do DO -nowincjuszka

11. Data: 2003-11-24 21:07:34

Temat: Re: do DO -nowincjuszka
Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <d...@2...pl> napisał w wiadomości
news:bptn35$3en$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Wlasnie wrocilam od lekarza. Kazal mi smigac codziennie po 5 zoltek na
> sniadanie, codziennie wieprzowine, 3 razy w tygodniu jakas watrobke

Mała poprawka: Wątróbkę zapewne 1 raz w tygodniu (a nie 3 razy)

> Troche sie boje tego wszystkiego, tego jak to na moj biedny organizm
> wplynie, wyrochowany przez rozne problemy gastryczne.

Każda zmiana jest na początku trochę kłopotliwa, ale przeważnie myślę,
że już po tygodniu poczujesz poprawę.

Obawiam sie tez
> troche monotonii, ale jak narazie jestem zielona wiec moge wiele nie
> wiedziec. Aha no i mam skiierowanie na prady selektywne, wiec od jutra
> zaczynam prz\ez dwa tygodnie. Zupelnie nie wiem co to jest, ale mam
> nadzieje ze pomoze na nerwy i problemy gastryczne.
> Mam nadzieje ze schudne i nie bede musiala juz wiecej ganiac po lekarzach.

Myślę, że tak będzie. Powinnaś się jednak uzbroić w cierpliwość. Z
chudnięciem bywa różnie, jedni chudną szybko, inni wolniej. Najważniejsze,
aby szybko ustąpiły zaburzenia przewodu pokarmowego a waga stopniowo będzie
wracać też do normy.

> Bede wdzieczna za kazda rade, za kazdy kciuk.

Trzymam oba.

> Dzis przed wizyta sie zalamalam z lekka, wrecz dopadl mnie dol,
> oczywiscie musialam poplakac troche z tego wszystkiego. Tak bym chciala
> zeby to jedzenie mi pomoglo, zeby6 to nie byla kolejna wtopa jakz z
> wegetarianizmem czy herbalife.

Pomoże, pomoże! : )

Pozdrawiam
Krystyna

12. Data: 2003-11-24 21:40:10

Od: "Rukasu" <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

A tak swoja droga: czy nikt nigdy nie pomyslal o stworzeniu FAQ grupy? A
moze takowe juz gdzies jest, tylko ja o nim nic nie wiem?

Rukasu

13. Data: 2003-11-24 21:44:10

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rukasu" <r...@a...net> napisał w wiadomości
> A tak swoja droga: czy nikt nigdy nie pomyslal o stworzeniu FAQ grupy? A
> moze takowe juz gdzies jest, tylko ja o nim nic nie wiem?

http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/dieta/faqdieta.htm

???

Pozdrawiam,
Adam

14. Data: 2003-11-25 00:12:13

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka w wiadomości news:bptn35$3en$1@atlantis.news.tpi.pl pisze:

> Aha no i mam skiierowanie na prady selektywne, wiec od jutra
> zaczynam prz\ez dwa tygodnie.

Z ciekawosci: ile taka przyjemnosc kosztuje?

15. Data: 2003-11-25 00:20:49

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:bpu6kq$fv5$1@inews.gazeta.pl...

> Z ciekawosci: ile taka przyjemnosc kosztuje?

1zł za minutę a taki "seans" trwa 15-30 minut;)

Pozdrawiam,
Adam

16. Data: 2003-11-25 07:58:10

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Adamo 2. w wiadomości news:bpu7c0$1gs$1@opal.futuro.pl pisze:

> 1zł za minutę a taki "seans" trwa 15-30 minut;)

Podejrzewalem, ze jestes ICH tajnym agentem ;)))

17. Data: 2003-11-25 09:20:13

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamo 2." <a...@c...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah>
napisał
> w wiadomości news:bpu6kq$fv5$1@inews.gazeta.pl...

> 1zł za minutę a taki "seans" trwa 15-30 minut;)

Jak widzę, jesteś lepiej zorientowany ode mnie. Ja wiem o zabiegach
piętnasto- i dwudziestominutowych.

Krystyna

18. Data: 2003-11-25 10:21:35

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czuc wrocilam do m8iesa i ot cala historia;-)

A na ilu i jakich jeszcze dietach byłaś i z nich zrezygnowałaś?
A ta dieta której tu punkt przytoczyłam też się nie sprawdziła jak mniemam?

Sowa

I gdzie niby pisałaś jako zaciekła wegetarianka?

19. Data: 2003-11-25 10:34:24

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Sowa w wiadomości news:bpvafl$rmt$1@inews.gazeta.pl pisze:

> I gdzie niby pisałaś jako zaciekła wegetarianka?

Moze pod innym nickiem?

20. Data: 2003-11-25 10:56:41

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ps. bede wdzieczna za kazdy sposob przyrzadzenia kawalka wieprzowiny i
> namiary w Wawie gdzie mozna kupic mozdzek

Wysłałem Co przepisy na priva ale serwer odrzucił...

PZDR

"Jadarek" - Dariusz Kral

co po treningu?
K&sup3;opot ze skóra