[do specjalistow] uszkodzony rdzen kregowy itp..

1. Data: 2003-06-18 08:10:18

Temat: [do specjalistow] uszkodzony rdzen kregowy itp..
Od: "Prometeusz" <x...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Sam mam uszkodzony rdzen na odcinku kregoslupa szyjnego (c5, c6)
Pisze jednak w sprawie kolegi, ktory rowniez jest sparalizowany (5lat) -
znalazl artykul w gazecie i chcialby poddac sie takiej operacji
Poniewaz, ja jestem sceptyczny, chcialbym prosic specjalistow w tej
dziedzinie o to, aby dostarczyli mi argumentow na odwiedzenie kolegi z
pomyslu poddania sie zabiegowi
innymi slowy potrzebuje jak najwiecej informacji, nic poza artykulem prasowy
nie jest nam wiadome
http://www.superexpress.pl:8080/archiwum.asp?element
=97

wycinek z artykulu:
- Poznałam cztery osoby z Polski, które pojechały na operację do
Nowosybirska - powiedziała nam Dorota Kowalewicz. - Efekty są rewelacyjne.
Skontaktowałam się z profesorem Samuilem Rabinowiczem. Zakwalifikował syna.
Już wyznaczył termin na wrzesień. Zbieramy pieniądze. Operacja kosztuje 15
tysięcy euro.
Metoda rosyjskiego profesora polega na wszczepianiu na otwartym kręgosłupie
komórek macierzystych.

Wszelkie info prosze kierowac na maila:
j...@i...org.pl
Z gory bardzo serdecznie dziekuje

2. Data: 2003-06-18 08:48:15

Temat: Re: [do specjalistow] uszkodzony rdzen kregowy itp..
Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 18 Jun 2003 10:10:18 +0200, Prometeusz wrote:

> http://www.superexpress.pl:8080/archiwum.asp?element
=97

Microsoft VBScript runtime error '800a000d'

Type mismatch: 'L'

/archiwum.asp, line 170

Ciekawe ;>

> Metoda rosyjskiego profesora polega na wszczepianiu na otwartym kr?gos?upie
> komórek macierzystych.

Świeżutki artykuł: Restoring Function After Spinal Cord Injury,
Becker D, Sadowsky CL, McDonald JW
Neurology, 2003 Jan;9(1):1-15.
Fragment streszczenia:
[...]
Tissue replacement strategies, including the use of embryonic stem
cells, become an important tool and can restore function in animal
^^^^^^
models. Controlled clinical trials are now required to confirm these
^^^^^^
observations. [...]

Mówiąc krótko - skuteczność podobnych zabiegów u ludzi nie została
jeszcze udowodniona.
Był bym bardzo ostrożny.

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)

3. Data: 2003-06-19 01:05:37

Od: "kuku" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

swego czasu natrafilem na artykul w sieci o klinice w Izraelu gdzie
wykonywali podobne zabiegi, z tym ze byly to jakies badania, a nie regularne
leczenie, krotko mowiac wybierali tylko ludzi o jakims konkretnym
uszkodzeniu rdzenia ktorzy uszkodzili rdzen niedawno. Artykul byl o jakims
chlopaku z Polski, ktorego rodzina skontaktowala sie z ta klinika i ktorej
udalo sie zawiezc tego czlowieka na leczenie, podobno wyniki byly bardzo
zachecajace.
niestety nie dysponuje linkami, ani tym artykulem to bylo dosc dawno, jakis
rok temu
pozdrawiam,

Ciała ketonowe w moczu ciężarnej
Ciała ketonowe w moczu ciężarnej
Antiperspirant
Wscieklizna - czy ktos na to ostatnio w Polsce zmarl??
Pomocy!!!