do ogrodników, co posiadaja psy:-)

101. Data: 2006-02-21 16:39:45

Temat: Re: do ogrodników, co posiadaja psy:-)
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Feb 2006 13:18:28 +0100, Edyta Szajnóg napisał(a):

> Nie rozumiem dlaczego pies nie moze załatwiać się w ogrodzie, zwłaszcza jak
> ogród jest duży. Mam 2 rodezjany, suczka i pies, rozmiar XL. Czasem, gdy mam
> miot jest jeszcze 10 szczeniąt.

<blach, blach>

Dzięki Edyto za ten mądry tekst:)

Dziecko, pies i ogród wcale nie muszą się wykluczać:)

Pozdrawiam
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

102. Data: 2006-02-21 18:41:36

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bogda" <b...@w...pl> writes:

> Jeśli właściciel nie zacznie lasu wycinać :-(
> Wiem, że to niezgodne z prawem, jednak wiem też , ze "Polak potrafi"

Ależ całkowicie zgodne! O ile są bardzo liczne ograniczenia i opłaty,
gdybyś chciała wyciąć drzewo w ogródku, o tyle nie ma praktycznie
żadnych przy wycinaniu lasu. Las jest traktowany jako uprawa i można
go "skosić" kiedy się zechce. Tyle, że potem trzeba posadzić nowy.

MJ

103. Data: 2006-02-21 19:05:04

Temat: Re: do ogrodników, co posiadaja psy:-)OT
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta Góra napisał:

> Oczywiście.
> Ale psy jak i ludzie mają różne charaktery i usposobienia, przede wszystkim
> tym należy się kierować wybierając szczeniaka, a nie wyglądem czy aktualnie
> panująca modą.
> Cięzko porównać bernardyna z kaukazem, chociaż generalizować też nie można.

To chyba nie na mój post odpowiedź

> I temat mało ogrodowy się zrobił:(

zaznaczony OT
co Ci nie przeszkadza dalej się wypowiadać

> Pozdrawiam
> Marta

Pozdrawiam, Barbara
i przepraszam, że nie cięłam tekstu

104. Data: 2006-02-21 19:24:14

Od: "Moon" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. Trotylu nie podkłada chyba, że wcześniej wysoko ubezpieczy
> fabrykę ("Ziemia obiecana" Władysław Stanisław Reymont). Natomiast bez
> żadnych skrupułów będzie zatruwał środowisko oraz narażał zdrowie i
> życie swoich pracowników, żeby osiągnąć max. zysk.

??????? Ale XIX wiek już się skończył! I okazało się, że zysk jest dobry, a
można go mieć bez krwi niewiniątek.

> W szkołach rolniczych uczą twardo stąpać po ziemi. :-) Naszej
> gospodarki leśnej i łowieckiej zazdrości nam cała Zachodnia Europa.

dobrze, że PGRów nam nie zazdroszczą:)
albo rybołóstwa.

> To oczywiscie trzeba koniecznie zmienić. Zastąpić leśników
> kapitalistami z Bożej łaski lub nawiedzonymi politykami. :-(

las jest takim samym dobrem jak ziemia, czy zabudowania. sugerowanie, że
ludzie mogą mieć i dbać o np. 700 ha upraw i wydawać dziesiątki tysięcy na
środki uprawy roślin, mając las zrobią z niego Wietnam, ugór i dewastację to
chyba jakaś śmieszna historia?! Czy posiadanie sosenek wpływa ujemnie na IQ?

a moze chodzi o lęk... absolwentów szkół leśnych? tysięcy pracowników Lasów
Państwowych?
podejrzewam, że raczej tu tkwi clou.

moon

105. Data: 2006-02-21 20:24:36

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Feb 2006 20:05:04 +0100, Barbara Miącz napisał(a):

> zaznaczony OT
> co Ci nie przeszkadza dalej się wypowiadać

> Pozdrawiam, Barbara
> i przepraszam, że nie cięłam tekstu

Mam nadzieję, że rozumiesz co oznacza skrót OT i dlaczego dodałam go do
tematu.

