Re: do a odchudzanie

From: "jurek" <g...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: do a odchudzanie
Date: Sat, 24 Jan 2004 13:15:37 +0100

> Tak , jestem zaciekawiona, bo pierwszy raz slysze, by przez kontakty
> osobiste cos mialo sie poprawic, chyba wydatek energetyczny

oczywiscie w "kontakcie osobistym" mozna stracic bardzo duzo energi ;) ,
ale w bezposredniej rozmowie mozna omowic wiele szczegolow ktore sa trudne
do wychwycenia przy wymianie postow. Znacznie wiecej mozna "zrozumiec" majac
kogos przed soba, niz czytajac jego posty bo papier (a raczej) ekran
wszystko przyjmie.
.
> A moze to mial byc zart a nie uszczypliwosc?

jezeli to byl zart, to nie zrozumialem Sorry!

> Ale widze, ze ja nie moge na nic odpowiadac, bo jestem persona non grata
> wsrod optymalnych.

pierwsze slysze! (a opty jestem)

> Swoja droga w koncu dowiedzialam sie, jak PRAWIDLOWO stosowac diete
> optymalna,

od kogo?

>by NAPRAWDE pomogla we wszystkich schorzeniach:
> 1.dieta optymalna
> 2.prady selektywne
> 3.alkohol codziennie.
> Gwarantowane.

co w tej trylogi jest nie wlasciwe? zeby byc opty to trzeba byc na diecie
optymalnej, jak ktos ma problem ze zdrowiem i chce PRZYSPISZYC dochodzenie
do pelni zdrowia to moze ale NIE MUSI stosowac prady selektywne, prawie
codziennie wypijam kieliszek mocnego alkoholu lub lampke wina. I moej
doskonale samopuczcie od prawie pieciu lat mam zagwarantowane. Wiec nie
rozumiem, o co Ci chodzi z tymi trzema punktami?

> A ja glowie sie od kilku miesiecy, co robie nie tak?
> Teraz juz wiem.
> Hafsa( ktora wg ww zasad nie bedzie na DO nigdy)
ktory z punktow sprawia Ci problem?

Jurek