Uprasza sie nie karmic

1. Data: 2004-08-22 20:03:29

Temat: Uprasza sie nie karmic
Od: "Lista_podrob" <l...@l...podrob.com> szukaj wiadomości tego autora

Uprasza się nie karmić:
c...@a...pl

1. Data: 2004-08-22 20:42:08

Temat: Re: Uprasza sie nie karmic
Od: "Etna" <s...@z...pajacu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lista_podrob" <l...@l...podrob.com> napisał w wiadomości
news:cgaua9$lom$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Uprasza się nie karmić:

Chamsko ogłosiłeś adres mailowy Tib bez dopisku antyspamowego - znaczy
mścisz się.
Który jesteś na jej liście, handlarzu śmieciem?

--
Etna

1. Data: 2004-08-29 16:48:54

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Etna wrote:

> [...]
> mścisz się.
> Który jesteś na jej liście, handlarzu śmieciem?

Uprasza sie nie karmic ;-) Przy okazji uklony dla tworcow systemu
antyspamowego GTS Internet Partners :-))

Dla allegrooszustow odgrazajacych nam sie dzielnie i anonimowo
przygotujemy z weryfikator Gidynska liste miejsc, z ktorych moga nam,
pardon my French, skoczyc, a tymczasem witam porejsowo i postaram sie
nadrobic zaleglosci w czytaniu Grupy oraz zaktualizowac liste handlarzy
podrobkami, niech tylko dojde do siebie ;-)

T. opalona i w ogole ;-)

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-08-29 19:56:03

Od: "Maga" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tib" <c...@a...pl> napisał w wiadomości
Etna wrote:

> Użytkownik "Lista_podrob" <l...@l...podrob.com> napisał w wiadomości

witam porejsowo i postaram sie
nadrobic zaleglosci w czytaniu Grupy oraz zaktualizowac

lepiej daj sobie spokój

1. Data: 2004-08-29 20:04:38

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 29 Aug 2004 21:56:03 +0200, in pl.rec.uroda "Maga"
<M...@i...pl> wrote in <cgtcih$24v$1@nemesis.news.tpi.pl>:

>lepiej daj sobie spokój

droga Mago, aka tajemnicza twarz czyli d* w lufciku,

co chciałaś powiedzieć? lakoniczność wypowiedzi idąca w parze z
nieumiejętnością cytowania sugerują, że grasz w tej samej lidze, co
nieudolny obrońca podrabiaczy i spamer z bożej łaski.

dla Ciebie i innych zwolenników podróbek - lektura.

http://kobieta.gazeta.pl/wysokie_obcasy/1,53661,2249
193.html

an.

1. Data: 2004-08-30 11:59:13

Od: "AniaB" <a...@w...SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nieudolny obrońca podrabiaczy i spamer z bożej łaski.
>
> dla Ciebie i innych zwolenników podróbek - lektura.

Podajesz link ale sama chyba nie przeczytałaś co na tej stronie piszą:

" Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nie widzi podstaw do zwalczania
podróbek. - Kupując na ulicy tanie perfumy, świadomie decydujemy się na
towar o niewysokiej jakości - mówi Małgorzata Cieloch z biura prasowego
UOKiK. Tylko w przypadku, gdy na opakowaniu perfum nie ma pochodzenia, nazwy
i adresu producenta bądź dystrybutora oraz składu, podróbka traktowana jest
przez UOKiK jako przejaw nieuczciwej konkurencji jak każdy inny towar bez
wymaganych oznaczeń."

A zauważyłaś, że wypowiedzi TB i jej link do zmieszczonej strony z
podróbkami został zdjęty przez Administratorów grupy (poszukaj) - a TB
będzie miała nie małe kłopoty! Zastanów się co piszesz!

AniaB

1. Data: 2004-08-30 12:07:49

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

AniaB wrote:

> [...]
> podróbkami został zdjęty przez Administratorów grupy (poszukaj) - a TB
> będzie miała nie małe kłopoty! Zastanów się co piszesz!

Cześć Allegrowicz aka Pumpernik aka Sprawiedliwy aka Lista_Podrób aka
AniaB aka... Widzę, że Twoje rozdwojenie osobowości przeszło w
roztrojenie, następnie rozczworzenie, a obecnie wchodzi w fazę
rozpieprzenia. Oglądałeś "Identity"? Znajdź sobie dobrego psychiatrę
zanim zaczniesz sam siebie prać po pysku.

Pozdrawiam,
Karola (tak, splonkowałabym, ale i tak wylezie)

1. Data: 2004-08-30 12:08:10

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

AniaB wrote:

> [...]
> podróbkami został zdjęty przez Administratorów grupy (poszukaj) - a TB
> będzie miała nie małe kłopoty! Zastanów się co piszesz!

Ja zauwazylam :-)
I zastanawia mnie to bardzo. Ciekawa jestem kto jest adminem i za co
konkretnie moje posty zostaly usuniete.
Lista nie obrazala nikogo personalnie, nie padly zadne inwektywy,
nazwanie handlarza podrobkami handlarzem pdrobkami to stwierdzenie
faktu. Jesli ktos musi koniecznie bronic swojej czci i honoru - prosze
bardzo, wystarczy udowodnic oryginalnosc Chanel 5 za 49.90. Jakos nikt
sie nie ruszyl.

Komu przeszkadza walka z oszustami? Na pewno nie uczciwym ludziom, dla
mnie eot.

T.

1. Data: 2004-08-30 12:08:10

Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-30 13:59, Użytkownik AniaB napisał:

> A zauważyłaś, że wypowiedzi TB i jej link do zmieszczonej strony z
> podróbkami został zdjęty przez Administratorów grupy (poszukaj) - a TB
> będzie miała nie małe kłopoty! Zastanów się co piszesz!

ekhm...ze sie wtrace jest takie madre przyslowie: kto mieczem wojuje ten
od miecza ginie.....

1. Data: 2004-08-30 12:20:25

Od: "AniaB" <a...@w...SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina "duszołap" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> napisał
w wiadomości news:cgv5ga$j0h$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]

> zanim zaczniesz sam siebie prać po pysku.
>

> Pozdrawiam,
> Karola (tak, splonkowałabym, ale i tak wylezie)

Wiesz, to chyba Ty bardziej potrzebujesz psychatry sądząc po Twoich
wypowiedziach, bez urazy.
AniaB

Nuskin?
czerwone szminki i moj daltonizm;)
Czy mam dobrą wagę?
Warszawa i dobry salon
loreal casting kolor 34 honey brown - light brown