do kogo na konsultacje

1. Data: 2000-05-21 19:22:25

Temat: do kogo na konsultacje
Od: "Ewa" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Od 10 miesiecy odczuwam bol w prawej lydce, czasem w srodstopiu; mam uczucie
jakby cos tam sie powiekszalo i rozpychalo prawą noge . Udo i lydke prawa
mam wieksza
o 1 cm niz lewa. Nie jest to opuchlizna. Wczesniej nie bylo takich roznic.

Bylam u kreglarza na kilku masazach kregoslupa, dwa razy u swojego lekarza
ogolnego,
ale poza ogolnymi radami, ze to przejdzie, ze jest od siedzacego trybu
pracy,
itp nie otrzymalam odpowiedzi na podstawowe pytania: co to jest, czym
spowodowane i jak tego sie pozbyc.
Bylam rowniez u ortopedy z moim skrzywieniem kregoslupa.
Powiedzial on, iz skrzywienie jest bardzo male i raczej nie powoduje ono
tych boli.
Do pewnego czasu myslalam - jest OK , trochę cwiczen i przejdzie,
ale te bole wciaz trwaja, nawet rano po dobrym odpoczynku. Sa denerwujace.

Jestem przed decydujaca rozmowa z moim ginekologiem co do powtornej operacji
usuniecia torbieli z jajnika (lewego).
7 lat temu wyciete mialam torbiele z dwoch jajnikow. Potem ciaza,
orgametril, zoladex -
cholerstwo znowu odrasta.
Ginekolog uwaza, ze torbiel na lewym jajniku nie jest powodem bolow w
prawej nodze.

Moze ktos moglby mi poradzic do jakiego lekarza mam isc na konsultacje.
Czy to moga byc zylaki? Zapalenie tetnic? Jakie skladniki krwi trzeba
zbadac?

W czasie ciazy zachorowalam na tzw.opryszczke ciezarnych.
Czy te wszystkie moje dolegliwosci nie sa zwiazane z zaburzeniami
hormonalnymi?
A moze sa tylko pojedynczymi skutkami jakiejs przyczyny laczacej rozne z
pozoru choroby?
Jaki lekarz, u kogo moge przeprowadzic takie kompleksowe badanie, aby poznac
byc moze prawdziwa przyczyne tych dolegliwosci; albo ja wyeliminowac.

Pozdrawiam
Ewa

e...@p...com

2. Data: 2000-05-22 08:58:07

Temat: Re: do kogo na konsultacje
Od: KO <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę, ze ogólny chirurg mógłby najwiecej poradzić.
Krzysiek Okon, MD

3. Data: 2000-05-22 10:05:39

Od: "asia" <j...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa <e...@p...com> wrote in message
> [...]
> mam wieksza
> o 1 cm niz lewa>
> Jestem przed decydujaca rozmowa z moim ginekologiem co do powtornej

Jak najszybciej do lekarza, a najlepiej do kilku (dla porownania diagnozy).
Znam pania, ktora maiala bardzo podobne dolegliwosci, bylo to zapalenie zyl,
a problem powstal z powodu zaniedbanych chorob kobiecych. Nie wiem czy byla
to torbiel czy co innego. Ale wiem, ze nie zdiagnozowano tego na poczatku
prawidlowo i pani ta, nie zdajac sobie z tego sprawy, byla w naprawde
powaznym stanie. Jesli chcesz to postaram sie dowiedziec cos wiecej i wysle
na priva. Pozdrowienia
Asia

4. Data: 2000-05-24 18:38:27

Temat: Odp: do kogo na konsultacje
Od: "Ewa" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za wszystkie odpowiedzi
Pozdrawiam
Ewa

5. Data: 2000-06-19 18:05:25

Temat: Ewa
Od: "Ewa" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Chcialabym podziekowac grupie za wszystkie odpowiedzi i co najwazniejsze za
SKUTECZNA pomoc.
I wbrew pojawiajacych sie od czasu do czasu glosach o niepowaznym
traktowaniu grupy, to chcialabym stwierdzic, iz "tak jak szata nie zdobi
czlowieka" to grupa oprocz swojej zewnetrznej powloki ma jeszcze wewnetrzna
grupe pasjonatow, ktorzy chetnie pomagaja piszac na priva.

DZIEKUJE

Pozdrawiam Ewa

6. Data: 2000-06-29 06:05:44

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 29 Jun 2000, Ewa wrote:

> Moze ktos moglby mi poradzic do jakiego lekarza mam isc na konsultacje.
> Czy to moga byc zylaki? Zapalenie tetnic? Jakie skladniki krwi trzeba
> zbadac?

specjalisty chirurga naczyniowego. Jesli stosowane jest leczenie
hormonalne a jest jakas asymetryczna bolesna zmiana sugerujaca
zapalenie zyl tego typu konsultacja moglaby byc wskazana.

Nalezy takze zglosic sie i powiedziec o tej zmianie ginekologowi

P.K.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]