do wiesława stachuły

1. Data: 2004-08-01 08:34:22

Temat: do wiesława stachuły
Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sluchaj stary ( w...@o...pl ), nie zycze sobie otrzymywac spamu od
ciebie i z pewnoscia wiekszosc grupowiczow tez nie wiec nie przysylaj mi
tych glupawych maili w htmlu.

Przepraszam grupowiczow, ze tak publicznie, ale pewnie wiekszosc z Was
to cos od w...@o...pl dostala.
--
Edytka [edymon]

A wolę być starą dupą niż młodym dupkiem
Stasio

2. Data: 2004-08-03 08:48:32

Temat: Re: do wiesława stachuły
Od: w...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> --
> Edytka  [edymon]
>
> A wolę być starą dupą niż młodym dupkiem

Słuchaj "młody".
Oczywiście, że już nigdy nie dostaniesz ode mnie żadnego maila. A to co ci
przysłałem - to nie żaden spam (radzę się zapoznać z definicją) - tylko próba
odpowiedzi na problemy o których tak namietnie się rozpisujesz na forum. Nie
interesuje cie? - twoje prawo i ja je szanuję.
Życze ci powodzenia w walce z nadwagą - być może rozpisywanie się o kolejnych
nieudanych dietach powoduje utratę wagi. Nie wiem tylko czy ta nienawiść, która
aż bije z twojego postu nie spowoduje u ciebie innych dolegliwości.
Ale...
Każdy panem swego lusu.
Miłego dnia życze.
W.S.

3. Data: 2004-08-03 09:37:47

Od: "Hafsa" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:

> Słuchaj "młody".

Oczywiscie w...@o...pl uwaza, ze ma prawo slac swoja reklame kazdemu,
kto tu na forum zawita, nie pytajac o pozwolenie.
Wiec sluchaj w...@o...pl
opisz swoja genialna metode na forum. Podyskutujemy. A jesli ktos do ciebie
zwroci sie na priv na adres w...@o...pl z zapytaniem, gdzie to mozna
kupic lub znalezc wiecej szczegolow, wtedy ze swojego adresu
w...@o...pl
mu to odpiszesz i bedzie ok A jesli tego nie rozumiesz, to nie spamuj
wiecej, mojej skrzynki tez, bo nie prosilam ciebie a ty nie zapytales, czy
sobie zycze. Hafsa

4. Data: 2004-08-03 09:56:23

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa w wiadomości news:cenmct$dbq$1@inews.gazeta.pl pisze:

> [...]
> mu to odpiszesz i bedzie ok A jesli tego nie rozumiesz, to nie spamuj
> wiecej, mojej skrzynki tez, bo nie prosilam ciebie a ty nie zapytales, czy

Nie przypuszczalem nawet, ze potrafisz byc tak bezwzgledna :)

--
Do spalania weglowodanow potrzebne sa tluszcze, z diety lub wlasne. - Krzysztof
Czaplicki [KC]

5. Data: 2004-08-03 10:06:27

Od: "Hafsa" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

Agata Rabska wrote:
> Hm, to najpierw oświadczenie.
> Nie jestem związana w żaden sposób z tym Panem, mimo iż stosuję
> Herbalife.

Nie wnosi ta wiadomosc niczego nowego w watek....A powiazanei moglabym
znalezc, ale nie bardzo mi sie chce, szczerze ci powiem.

> Teraz treść: otóż wyobraź sobie, że z zaawansowaną kuracją H
> zmieśiciłam się w miesięcznym budżecie przeznaczonym na jedzenie. I
> jeszcze dla narzeczonego zostało prawie tyle co zwykle.

Tzn, zamiast przeznaczyc na jedzenie, kupilas herbalajf?
Prawie tyle dla narzeczonego, to znaczy ze zabraklo. wiec nie czarujmy sie,
herbalajf to nie taniocha za 2 zl.
mnie akurat byloby stac na owe cudowne preparaty. Ale nie chce i nie
zamierzam tego brac, bo po pierwsze nie potrzebuje...Marcin! Czy mi czegos
brakuje, no powedz sam???? A po drugie, wole zjesc swieze jajko od kurki ze
wsi, troszke serka ze swiezego mleka, marchew bez nawozu itepede.

> Jak się chce to się da. :)

Ale ja NIE CHCE. I o to w tym watku chodzi, jesli nie pojelas. Ja nie zycze
sobie reklamy od pana w...@o...pl ani od kogokolwiek innego, nawet
jesli bedzie to Marcin z opakowaniem niezwodnych gwozdzi, czy Czarnyjanek z
niepsujacym sie nigdy odkurzaczem.
I bedac na innych forach dyskusyjnych tez nie zycze sobie reklamy Amłeja
wysylanej na moje konto mailowe.
jesli bym chciala nabyc jakis produkt, otowrze sobie strone www.google.pl
wpisze odpowiednie slowo i poszukam.
Akwizytorom mowie: dziekuje! zarowno w pracy, w domu jak i w internecie.
Hafsa, nieco zmeczona wylozeniem swojego zdania po raz enty.

