do posiadaczek dlugich wlosow

11. Data: 2006-08-24 18:49:58

Temat: Re: do posiadaczek dlugich wlosow
Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" wrote:

> "Beth Winter" <b...@e...net> wrote in message
> news:44EC822D.8396CA7A@extenuation.net...
> (...)> 2-3 palce oliwy),
>
> oliwy np z oliwek???

Oliwa chyba musi byc z oliwek? Ja stosuje taka z pierwszego tloczenia,
ale to dlatego, ze pierwsza stoi w szafce. Poleca sie tez olejek z
jojoby, ale trudno dostac.

--
Beth Winter
Extenuation Collective <http://www.extenuation.net/>

12. Data: 2006-08-24 18:57:25

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Carrie wrote:

> Też mam grube. To moje plątanie to nie takie, że się robią
> kołtuny i węzełki, tylko raczej "strąki" i wichrzenie. Piankom za
> to nie ufam, strasznie mi zlepiały włosy i nie wiem, jak znaleźć
> dobrą :) I też nie chciałabym mieć na głowie sztywnych drutów...

Mysle, ze ta grubosc wlosow to moze byc czesc problemu. Ja mam bardzo
geste, ale cieniutkie - pusza sie i placza, wiec raczej je obciazam
piankami, serum albo innymi takimi. Upinaja sie tez, jak chce. Nad
czolem mozna delikatnie podtapirowac i utrwalic lakierem albo zelem.

> Z plastiku/metalu czy z tkaniny?

Plastik, chociaz materialowe tez maja. Ale ladniejsze materialowe sa w
KappAhlu.

13. Data: 2006-08-24 23:34:59

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oliwa chyba musi byc z oliwek?

no tak. dla mnie oliwa, to kazdy olej :))

>Ja stosuje taka z pierwszego tloczenia,
> ale to dlatego, ze pierwsza stoi w szafce. Poleca sie tez olejek z
> jojoby, ale trudno dostac.

oki,. dzieki serdeczne Tobie i innym dziewczynom!

iwon(k)a

tusz do rzęs
tusz Rimmela
Jak zapobiegać wrastaniu włosków po depilacji?
bikini
Oryginalny Masterpiece?