Nie znoszę schematów i generalizowania, chamstwa, wulgaryzmów i obrażania
innych tylko dlatego że ma się odmienne poglądy. A szerzy się to na grupach
aż miło. Przestałam już nawet zwracać na to uwagę, ale przepraszam jeśli
mnie to dotyczy to będę reagować.
Z tego wątku dowiedziałam się, że jestem nieodpowiedzialnym wieśniakiem
(zapewne w sensie prostaczką z bloku) tylko dltaego że od prawie 40 lat
wychowywałam się w towarzystwie psów. Podobnie pewnie takimi samymi
wieśniakami byli moi rodzice, którzy nauczyli mnie nie tylko szacunku dla
przyrody, zwierząt ale i szacunku dla odmienności innych ludzi i ich
poglądów. W mniemaniu owego pana, który nawet nie potrafi się podpisać
własnym nazwiskiem takimi samymi wieśniakami są w większości moi
przyjaciele i znajomi, którzy psy mają, dbają o nie ale także o komfort
sąsiadów. Nie lubię jak ktoś próbuje mnie wkładać w ramki, w których nijak
się nie mieszczę i używa słownictwa rodem z ulicy zamiast argumentów.
Pewnie powinam jeszcze przeprosić cały świat, że w takim samym szacunku
wychowałam siedemnastolatka, który nie wydłubywał oczu bezpańskim kotom,
nie strzelał z procy do brudzących gołębi a na widok zaskrońca zamiast
nadepnąć mu na ogon zwyczajnie się odsuwa. No sorry ale nie mam zamiaru.
I życzę mojemu synowi z całego serca, by nie musiał na swojej drodze
spotykać takich ludzi jak pan RW.

Dla mnie EOT i mam nadzieję, że ten skrót również jest dla Ciebie
zrozumiały.

Pozdrawiam
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

106. Data: 2006-02-21 20:40:58

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chamstwa nic nie usprawiedliwia.

Chamstwa? Chamstwo (i jest to pieszczotliwe określenie), to jest wychodzenie
z psem, by ten załatwiał swoje potrzeby fizjologiczne poza własną posesją. I
to niczym nieusprawiedliwione, bo sama mam psa na ogródku (oraz dwa małe w
domu) i wiem jak się po nim (nich) sprząta. W przeciwieństwie chyba co do
niektórych.

A na spacery chodzę z nim i owszem, ale dla psiej przyjemności, a nie dla
zasadzenia "kasztana" pod bramą sąsiada. A wkurzać się mam prawo, bo pod
moim ogrodzeniem pies sąsiadów zrobił sobie regularny wychodek podczas gdy
"PAN" spokojnie trzymał go na smyczy. Pomogło gdy wyskoczyłam z domu z
wrzaskiem, że następnym razem zasadzę mu tak kopa głęboko w dupę, że straci
abonament na grawitację (pan, nie pies). A włazić w psie kupy nie mam
ochoty!!!! Zwłaszcza w kupy nie moich pupilków.

Pozdrawiam,
Akulka

107. Data: 2006-02-21 21:13:06

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta Góra napisał:

> Mam nadzieję, że rozumiesz co oznacza skrót OT

ja tak

> Nie znoszę schematów i generalizowania, chamstwa, wulgaryzmów i obrażania

itd, więc DILLIGAD

Pozdrawiam, Barbara

108. Data: 2006-02-21 21:18:06

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, a własciciel fabryki to pewnie zaraz leci po trotyl i podkłada pod
halę?
> Skąd to "dziwne" przeświaczenie, że prywatny właściciel to jakiś idiota?

> moon

Pytasz, jakbyś nie wiedział.

Pozdrawia znikąd boletus

109. Data: 2006-02-21 21:21:32

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> swoich pracowników, żeby osiągnąć max. zysk.

Tak robię.

> Naszej gospodarki
> leśnej i łowieckiej zazdrości nam cała Zachodnia Europa.

Co za bzdura.

> Pozdrawiam rynkowo Ja...cki

Pozdrawia do potęgi n-tej boletus

110. Data: 2006-02-21 21:43:25

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dtg09h$f1g$1@atlantis.news.tpi.pl boletus
<b...@o...pl> napisał(a):

> Co za bzdura.

Hejka. Znasz się na tym najlepiej, bo w pisaniu bzdur nikt Ci nie
dorówna. ;-)
Pozdrawiam inaczej Ja...cki

działkowiec - ciecie winorosli
araukaria
zobaczcie co udało mi się sfocić dziś w ogrodzie
co to za kwiaty
"Jak zostać ogrodnikiem" - czy może ktoś to ma?