--
moj adres:hafsa[małpka]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

6. Data: 2004-08-03 10:26:21

Od: w...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mu to odpiszesz i bedzie ok A jesli tego nie rozumiesz, to nie spamuj
> wiecej, mojej skrzynki tez, bo nie prosilam ciebie a ty nie zapytales, czy

Dyskusja jest raczej niemożliwa z ludźmi opanowanych irracjonalną nienawiścią -
przykładem niech będzie pełna pasji i żółci odpowiedź pani Hafsy - ale - nie
tylko. Być może taka działalność w necie jest jakimś sposobem na spalenie
zbędnej tkanki tłuszczowej? Skąd ta nienawiść? Cóż... być może ludzie nie
potrafiący schudnąc mają jakąś świadomość osobistej klęski - i odreagowują
agresją? Albo wypisywaniem postów: "Właśnie rozpoczynam 127 kurację
odchudzającą....Pomóżcie...."
Ja od pani Hafsy różnię sie pewnie tym, że od 8 miesięcy jestem szczupły,
zmieniłem swe nawyki żywieniowe i świetnie się czuję... Bo ja zapłaciłem trochę
pieniędzy - i traktuję moje odchudzanie poważnie.
A gdybym - za rada pani Hafsy - moją "genialną" metode opisał ma forum - też
padłyby zarzuty o reklamowanie i spamowanie - "niech pan sobie wykupi płatne
ogłoszenie" - czyż nie tak byłoby pani Hafso? ;)
Życze pani Hafsie powodzenia w kolejnej diecie odchudzającej po której zazna
pani kolejnego efektu jp-jo. I mniej nienawiści - od tego sie naprawdę nie
chudnie.

7. Data: 2004-08-03 10:41:55

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

w...@o...pl w wiadomości news:7f7b.000004f9.410f684d@newsgate.onet.pl
pisze:

> I mniej nienawiści - od tego sie naprawdę nie chudnie.

Czy aby nie stosujesz projekcji wlasnych emocji na innych? Slowo "nienawisc"
wychodzi spod twojej klawiatury nader czesto. A za caloksztalt *plonk*.

PS: "odzywianie komorkowe" chyba jednak nie dziala na wszystkie rodzaje
komorek organizmu.

--
Pan dr Jan Kwaśniewski za stworzenie swojej przełomowej w historii medycyny teorii
powinien dostać nagrodę Nobla. - Janusz Baczyński

8. Data: 2004-08-03 11:01:25

Od: "Hafsa" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński wrote:

> Nie przypuszczalem nawet, ze potrafisz byc tak bezwzgledna :)

No wiesz....nie lubie jak mi ktos sie pcha na sile...czy Tobie Marcin pan
w...@o...pl tez reklame wyslal?
A z czego ty masz w zasadzie schudnac????Marcinku, nie chudnij, prosze!
Lubie cie takiego, jaki jestes....Zrzucenie kilogramow sprawi,ze nie
bedziesz juz tym samym Marcinem...
Eh, zmeczona jestem przed urlopem jeszcze.
Pozdrawiam Hafsa-bezwzglednie bezwzgledna wobec spamerow

9. Data: 2004-08-03 11:07:26

Od: "Hafsa" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> Ja od pani Hafsy różnię sie pewnie tym, że od 8 miesięcy jestem
> szczupły, zmieniłem swe nawyki żywieniowe i świetnie się czuję... Bo
> ja zapłaciłem trochę pieniędzy

A ja panie w...@o...pl
tym od pana sie roznie, ze 3 lata temu schudlam i czuje sie swietnie, a na
swoja diete nie wydalam zlotowki wiecej niz przeiwduje to normalny budzet
domowy.

> A gdybym - za rada pani Hafsy - moją "genialną" metode opisał ma
> forum - też padłyby zarzuty o reklamowanie i spamowanie - "niech pan
> sobie wykupi płatne ogłoszenie" - czyż nie tak byłoby pani Hafso? ;)

Nie prosze pana w...@o...pl ludzie opisuja tu rozne zmagania z
odchudzaniem sie, widac malo dokladnie pan ta grupe sledzi.
Polecam www.google.pl zakladka grupy dyskusyjne.

> Życze pani Hafsie powodzenia w kolejnej diecie odchudzającej po
> której zazna pani kolejnego efektu jp-jo. I mniej nienawiści - od
> tego sie naprawdę nie chudnie.

Za zyczenia dziekuje, tyle ze nie ejstem na zdanej diecie odchudzajacej. Od
kiedy schudlam nie mam jojo i nie wydaje kasy na preparaty, w ktorych tak
naprawde piernik wie co jest.

I nie nienawidze pana szanowny panie w...@o...pl
zas programom skanujacym posty, zycze owocnego skanowania.
Hafsa

10. Data: 2004-08-03 12:21:52

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Niestety, nie dostalem nic z adresu w...@o...pl ;(

> A z czego ty masz w zasadzie schudnac????Marcinku, nie chudnij, prosze!
> Lubie cie takiego, jaki jestes....Zrzucenie kilogramow sprawi,ze nie
> bedziesz juz tym samym Marcinem...

Bez obaw, niczego nie planuje, no chyba ze w...@o...pl namowi mnie na
herbalife. Musialby jednak najpierw odpalic mi dzialeczke od sprzedazy za
posrednictwem usenetu.

> Eh, zmeczona jestem przed urlopem jeszcze.
> Pozdrawiam Hafsa-bezwzglednie bezwzgledna wobec spamerow

Tak trzymac :) Pozdrawiam, zazdroszczac jednoczesnie nieuchronnego urlopu.

--
Mimo, iż jestem wieloletnim optymalnym. Obecnie jestem w trakcie testowania
szwedzkiej diety oczyszczającej organizm z metabolizmu. - Karol Braniek [Morgano]

Kaloryczność kanapek Oscar
[MM] Pytanie
Masło czy margaryna
nowa moda ???