Odp: do wszystkich, RE: srające psy

From: "Janusz Czapski" <j...@t...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Odp: do wszystkich, RE: srające psy
Date: Tue, 27 May 2003 13:25:00 +0200

Użytkownik <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0...@n...onet.pl...
> Jacek wyluzuj.

Głęboko słusznie.

> Faktem jest że najczęciej wypowiadający się ludzie (stali członkowie?
> członkowie założyciele?) regularnie wtrącają głupawe uwagi. Widocznie
sprawia
> im to przyjemność.

A zapytaj mnie o winorośla :-) Odpowiem Ci z przyjemnością. I powaznie. :-)

Fakt, że może to irytowac ludzi modemowych, którzy muszą
> płacić za czytanie takich bzdetów.

Nie muszą - mogą przecież pytac na innych grupach. Np. pl-rec-kuchnia gdzie
o wykorzystaniu kretów i psów jako produktów spożywczych powaznych dyskusji
pełno...

> Jeżeli ktoś chce napisać to i tak napisze. Jeżeli nikt nie pisze na temat
który
> poruszyłeś to znaczy, że masz pecha i osoba, która mogłaby napisać dostała
> właśnie pilną robotę od szefa albo pojechała z kotem do weta. Olej to bo
> ripostować nie ma czego.

Głęboko słusznie. O ile eleganckie słowo "olej" w tekście damy mam rozumiec
jako - nie przejmuj się.
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Dla jasności: to nie jest płatny portal poradnikowy zobowiązany do
udzielania bardzo mądrych odpowiedzi zawsze i każdemu.
PS
Gdybyś Julito była łaskawa wykazać się jakąś swoją światłą poradą
ogrodniczą.... może obyczaje tej grupy pod Twoim wpływem trochę by się
zmieniły.
J.