do zagospodarowania 1/2 ha - pomoc

51. Data: 2003-10-16 18:16:43

Temat: Odp: do zagospodarowania 1/2 ha - pomoc
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta Góra <m...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bmmhjm$ffp$...@n...news.tpi.pl...

> Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> Zaniepokoiły mnie te błagania...
> Sprawdziłam etykietę.
> Jak byk stoi na niej Cornus mas 'Variegata'.
> Przegooglowałam i mam wątpliwości czy to nie jest c.alba...
> Mój biedak nie ma owoców, nie widziałam kwiatów.
> Dereń przyjechał
> z Niemiec, drugi jest w drodze.
> Czyżby to oznaczało, że kolega zrobił mi bezwartościowy prezent płacąc za
> niego 20 euro???

Jesli to C. alba, to ma czerwone pędy, C. mas na normalne :-)A ja trzymam
kciuki żeby to był C.mas "Variegata"
--
Pozdrawiam, Kaśka

52. Data: 2003-10-16 19:10:06

Temat: Re: do zagospodarowania 1/2 ha - pomoc
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message

> [...]
> napisał:bmmhjm$ffp$...@n...news.tpi.pl...

> Jesli to C. alba, to ma czerwone pędy, C. mas na normalne :-)A ja trzymam

Kciuków jest więcej:-) Nie wiem, czy rozsądnie było rozgłaszać sprawę na
grupie;-)

Pozdrawiam, Basia.

53. Data: 2003-10-16 19:12:23

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"T.W." <t...@w...pl> wrote in message

> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w
> wiadomości news:bmm8dg$661$1@zeus.polsl.gliwice.pl...

> nieśmiałością -
>
> O aronii przyznaję, jakoś nie. A dereń to ma żółte kwiaty, więc mi
> zgrzyta kolorystycznie w tym miejscu.

Zaraz, a może jakiś szczepiony niewielki jarząb?
Dobry byłby bez błękitny, ale tego jeszcze w sprzedaży nie widziałam:-(

Pozdrawiam, Basia.

54. Data: 2003-10-16 19:32:12

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message

> za

No to d... blada, pędy są lekko czerwonawe:-(
Obaczy się w sobotę co przyjedzie...

> Kciuków jest więcej:-) Nie wiem, czy rozsądnie było rozgłaszać sprawę na
> grupie;-)

A z nasion toto można uzyskać?
Czy skomplikowane raczej?
Bobym kolegę brata pomęczyła, może u siebie dostanie.

Pozdrawiam
Marta

55. Data: 2003-10-16 19:41:50

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Marta Góra" <m...@m...pl> writes:

> No to d... blada, pędy są lekko czerwonawe:-(

Teraz to już masz takiego pecha, że jak to będzie C. alba to nie
pozostanie Ci nic innego, jak po tego C. mas 'Variegata' pojechać i
osobiście przywieźć. I to w takich ilościach, aby tych sadzonek było
dużo więcej :-)

> A z nasion toto można uzyskać?

Pewnie tak, podobnie jak i zwykłego C. mas. Zalecana
stratyfikacja. Ale czy powtórzy cechy? Gdyby to było takie oczywiste,
to byłyby popularniejsze...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Dwunastu starców, wierząc w sny, zbadało mur od strony Kuala,
I jeden spadł, a drugi (brat) go zawiózł do szpitala.

56. Data: 2003-10-16 19:56:36

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zaraz, a może jakiś szczepiony niewielki jarząb?
> Dobry byłby bez błękitny, ale tego jeszcze w sprzedaży nie
widziałam:-(

Nad jarząbem sama się zastanawiałam, ale koncepcja mi jeszcze nie
dojrzała (pewnie będzie dojrzewać przez zimę).
A ten bez błękitny - możesz trochę przybliżyć, bo ignorancja ze mnie
wyłazi? :-)

Pozdrawiam niezdecydowanie
Ewa

57. Data: 2003-10-16 20:02:08

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m1ad81rmv5.fsf@sapijaszko.net...

> [...]
> pozostanie Ci nic innego, jak po tego C. mas 'Variegata' pojechać i
> osobiście przywieźć. I to w takich ilościach, aby tych sadzonek było

Wycieczka do Duseldorfu mogłaby być całkiem fajna:-)
Najśmieszniejsze jest to, że kolega strasznie chciał mi coś ciekwago
podarować no i wymyślił:-(
A teraz jeszcze wykopał coś u obcej baby... I wiezie do Polski:-)

> Pewnie tak, podobnie jak i zwykłego C. mas. Zalecana
> stratyfikacja. Ale czy powtórzy cechy? Gdyby to było takie oczywiste,
> to byłyby popularniejsze...

Dlatego właśnie pytam...

Pozdrawiam
Marta

PS. Szczerze mówiąc bardziej będę zawiedziona, jak się okaże latem że nabyte
angielskie róże są wielkokwiatowymi....

58. Data: 2003-10-16 20:05:06

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości

> No i - z pełną nieśmiałością -
> derenie?
> Ten jadalny 'Variegata' niedaleko Ciebie rośnie:-)

Basiu poproszę konkretniej;-)
Co oznacza obok Ewy?
Bobym sobie go obejrzała jutro...

Pozdrawiam
Marta

59. Data: 2003-10-16 20:30:11

Temat: Re: Odp: do zagospodarowania 1/2 ha - pomoc
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

60. Data: 2003-10-17 06:06:25

Od: "GabiS" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości

> Podobny wiśniowo-czereśniowy smak mają wiśnie syberyjskie. No i mogą
> robić za krzewy ozdobne, bo mają ładne liście.
> Pozdrawiam
> Bea

A też się tak ich czepiają robaki/
Gabi