rok temu.Może w lipcu tego roku podjadała mięsiwo:)

Gosia

7. Data: 2003-11-24 19:35:08

Od: Stokrotka <d...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sowa napisał:

> [...]
>

> To Ci dopiero zatwardziala wegetarianka. :-)
>
>wegetarianka bylam tylko przez pol roku,a potem jak zaczelam sie gorzej czuc
wrocilam do m8iesa i ot cala historia;-)
Stokrotka

8. Data: 2003-11-24 19:43:58

Od: Stokrotka <d...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Neox napisał:

> Moje zdanie jest takie - Zywienia optymalnego nie zaczyna sie bez podstaw
> teoretycznych.

Mam, juz za soba Zywienie optymalne Kwasniewskiego i pare informacji z
netu, wiec bodstawy jakies sa. Narazie wsdzystko po omacku

na poczatku trzeba
> zainwestowac troche czasu na myslenie i samoobserwacje.

Co przez to rozumiesz?

Wlasnie wrocilam od lekarza. Kazal mi smigac codziennie po 5 zoltek na
sniadanie, codziennie wieprzowine, 3 razy w tygodniu jakas watrobke czy
cos galaretkowatego i mozdzek raz w tygodniu.
Troche sie boje tego wszystkiego, tego jak to na moj biedny organizm
wplynie, wyrochowany przez rozne problemy gastryczne. Obawiam sie tez
troche monotonii, ale jak narazie jestem zielona wiec moge wiele nie
wiedziec. Aha no i mam skiierowanie na prady selektywne, wiec od jutra
zaczynam prz\ez dwa tygodnie. Zupelnie nie wiem co to jest, ale mam
nadzieje ze pomoze na nerwy i problemy gastryczne.
Mam nadzieje ze schudne i nie bede musiala juz wiecej ganiac po lekarzach.
Bede wdzieczna za kazda rade, za kazdy kciuk.
Dzis przed wizyta sie zalamalam z lekka, wrecz dopadl mnie dol,
oczywiscie musialam poplakac troche z tego wszystkiego. Tak bym chciala
zeby to jedzenie mi pomoglo, zeby6 to nie byla kolejna wtopa jakz z
wegetarianizmem czy herbalife.

Trzymam za Ciebie
> kciuki !!!

Dzieki wielkie

ps. bede wdzieczna za kazdy sposob przyrzadzenia kawalka wieprzowiny i
namiary w Wawie gdzie mozna kupic mozdzek
Stokrotka

9. Data: 2003-11-24 19:46:36

Od: Stokrotka <d...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sowa,ale Ty czujna jesteś:-)Stokrotka napisała jeżeli sie nie mylę ,że
> ponad rok temu.Może w lipcu tego roku podjadała mięsiwo:)

Pewnie ze podjadala chudziutkie miesko, wegetarianka bylam jak juz
pisalam tylko przez pol roku no a potem... zrezygnowalam
a swoja droga czujnosc to d0obra rzecz
Stokrotka

10. Data: 2003-11-24 20:07:14

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <d...@2...pl> napisał w wiadomości

> ps. bede wdzieczna za kazdy sposob przyrzadzenia kawalka wieprzowiny i
> namiary w Wawie gdzie mozna kupic mozdzek

polecam subskrypcję grupy pl.rec.kuchnia i używanie googli, gdzie setki
doskonałych przepisów można wyszukać:)))

Pozdrawiam,
Adam

co po treningu?
K&sup3;opot ze skóra