dobranoc

61. Data: 2009-08-27 09:41:46

Temat: Re: dobranoc
Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
news:h75k29$53l$1@news.onet.pl...

> Zastanawiam się jednak, jak stara jest ta synteza i czy nie warto byłoby z
> niej
> zrobić kolejnej tezy ? Tak sobie właśnie rozważam ...
> Zdrówko !

Np. jeśli poprzednio teza brzmiała 'wszyscy katolicy = bydło' ;) to hmmm ...

62. Data: 2009-08-27 09:54:52

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Redart" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> Np. jeśli poprzednio teza brzmiała 'wszyscy katolicy = bydło' ;) to hmmm

Czasem rozwój polega na chwilowym wprowadzeniu klasyfikacji, granicy,
bariery, rozróżnienia. Innym razem polega na rozpoznaniu umowności
klasyfikacji,
rozbiciu granicy, znalezieniu wspólnego gruntu dla rozróżnionych treści.

W buddyzmie czasami mówi się, że rozwój nieodłącznie wiąże się z rozwojem
tzw.
pięciu mądrości. Dwie z nich nazywają się:
- mądrość równości
- mądrość rozróżniająca

Formalnie są jeszcze takie:
- mądrość doświadczenia
- mądrość podobna zwierciadłu
- mądrość wszechprzenikająca

Zdrówko !

63. Data: 2009-08-27 10:26:46

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...

> Ja mam swoją teorię jak bydło traktować, jak np; Przewodas swoją , jak
> trzeba mocno kogoś zaryć, aby zrozumiał, że debili, chociaż to ma też
> cel prowokacyjny. A bazyli to po prostu niedołega życiowa i kipi z
> zazdrości , bo ktoś coś wie, a on null.

Głąbie, tu nie ma kogo prowokować, Ciebie się sprowokować nie da bo do
prowokacji jest potrzebne założenie, że ktoś myśli. Nie można rozmawiać
kretynem, kóry nie wie nic, a Ty własnie tyle dokładnie wiesz. Tylko tyle,
co Ci się w tym ptasio ograniczonym móżdżku wydaje, że wiesz. Idź lepiej coś
poczytaj, zacznij się rozwijać a nie prezentuj swoje pieprzone fobie w
postaci jakiejkolwiek wiedzy... nic, absolutnie nic nie wiesz, liznąłeś
tylko po łebkach i uważasz, że masz od razu jakieś teorie. Własnie o to mi
chodzi, debilu. O nic innego. Skoro tego nie potrafiłeś załapać, to tylko
jak szmatę można Cię traktować... i tyle by było...

Pzdr
Paweł

64. Data: 2009-08-27 10:30:45

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Slavinka pisze:
> Użytkownik "jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości

> Gdzieś

> Żona mu się puściuła, a on nie może sobie wyriobić filozoficznego
> podejscia do tego.
> Powinien, jak ten lew na pustyni połozyć się pod słupem telefonicznym z
> wiszącymi małpami i poczekać.
> W końcu każda się puszcza.
> Gorzej jak bawi się w ojczyma - bo to już frajer.

Myślę że nie znasz Go na tyle dobrze żeby wyciągać aż tak bardo daleko
idące wnioski.

65. Data: 2009-08-27 10:31:05

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 pisze:

> Użytkownik "Slavinka" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Aha... czyli kolejny trafił na listę rozpieszczanych przeze mnie
> debili... popatrzmy: glob, przewodas, jadrys, cbnet, teraz Slavinka...
> no cóż... ostatecznie już dawno wiadomo, że 80% narodu to debile...
> żeby nie było, każdego, nie tylko tego tutaj...
>
> Pzdr
> Paweł

Kto to jest ten "przewodas"?

66. Data: 2009-08-27 10:31:28

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 pisze:

> Użytkownik "jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości

> "bluzgasz na wszystkich i
> wszystko zupełnie bez powodu"
>
> Żeby było jasniej, idioto, bo chyba nie wiesz, co to jest
> kwantyfikator; nie chodzi o "zupełnie bez powodu", tylko o to, co
> wcześniej. Kretynie, kolejny zresztą złamas jesteś bez podstawowego
> logicznego wykształcenia...
>
> Pzdr ubawiony jeszcze bardziej
> Paweł

"bluzgasz na wszystkich i
wszystko zupełnie bez powodu" , a nie jest tak? nie bluzgasz bez powodu.
I to tak Cię bawi, bazyliszku4?

67. Data: 2009-08-27 10:32:22

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Slavinka pisze:
> Użytkownik "jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości
>
> Ogólnie - to damski cykuś jest...

Z tym też niestety nie mogę się zgodzić..

68. Data: 2009-08-27 10:46:25

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kto to jest ten "przewodas"?
Andrzej Lewandowski, m.in. pisarz i felietonista (tematyka fantastyczna),
intensywnie się udzielajacy na pl.sci.filozofia pod tym nickiem.

69. Data: 2009-08-27 10:48:48

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości

Ajaj, pomyłka, jeszcze raz:

Konrad T. Lewandowski, m.in. pisarz i felietonista (tematyka fantastyczna),
intensywnie się udzielajacy na pl.sci.filozofia pod tym nickiem.

70. Data: 2009-08-27 10:55:53

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Redart wrote:

> Ajaj, pomyłka, jeszcze raz:
>
> Konrad T. Lewandowski, m.in. pisarz i felietonista (tematyka fantastyczna),
> intensywnie się udzielajacy na pl.sci.filozofia pod tym nickiem.

Żartujesz, to ten od "Noteki 2015"? Fantastyczny zbior opowiadań :-)

Stalker, czego to się człowiek nie dowie

Dla Vilar
DLA AISZY
PANTA REI
Ludzie zasad i Ludzie troski