do mirzana :)

1. Data: 2005-02-15 23:39:17

Temat: do mirzana :)
Od: " leon" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam pytanie - na stronie twojej galerii masz widac piekne Zantedeschie;
moglbys w skrocie napisac jak je traktujesz? najbardziej mi chodzi o to kiedy
w ciagu roku maja okres spoczynku a kiedy rosna i w jakich temperaturach
spedzaja zime etc.
mam tez prosbe - juz kilku osobom proponowales nasionka lilii, czy moze
moglbym sie tez na nie zalapac? niestety nie mam chyba nic na wymiane... bo
nasina orlikow czy ostrozek nie sa "godnym" lupem... ewentualnie arisaema
amurense - jesli cie interesuje to cebulka albo dwie by sie znalazla (choc mam
ja od niedawna wiec jescze nie ma wiele do dzielenie...)

pozdrawiam
leon

2. Data: 2005-02-16 05:37:29

Temat: Re: do mirzana :)
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> pozdrawiam
> leon
>
> Zostaw sobie amurense,z nasionami lilii wyślę Ci jeszcze A. Flava.
Zantadeskie uprawiam w namiocie, od wiosny co przymrozków.
Wykopane i osuszone bulwy przechowuję w piwnicy , niczym nie
przykryte, na sucho.O tej porze już chcą rosnąć, puszczają kiełki.
Wysadzę je pod folię jak się trochę ociepli.
Mnożę je przez dzielenie bulw oraz wysiew nasion. Z nasion kwitną
niektore w drugim roku,większość w trzecim,uprawiane w namiocie.
Podaj adres. Pozdrawiam.Mirzan

Oczko wodne z laminatu.
WYMIENIĘ nasiona dyni OLBRZYMIEJ (Atlantic Giant) na...
Róż cięcie i wiosenne prace przy różach (długie)
jaki nawóz ?
Zagadka :)