Re: do Panów , którzy odpowiedzieli na moje pytanie

Data: 2005-12-20 08:36:51
Temat: Re: do Panów , którzy odpowiedzieli na moje pytanie
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid>

On 19 Dec 2005 12:43:30 +0100, m...@o...pl wrote:

> Western Blot ktoś wyżej zasugerował tu badanie na obwecność bakterii
> wywołującej boreliozę już sama nie wiem co robić eh ...

Bez przesady.

Borelioza owszem, może dać rożne objawy neurologiczne, ale zanim pójdzie
się robić western można na przykłąd oznaczyć przeciwciała przeciw
krętkowi borelii w surowicy, a jeśli myślimy o neuroboriozie - płynie
mózgowo-rdzeniowym.

Żeby wbić gwóźdź nie jest potrzebny młot pneumatyczny. Owszem, czasami
wbijanie gwoździa może doprowadzić do takiej sytuacji, że młot będzie
nieodzowny, ale droga do tego bardzo daleka.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)