do uzytkownikow zmywarek

11. Data: 2006-07-04 20:39:56

Temat: Re: do uzytkownikow zmywarek
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Michal Sobkowski napisał(a):

> To co oznacza to "3" w nazwie tabletek "3 w 1"? :-)

Nabłyszczacz.

Ewa

12. Data: 2006-07-04 20:40:41

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Artur Lipowski napisał(a):

> Przy b. twardej wodzie nabłyszczacz tabletkowy szwankuje. Niestety.

Co to znaczy "szwankuje" w tym wypadku?

Ewa

13. Data: 2006-07-04 20:48:30

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Lipowski" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Chyba czy jest, chyba masz oddzielny zasobnik na sól?

Mam.

> Przy b. twardej wodzie nabłyszczacz tabletkowy szwankuje. Niestety.

Możliwe. Dlatego po doczytaniu na grupie, nasypałam tą sól, gdzie trzeba. I
z używania tabletek jestem zadowolona. :-)

OK. Słabo się znam na technice. Blondynka farbowana. ;-)
Iwona

14. Data: 2006-07-04 22:29:50

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

To "3" może oznaczać zupełnie dowolną rzecz. Zawsze trzeba przeczytać na
opakowaniu, co wchodzi w skład tego "3" (tudzież 5 bo i takie są).
Nie w każdych tabletkach jest nabłyszczacz. Może to oznaczać, że mocniej
myją przypalone gary, lub delikatniej myją szkło...
Joanna
http://www.jduszczynska.republika.pl/

15. Data: 2006-07-05 07:17:00

Od: Michał Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 7/5/2006 12:29 AM, Joanna Duszczyńska napisał(a):

> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> To "3" może oznaczać zupełnie dowolną rzecz.
Ale powinna to być jedna z trzech funkcji:
1. zmiękczacz (nie trzeba sypać soli),
2. detergent (nie trzeba sypać proszku),
3. nabłyszczanie (nie trzeba wlewać płynu nabłyszczającego).

Normalnie do zmywarki dozujemy sól, proszek i nabłyszczacz. Tabletka 3w1
ma zastąpić te 3 rzeczy.

> Zawsze trzeba przeczytać na
> opakowaniu, co wchodzi w skład tego "3" (tudzież 5 bo i takie są).
Są też 1w1, 2w1 i 4w1. Są też tabletki (i proszki) 3-fazowe (których nie
należy mylić z 3w1). Pełen wybór. :-)

> Nie w każdych tabletkach jest nabłyszczacz.
Oczywiście. Ale w tabletkach 3w1 powinien być.

> Może to oznaczać, że mocniej
> myją przypalone gary,
To chyba mają tabletki 5w1

lub delikatniej myją szkło...
a to 4w1. :-)

--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

16. Data: 2006-07-05 07:57:42

Od: "Magda Stelmaszek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W kolejności:
- aquastop (z tym, że chyba jakieś 99% zmywarek na rynku to ma)
- mycie w 70 stopniach (bardzo lubię ten program - nie tylko do
brudnych garnków, ale i wszystkiego; poza tym, że naczynia się
domywają dużo lepiej, ze zmywarki skutecznie znika na dobre taki
zmywarkowy zapaszek ze składowanych tam brudnych naczyń)
- regulacja koszy
- klasy mycia, suszenia i prądożerności (wiadomo - lepiej AAA niż
CCC, ale nie przesadzajmy z tym)
- cicha

Reszta, typu przystosowanie do tabletek 3 w 1, opóźnienie startu,
piętnaście różnych programów, pół wsadu, odkryty czy zakryty
panel to kwestia gustu.
W życiu nie użyłam opcji pół wsadu i śmiem twierdzić, że jeśli
Twoja mama dużo gotuje, również nie będzie miała problemu z
zapełnieniem zmywarki ;)
Opóźnienie startu nawet się przydaje - często włączam zmywarkę
tak, aby się gary skończyły myć przed końcem pracy. Ale da się
przeżyć i bez tego.
Co do tabletek - hmmm, mnie intelektualnie używanie osobno soli,
nabłyszczacza i proszku nie przerasta ;) (szczególnie, że sól
sypię raz na kilka miesięcy, nabłyszczacz też rzadziej chyba niż
raz na miesiąc), a cenowo wychodzi korzystniej.
A i tak większość użytkowników używa 1-2 programów, z czego
jeden z nich to auto :P

Pozdrawiam,

Magda

17. Data: 2006-07-05 07:59:56

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda Stelmaszek" <m...@g...com> napisał w
wiadomości news:1152086262.544113.318570@75g2000cwc.googlegroup
s.com...
> [...]Opóźnienie startu nawet się przydaje[...]

Szczególnie jeśli ktoś ma dwie taryfy. Ale wtedy trzeba mieć jeszcze więcej
naczyń.

> [...]mnie intelektualnie używanie osobno soli, nabłyszczacza
> i proszku nie przerasta ;) [...]

Tym bardziej, że wiele zmywarek drze paszczę, jak im czegoś brakuje :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

18. Data: 2006-07-05 08:59:08

Od: "Ewa K." <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za wszelkie sugestie i porady.

Pozdrawiam serdecznie
Ewa K.

19. Data: 2006-07-05 10:37:46

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Wed, 5 Jul 2006 09:59:56 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <hanka@[asiowykrzyknik]> i powiedziała:

> Szczególnie jeśli ktoś ma dwie taryfy. Ale wtedy trzeba mieć jeszcze więcej
> naczyń.

Nie tylko. Ja zwykle zmywarkę nastawiam rano przed wyjściem do pracy ze
startem na +5h, żebym po przyjściu miała świeżo umyte naczynia, a nie
takie, co stały w zamkniętem zmywarce 6 godzin.

Zuzanka

*:.
We Are a Non Prophet Organization

20. Data: 2006-07-05 11:18:16

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> writes:

> startem na +5h, żebym po przyjściu miała świeżo umyte naczynia, a nie
> takie, co stały w zamkniętem zmywarce 6 godzin.

Takie wyjęte z szafek też myjesz przed użyciem?

MJ

Elektrolux
rolety na drzwi balkonowe lub duze okno
Kolor oscieznic