srające psy

11. Data: 2003-05-26 23:37:03

Temat: Re: srające psy
Od: "Anastazy" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
news:batnrt$d10$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik Too Old <t...@t...pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:batnd1$b91$...@n...news.tpi.pl...

> Nie przepraszaj. I nie daj się deprawować jakimś nowym barbrzyńcom. Jak do
> tej pory na tej grupie udawało sie utrzymywac pewien cywilizowany poziom
> słownictwa. I tak trzymaj.
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Wpadli w sobotę,a w niedzielę rozpanoszyli się jak mszyce na
słoneczniku.Ja i 1stgreen
nie mieliśmy żadnych szans,by opanować tę zarazę:(

Pozdrawiam Anastazy

12. Data: 2003-05-27 09:36:41

Temat: do wszystkich, RE: srające psy
Od: s...@p...onet.pl (szampan_sec) szukaj wiadomości tego autora

1. facet wyraził się brzydko, fakt
2. grupa go obsmyczyła i słusznie
******* ALE *********
Czy to już tak jest, że jak komuś krety ryją, szpaki wydziobują a psy
defekują na rabatach to innemu serce rośnie, że to nie jego problem? Skąd
biorą się rady "Mniszka nie lubisz? Zniszcz go atomówką!", "Problem z psami?
Wykop fosę i napełnij ją naftą." ?
Aż strach pytać o cokolwiek, bo jeśli maluczki naruszy etykietę, ktoś od
razu nabije go na pal.

Pozdrawiam
Jacek

13. Data: 2003-05-27 09:55:09

Temat: Re: do wszystkich, RE: srające psy
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

szampan_sec wrote:

> [...]
> Czy to już tak jest, że jak komuś krety ryją, szpaki wydziobują a psy
> defekują na rabatach to innemu serce rośnie, że to nie jego problem?

Nie, drogi Watsonie. Inni śmieją sie, bo sami mają takie same
problemy, a tu coraz to ktoś nowy przychodzi i zadaje pytania
o kwadraturę koła. krety i szpaki są na stronie grupowej, a przed
psami trzeba się ogrodzić. Chyba, że ktoś woli stać z pałą i odganiać :->

I poszczuje kretami.

Krycha&Co(ty)

14. Data: 2003-05-27 10:30:30

Od: t...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wykop fosę i napełnij ją naftą." ?
> Aż strach pytać o cokolwiek, bo jeśli maluczki naruszy etykietę, ktoś od

Jacek wyluzuj.
Faktem jest że najczęciej wypowiadający się ludzie (stali członkowie?
członkowie założyciele?) regularnie wtrącają głupawe uwagi. Widocznie sprawia
im to przyjemność. Fakt, że może to irytowac ludzi modemowych, którzy muszą
płacić za czytanie takich bzdetów.
Jeżeli ktoś chce napisać to i tak napisze. Jeżeli nikt nie pisze na temat który
poruszyłeś to znaczy, że masz pecha i osoba, która mogłaby napisać dostała
właśnie pilną robotę od szefa albo pojechała z kotem do weta. Olej to bo
ripostować nie ma czego.
Pozdrawiam
Julita

15. Data: 2003-05-27 11:25:00

Temat: Odp: do wszystkich, RE: srające psy
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0...@n...onet.pl...
> Jacek wyluzuj.

Głęboko słusznie.

> Faktem jest że najczęciej wypowiadający się ludzie (stali członkowie?
> członkowie założyciele?) regularnie wtrącają głupawe uwagi. Widocznie
sprawia
> im to przyjemność.

A zapytaj mnie o winorośla :-) Odpowiem Ci z przyjemnością. I powaznie. :-)

Fakt, że może to irytowac ludzi modemowych, którzy muszą
> płacić za czytanie takich bzdetów.

Nie muszą - mogą przecież pytac na innych grupach. Np. pl-rec-kuchnia gdzie
o wykorzystaniu kretów i psów jako produktów spożywczych powaznych dyskusji
pełno...

> [...]
> właśnie pilną robotę od szefa albo pojechała z kotem do weta. Olej to bo

Głęboko słusznie. O ile eleganckie słowo "olej" w tekście damy mam rozumiec
jako - nie przejmuj się.
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Dla jasności: to nie jest płatny portal poradnikowy zobowiązany do
udzielania bardzo mądrych odpowiedzi zawsze i każdemu.
PS
Gdybyś Julito była łaskawa wykazać się jakąś swoją światłą poradą
ogrodniczą.... może obyczaje tej grupy pod Twoim wpływem trochę by się
zmieniły.
J.

16. Data: 2003-05-27 11:32:07

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Faktem jest że najczęciej wypowiadający się ludzie (stali członkowie?
> członkowie założyciele?) regularnie wtrącają głupawe uwagi.

Ale czasem zabawne uwagi :)
Nie raz uśmiałam się do łez, czytając uwagi stałych grupowiczów (też mam
modem).
W końcu to grupa żywych ludzi, a nie poradnik ogrodniczy.
A na pl.rec ogrody można odetchnąć od obyczajów na niektórych innych grupach
dyskusyjnych, gdzie obrzucanie się błotem należy do standardu zachowania i
ordynarny język nikogo nie dziwi.

