Re: do Dorrit, Kohola i innych - prosba

1. Data: 2002-09-24 16:06:16

Temat: Re: do Dorrit, Kohola i innych - prosba
Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

kohol:
> Też jestem zaniepokojona. Albo przewrażliwiona.
> Facet snuje te pseudonaukowe dywagacje, stając się guru
> (miłości? seksu? dojrzałości?) dla "niedojrzałych" panienek.

Najbardziej chyba denerwujace sa jego naiwne 'marketingowe'
uogolnienia o _typowych_ facetach itd... szkoda gadac.

Gosc wyglada mi albo na sekciarza albo na zdegenerowanego(?)
ex-wychowawce harcerek. Ma chyba _sprawdzony_ sposob
docierania do proznosci nastolatek.

> (jak Ty tam w ogóle trafiłeś, Czarku?)

Normalnie. :)

> ... no chyba że wszyscy już go splonkowali.

Wiesz, chyba za chwile bedzie mial swych fanatycznych obroncow
wsrod tych nastolatek (moze nawet juz ma?).
Kreci, zaprzecza sam sobie, ale nikt tego co 'mowi' nie neguje
- bez sensu.

Dzieki Kohol za 'odzew'. :)
Tak podejrzewalem ze nie tylko jedynie wydaje mi sie co do
nietypowosci tego 'miszcza'. Dziwny gosc. :]

Pozdrawiam,
Czarek