do zmywarkowiczów

1. Data: 2002-12-05 07:27:18

Temat: do zmywarkowiczów
Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
zauważyłem że na kilku tależach (duralex przezroczysobrązowy) wyjętych z
dolnego kosza pozostał fioletowawy nalot. Czy ktoś już rozpracował
przyczyny?
(Siemens)

1. Data: 2002-12-05 08:02:16

Temat: Re: do zmywarkowiczów
Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

krzysiek <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> zauważyłem że na kilku tależach (duralex przezroczysobrązowy) wyjętych z
> dolnego kosza pozostał fioletowawy nalot. Czy ktoś już rozpracował

Duralexu nie myje się w zmywarce - zostają rysy, maźgi, zmatowienia, nalot i
co tam chcesz.

JoP

1. Data: 2002-12-05 08:38:51

Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm, sam nie wiem czy to duralex czy jakiś arcoroc ale faktycznie jakieś
dziadostwo. Chociaż inne talerze z tego kompletu sa wpożądku.

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2002-12-05 10:24:59

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Duralexu nie myje się w zmywarce - zostają rysy, maźgi, zmatowienia, nalot
> co tam chcesz.

Myje się, myje, rysy i zmatowienia w zmywarce nie powstają ale stają się
widoczne, bo po zmywarce zostaje z nich wypłukana warstwa szpachlująco
działających zabrudzeń a nabłyszczacz to jeszcze uwypukla.
A co do nalotów... może to kwestia używanych śrdków (nabłyszczacz
zwłaszcza), jestem co prawda świeżo upieczonym zmywarkowiczem, ale duralex
myję wraz ze wszystkim i żadnych nalotów nie stwierdzam.

J.

1. Data: 2002-12-05 12:59:15

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. <j...@n...poczta.onet.pl> napisał(a):

> Myje się, myje, rysy i zmatowienia w zmywarce nie powstają ale stają się
> widoczne, bo po zmywarce zostaje z nich wypłukana warstwa szpachlująco
> działających zabrudzeń a nabłyszczacz to jeszcze uwypukla.

Jak zwał tak zwał, po umyciu w zmywarce zaczyna wyglądać obleśnie i nie
nadaje się do dalszego (estetycznego) użytku.

JoP

1. Data: 2002-12-05 14:09:18

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 5 Dec 2002, Jolanta Pers wrote:

> Duralexu nie myje się w zmywarce - zostają rysy, maźgi, zmatowienia, nalot i
> co tam chcesz.

A ja myję, nie zostają ICMPTZ?

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-12-07 19:16:09

Od: "Andrzej i B." <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja myję, nie zostają ICMPTZ?
>
> Pozdrawiam,
>
> Alojzy
Wszyscy mówią że zostają a mu nie zostają. Śmieje się bo nie ma duralexa
albo ma za słabe okulary ( albo trzeba jeszcze wsypać proszek do zmywarki ).
Rysy są widoczne nawet na starszych szklanych szklankach wystarczy myć
ręcznie i są prawie niewidoczne. Trzeba pamietać że wszystkie proszki do
zmywarek są agresywne a temperatura zwiększa ich działanie i wymywają
wszystko co się da łącznie z farbą z niektórych kubków, farbą z patelni
(TEFAL pisze że tylko niektóre ciekawe które nie).Ale to tylko duralex kto
powiedział że ma to być trwałe to ma być nietłukące jak pokazywały kiedyś
reklamy.

1. Data: 2002-12-08 18:08:41

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 7 Dec 2002, Andrzej i B. wrote:

> Wszyscy mówią że zostają a mu nie zostają. Śmieje się bo nie ma duralexa

Mam

> albo ma za słabe okulary

Dziękuję, nie narzekam.

> ( albo trzeba jeszcze wsypać proszek do zmywarki ).

Preferuję płyn, ale ostatnio używam tabletek. Nie zapominam.

> Rysy są widoczne nawet na starszych szklanych szklankach wystarczy myć
> ręcznie i są prawie niewidoczne.

Nie nawet, ale wyłącznie. Kilka najbardziej przechodzonych szklanek,
rzeczywiście po zmywarce zaczęła wyglądać nieciekawie. Ale cała reszta
duraleksów, arcoroców i innych wygląda normalnie.

> wszystko co się da łącznie z farbą z niektórych kubków,

To owszem.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-12-09 01:42:51

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem i wobec jako Grzegorz W. Fedorynski zamieszkała pod
adresem <a...@z...mimuw.edu.pl>
w artykule
c.mimuw.edu.pl>

Co to jest ICMPTZ?