Pozdrawiam
Ewa

17. Data: 2003-05-27 12:09:45

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
szampan_sec <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> Aż strach pytać o cokolwiek, bo jeśli maluczki naruszy etykietę, ktoś
> od razu nabije go na pal.

Hejka. Problem polega na tym, że przy odrobinie wysiłku połączonego z
dobrą wolą, każdy "maluczki" może zajrzeć do archiwum grupy lub na stronę
grupową i znaleźć odpowiedź. Zaręczam, że śmiech i politowanie budzą
pytania, których przedmiotem są sprawy wielokrotnie na grupie dyskutowane, a
szczególnie takie z poprzedniego tygodnia. :-) O kretach ciągle dyskutujemy,
więc proponowane metody ich zwalczania stają się co raz bardziej oryginalne.
:-)
Pozdrawiam bez nabijania Ja...cki

PS. http://rtfm.bsdzine.org/

18. Data: 2003-05-27 12:29:25

Od: "Anastazy" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Głęboko słusznie.

> Dobrze,że jestem przejazdem:)

> A zapytaj mnie o winorośla :-) Odpowiem Ci z przyjemnością. I powaznie.
:-)

Ostatnio wspomniałeś,że zakładasz winniczkę od nowa:)

> [...]
> Dla jasności: to nie jest płatny portal poradnikowy zobowiązany do
> udzielania bardzo mądrych odpowiedzi zawsze i każdemu.

Właśnie i dziwię się Jarkowi,że udziela fachowych rad za darmo?:)
Książki kosztują,a tu informacje za friko i jeszcze pretensje!!!

19. Data: 2003-05-27 12:38:40

Od: t...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> A zapytaj mnie o winorośla :-) Odpowiem Ci z przyjemnością. I powaznie. :-)

Czytanie poważnych odpowiedzi jest przyjemne i przyjemnie uczy.

> [...]

> o wykorzystaniu kretów i psów jako produktów spożywczych powaznych dyskusji

A zacząłeś tak interesująco...
Przecież wiesz, że nie ma innych grup ogrodowych więc nie może.

> Gdybyś Julito była łaskawa wykazać się jakąś swoją światłą poradą
> ogrodniczą.... może obyczaje tej grupy pod Twoim wpływem trochę by się
> zmieniły.
> J.

Posty czytają i ci którzy radzą i ci którzy potrzebują rad a także ci którzy
szukają takiej tematyki bo ją interesuje - jak ja.
Natomiast nie trzeba być ekspertem z dziedziny ogrodnictwa, aby ocenić dowcip
jako płaski. Jeżeli Ty masz prawo do niestosownych kpin z osób szukających
pomocy (jak ta powyżej) to my, nieoświeceni ogrodniczo, mamy prawo ocenić, że
jest to odpowiedź na żenującym poziomie i krytykować takie obyczaje grupy.

>PS
>Dla jasności: to nie jest płatny portal poradnikowy zobowiązany do
>udzielania bardzo mądrych odpowiedzi zawsze i każdemu.

To co to jest? Zamknięta grupa znajomych wykorzystująca cudze zasoby
informatyczne do własnych potrzeb?
Dlaczego nie możecie po prostu nie odpowiadajć wcale gdy ktoś pyta o kreta po
raz trzeci w tym tygodniu. Nie blokujcie tematów które wam nie pasują bo myślę,
że każdy ma jednak prawo poprosić na forum o pomoc i ma prawo nie otrzymywać od
was głupich odpowiedzi. Zgadzam się z Jackiem-Szampanem, że "Aż strach pytać o
cokolwiek, bo jeśli maluczki naruszy etykietę, ktoś od razu nabije go na pal."
Chyba coś sobie zawłaszczacie.
Pozdrowienia
Julita

20. Data: 2003-05-27 13:34:13

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:0b45.0000105d.3ed35c4f@newsgate.onet.pl
Użytkownik<t...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> zasoby informatyczne do własnych potrzeb?
>
> każdy ma jednak prawo poprosić na forum o pomoc i ma
> prawo nie otrzymywać od was głupich odpowiedzi.

Hejka. Na pewno ignorancja, fochy i egocentryzm nie są cenione na tej
grupie. Nikt też nie oczekuje recenzji i oceny od osób, które są tu pierwszy
raz i to takich, którym nie chce im się poszukać odpowiedzi w zasobach
internetowych, które są przecież dostępne dla wszystkich bez ograniczeń.
Nikt tutaj niczego sobie nie zawłaszcza, to jest internet, gdzie każdy może
pisać co zechce - tak, jakTy.
Pozdrawiam kracząco Ja...cki
PS. Jak się wchodzi między wrony trzeba krakać, jak i one.

Można już oglądać! (stronkę oczywiście)
Można już oglądać! (stronkę oczywiście)
panorama swędowska - czyli grupa dobrze opisana
czy "garden" perle kielkuje?
Papilion