dobry (a niech i drogi) podklad do mieszanej cery

1. Data: 2004-09-20 11:05:55

Temat: dobry (a niech i drogi) podklad do mieszanej cery
Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiitam!
sorki, ze krotko pisze i wywlekam stary temacik, ale guglowalam i wiele nie
znalazlam, a zagwostke mam taka: cera mieszana, delikatna (siem potrafi
luszczyc po wyciskaniu, pfuj), chec kupna naprawde_dobrego_podkladu i pytanko
o doswiadczenia z takowymi. Stwierdzilam, ze pare stow wole wydac na super
podklad niz na super perfumy.
Pozdrawiam dawno nie widzana grupke, ale w pracki inwigiluja...
Hania

1. Data: 2004-09-20 17:27:54

Temat: Re: dobry (a niech i drogi) podklad do mieszanej cery
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> znalazlam, a zagwostke mam taka: cera mieszana, delikatna (siem potrafi
> luszczyc po wyciskaniu, pfuj), chec kupna naprawde_dobrego_podkladu

Divinora Guerlain, znowu do niego wróce, ostatnio skusiłam się na Diora no
i lipa:-(Podkład ładnie kryje,pieknie matuje i ładnie pachnie.Jak dla mnie
bezkonkurencyjny.A, i jest w butelce z dozownikiem, co jak dla mnie jest
bardzo wazne.

Gosia

1. Data: 2004-09-20 19:58:32

Od: "kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bezkonkurencyjny.A, i jest w butelce z dozownikiem, co jak dla mnie jest

A orientuje się ktoś czy te po 95 zł na allegro są oryginalne? Bo tak się
zastanaiwiam....
kroofka

1. Data: 2004-09-20 20:04:10

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroofka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A orientuje się ktoś czy te po 95 zł na allegro są oryginalne? Bo tak się
> zastanaiwiam....

Możliwe.Normalnie są po ok 160 wiec 95, prawdopodobna cena.A, kto
sprzedaje?Zaraz zerknę:-)

Gosia

1. Data: 2004-09-20 21:33:28

Od: "Baby Doll" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podklad niz na super perfumy.
> Pozdrawiam dawno nie widzana grupke, ale w pracki inwigiluja...

Dla mnie Estee Lauder Double Wear Stay-In-Place jest jak narazie tym
jedynym, idealnym.

M.

1. Data: 2004-09-21 07:27:06

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Dla mnie Estee Lauder Double Wear Stay-In-Place jest jak narazie tym
>jedynym, idealnym.

Dzieki Wam za odp.! Nabylam tez po namowach perfect balance Clinique, raz
nalozylam, na razie (3 godz. od nalozenia ;-)) jestem zachwycona ...

Zdrowki
H.
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-09-21 12:20:32

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania wrote:
> Dzieki Wam za odp.! Nabylam tez po namowach perfect balance Clinique,
> raz nalozylam, na razie (3 godz. od nalozenia ;-)) jestem zachwycona
>
> Zdrowki
> H.

A jaką konsystencję ma ten podkład? I jak z właściwościami kryjącymi oraz
matującymi? No, i cena. ;-)

Ligeia

--
"Wielkie prawdy rodzą się z herezji."

George Bidwell
"Henryk VIII. Rubaszny Król Hal"

1. Data: 2004-09-22 07:02:12

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ligeia <e...@t...pl> napisał(a):

> A jaką konsystencję ma ten podkład? I jak z właściwościami kryjącymi oraz
> matującymi? No, i cena. ;-)
> Ligeia

Konsystencja srednio - gesta ;-), chcialam powiedziec, ze do nakladania w sam
raz :), kryje troszeczke, maski nie robi, matuje-a wlasciwie zapobiega
swieceniu jednoczesnie rozswietlajac. W kazdym razie gebusia wyglada na
wypoczeta, co mnie cieszy :)
Koszt....na rynku (noo, nie smiac sie, babiszonka mam sprawdzonego, kosmetyki
z Belgii, o zrodlo nie pytam, przeciez nie powie)
..no wiec na tym rynku w Szczecinie 80 zeta.

Zdrowenki
Hania

1. Data: 2004-09-22 07:19:17

Od: "*madzik*" <m...@b...telia.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> raz :), kryje troszeczke, maski nie robi, matuje-a wlasciwie zapobiega
> swieceniu jednoczesnie rozswietlajac. W kazdym razie gebusia wyglada na

Czy to jest w butelce? Jak z wydobywaniem z pojemnika?

--
Pozdrawiam cieplutko,
Magda (lato, mieszana, 31 ;-) )

FAQ grupy: http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-09-22 08:42:44

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania wrote:
> [...]
> sprawdzonego,
> kosmetyki z Belgii, o zrodlo nie pytam, przeciez nie powie)
> ..no wiec na tym rynku w Szczecinie 80 zeta.

Aha, a w sklepie nie wiesz ile wynosi normalna cena? Zainteresował mnie ten
podkład. :-)

Ligeia

--
"Wielkie prawdy rodzą się z herezji."

George Bidwell
"Henryk VIII. Rubaszny Król Hal"

sprzedawca RABACIK
jak to jest (allegro)/nietrafiony prezent
2 tusze na raz? czy nie :)
minimaskarki Bourjois
[POZNAN] fotografik poszukuje.....