do zagospodarowania 1/2 ha - pomoc

41. Data: 2003-10-16 11:08:15

Temat: Re: do zagospodarowania 1/2 ha - pomoc
Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> Czy to są te kosmate, czy jeszcze coś innego? I co masz na myśli pisząc o
> ładnych iściach - jakieś szczególne walory?
>
> Pozdrawiam, Basia.

To trudno dokładnie sprecyzować. Liście mają wyraźne wycięte nerwy.
Przez to wyglądają jakby karbowane.
Ponadto krzewy mają ładny zwarty pokrój.Może znajdę zdjęcia to wrzucę na
stronę.
Pozdrawiam
Bea

42. Data: 2003-10-16 13:46:06

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> Będę się chwalić w poniedzialek, bo karteczki "inteligentnie" zostawiłam
> na wsi. Chyba klęska urodzaju orzechów padła mi na rozum :-)

Poczekam:-)

Pozdrawiam
Marta

43. Data: 2003-10-16 13:47:27

Temat: Odp: do zagospodarowania 1/2 ha - pomoc
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik T.W. <t...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bmm30s$ch7$...@n...news.tpi.pl...

> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> mogą

> pisząc o
>
> Napiszcie proszę coś więcej!
> Nadal szukam pomysłu, czym zastąpić "ozdobną ;-) " jabłonkę ozdobną. I
> jakieś małe "krzewodrzewko" owocowe byłoby w sam raz.

Czereśnia ptasia ma ładna korę. Tylko, że w googlach jest szara (kora), a na
zdjeciu w "Działkowcu" czerwonobrązowa. Więc już sama nie wiem.

Pozdrwam, Kaśka

44. Data: 2003-10-16 14:04:55

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

"T.W." <t...@w...pl> wrote in message

> Napiszcie proszę coś więcej!
> Nadal szukam pomysłu, czym zastąpić "ozdobną ;-) " jabłonkę ozdobną. I
> jakieś małe "krzewodrzewko" owocowe byłoby w sam raz.

O aronii nie myślałaś? Są w końcu różne. No i - z pełną nieśmiałością -
derenie?
Ten jadalny 'Variegata' niedaleko Ciebie rośnie:-)

Pozdrawiam, Basia.

45. Data: 2003-10-16 14:16:02

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości

> "T.W." <t...@w...pl> wrote in message

> O aronii nie myślałaś? Są w końcu różne. No i - z pełną nieśmiałością -
> derenie?
> Ten jadalny 'Variegata' niedaleko Ciebie rośnie:-)

Ten ostatni mam wykopany, spory jest:-)
Ewa jak go przywiozę nie będziesz mieć wyjścia:-)
Piękna ozdoba ogrodu przez cały rok... Tylko nie wiem czy akurat na
środku;-)))

Pozdrawiam
Marta

46. Data: 2003-10-16 14:29:39

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marta Góra" <m...@m...pl> wrote in message

> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości
No i - z pełną nieśmiałością -

> Ten ostatni mam wykopany, spory jest:-)
> Ewa jak go przywiozę nie będziesz mieć wyjścia:-)
> Piękna ozdoba ogrodu przez cały rok... Tylko nie wiem czy akurat na
> środku;-)))

'VARIEGATA'? Błagam, zrób sadzonkę!

Pozdrawiam, Basia.

47. Data: 2003-10-16 14:39:07

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

nieśmiałością -
> derenie?
> Ten jadalny 'Variegata' niedaleko Ciebie rośnie:-)

O aronii przyznaję, jakoś nie. A dereń to ma żółte kwiaty, więc mi
zgrzyta kolorystycznie w tym miejscu.

Pozdrawiam
Ewa

48. Data: 2003-10-16 14:52:24

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@p...gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bmm9rt$grr$...@z...polsl.gliwice.pl...

> "Marta Góra" <m...@m...pl> wrote in message

> 'VARIEGATA'? Błagam, zrób sadzonkę!

A możesz i więcej?

Pozdrawiam również błagalnie,
Kaśka

49. Data: 2003-10-16 16:39:09

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Basia Kulesz <b...@p...gliwice.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:bmm9rt$grr$...@z...polsl.gliwice.pl...

> A możesz i więcej?
>
> Pozdrawiam również błagalnie,

Zaniepokoiły mnie te błagania...
Sprawdziłam etykietę.
Jak byk stoi na niej Cornus mas 'Variegata'.
Przegooglowałam i mam wątpliwości czy to nie jest c.alba...
Mój biedak nie ma owoców, nie widziałam kwiatów.
Dereń przyjechał
z Niemiec, drugi jest w drodze.
Czyżby to oznaczało, że kolega zrobił mi bezwartościowy prezent płacąc za
niego 20 euro???

Pozdrawiam
Marta

50. Data: 2003-10-16 17:17:50

Temat: Re: Odp: do zagospodarowania 1/2 ha - pomoc
Od: "Kronopio" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kaliszan" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

> Duchem zawsze z grupą !!!!!!!!!
:-)))

> Uroczysko z Twoimi trawami rozwija sie jak na trawy przystało ..
> na pewno na 1/2 ha jakieś mijsce na nie się znajdzie.
> Na priv przyślę zdjęcie jak aktualnie wyglądają Twoje Trawki

No owszem zdjęcie dostałam , ale ryzykownie poszedłeś z tym "twoje trawki".
Przyczepić się mogę i zażądać najmarniej rozmnożenia tego czego nie mam , a
na zdjęciu widnieje ;-)
To ta ładniejsza połowa będzie :-)

Pozdrawiam
Kronopio