Re: do DO -nowincjuszka

From: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: do DO -nowincjuszka
Date: Fri, 28 Nov 2003 13:04:14 +0100
Sender: k...@p...onet.pl@l2434.biaman.pl

Użytkownik "Hafsa" <h...@a...w.sygnaturce> napisał w wiadomości
news:bq5cug$mtu$1@inews.gazeta.pl...

> FAQ ten byl napisany wtedy, gdy to byly najczesciej zadawane
> pytania.Teraz na grupie prawie nikt nie pyta, tylko wszyscy sie miedzy
> soba zra.Nie wiem w zasadzie o co? O watrobke?Maslo? Pomidora?
> Smieszne.Jakby teraz napisac FAQ, to prawie nie ma o czym pisac, bo
> kazdy watek to wzajemne klotnie opty-wege, jak zwykle.Szkoda slow i tyle.
> Hafsa

Generalnie Jan Werbiński pozytywnie wypowiedział się tylko na temat diety
zone, widocznie akurat ją stosuje i mu odpowiada i z tego punku widzenia
"spojrzał" na inne diety. Co to ma wspólnego z FAQ grupy?
Dlatego myślę, że w zasadzie nie da się napisać uniwersalnych odpowiedzi na
najczęściej zadawane pytania na tej grupie, bo będą one odmienne w
zależności od tego czyja będzie odpowiedź, każdy JEST na jakiejś konkretnej
diecie, nawet jeśli myśli że nie stosuje żadnej, to jednak kieruje się
jakimiś zasadami jedzenia, choćby "jem wszystko, co mi smakuje", albo "mniej
żreć".

Pozdrawiam
Kerystyna