dobry dezodorant?

1. Data: 2005-01-25 12:10:49

Temat: dobry dezodorant?
Od: "Maria" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

czy mogłybyście mi polecić jakiś super mocny dezodorant? Teraz używam NIVEA
w kulce antyprespirant, ale nawet on nie zapobiega mojemu poceniu się

POMÓŻCIE!!!

1. Data: 2005-01-25 12:15:31

Temat: Re: dobry dezodorant?
Od: "asias" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria"
> w kulce antyprespirant, ale nawet on nie zapobiega mojemu poceniu się
Etiaxil, antyperspirant stowowany dwa razy w tygodniu, dziala skutecznie nawet
na mezczyzne na ktorego zaden z meskich, silnych dezodorantow nie dzialalo.
Istnieje w wersjach dla skory normalnej i wrazliwej. Tylko koszt:
http://www.domzdrowia.pl/index.phtml?sid=57b582d2f2a
a5cd42ac4f8cde3cb3414&action=produkt_szczegoly&pid=3
9257&k=49
(w normalnych aptekach w jakich pytalam to okolice 60 zl)
AsiaS
*Prawdziwa mądrość nie opuszcza głowy*

1. Data: 2005-01-25 14:53:55

Od: "Olga" <o...@o...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
NIVEA
> w kulce antyprespirant, ale nawet on nie zapobiega mojemu poceniu się

Etiaxil (zagraniczny, drogi) lub jego odpowiednik Antidral (polski, tani).
Oba bardzo skuteczne, oba wysuszają i podrażniają nieco skórę.
Ola

1. Data: 2005-01-25 18:57:54

Od: "hihi" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olga" <o...@o...blabla.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Etiaxil (zagraniczny, drogi) lub jego odpowiednik Antidral (polski, tani).
> Oba bardzo skuteczne, oba wysuszają i podrażniają nieco skórę.> Ola

A tu to powiem coś od siebie. Kupiłam antidral i przez jakieś 2 tygodnie
byłam z niego bardzo zadowolona. Stosowany wieczorem, na świeżo umytą i
wysuszoną skórę raz na dwa dni sprawował się świetnie. Żadnego pocenia, NIC!
A jakoś tak po 2-3 tygodniach po prostu przestał działać. Smaruję nim umyte
i wysuszone pachy, wcieram i czekam aż wyschnie. On wysycha, ale tylko na
chwilę, w łóżku czuję, jak mi wilgotnieją pachy i niestety... rano po prostu
nie widać żeby działał... Uodporniłam się? A może po prostu za słaby jest i
etiaxil lepiej kupić? Sama nie wiem.

hiver

1. Data: 2005-01-25 20:07:55

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maria, sącząc kawkę, wyklepał:

> [...]
>
> czy mogłybyście mi polecić jakiś super mocny dezodorant? Teraz używam
> NIVEA w kulce antyprespirant, ale nawet on nie zapobiega mojemu poceniu

Nowa Rexona w sztyfcie. Zczołgiwałam się i złaziłam na czworakach z
Kasprowego (nie naśladować tego braku odpowiedzialności), bo się jako homo
erectus nie dało, byłam mokra jak szczur od stóp do głów, a pod pachami
suchutko. Rzucił mnie na kolana :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-01-26 06:50:56

Od: "M" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hihi" <h...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
prostu
> nie widać żeby działał... Uodporniłam się? A może po prostu za słaby jest

Ja używam Etiaxilu i mam dokładnie to samo, dwa- trzy tygodnie spokoju a
potem pocenie wraca. Muszę stosować codziennie, jak tylko zrobię przerwę to
wszystko jest jak dawniej. Przypuszczam, że też się uodporniłam.

Pozdrawiam
Mary

1. Data: 2005-01-26 07:47:16

Od: Sana/Anna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kruszyzna napisał:

> Nowa Rexona w sztyfcie. Zczołgiwałam się i złaziłam na czworakach z
> Kasprowego
> (...)
> Rzucił mnie na kolana :)

Dosłownie!

S., co ciągle szuka deo-ideału i może jedyni odradzić chyba wszystko, co
testowała.
--
Sana
gg#371734

1. Data: 2005-01-26 10:25:46

Od: "Czarnulka" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kruszyzna"

> [...]
> erectus nie dało, byłam mokra jak szczur od stóp do głów, a pod pachami

Dobrze wspominam też rexonę w kremie z tlenem. Na moich maturach to był
hicior (cztery lata - stara jestem?). Niestety, potem było kilka innych,
które pachniały, ale mokre plamy pod pachami były (jestem mistrzynią w
ukrywaniu się z tym). Teraz jestem w trzecim tygodniu stosowania antidralu.
Ech... żeby on tak zawsze i żebym się nie uodporniła... :)

Czarnulka, w trakcie pierwszego wielkiego tłumaczenia z wielkim praniem dla
odprężenia :)

1. Data: 2005-01-26 11:07:52

Od: "wandia" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale nawet on nie zapobiega mojemu poceniu się

> POMÓŻCIE!!!
witam
przyczyną nadmiernego pocenia sie moga byc zaburzenia hormonalne. Tak bylo w
moim przypadku, zupelnie z innego powodu udalam sie do lek gin i zrobilam
badania, po jakims czasie brania lekow na obnizenie prolaktyny, problem z
poceniem prawie zniknal, potem wczytalam sie w ulotki, troche poszukalam w
internecie no i znalazlam ze zbyt wysoki poziom prolaktyny moze dawac taki
objaw. Nie twierdze oczywiscie ze tak jest w kazdym przypadku, ale czasem
jednak warto sie zbadac ( zanim sie wyda fortune na drogie dezodoranty ktore
podrazniaja a potem i tak nie dzialaja :) )
pozdrawiam serdecznie

Wandia

1. Data: 2005-01-26 11:07:52

Od: "wandia" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jednak warto sie zbadac ( zanim sie wyda fortune na drogie dezodoranty ktore
podrazniaja a potem i tak nie dzialaja :) )

gąbki do podkładu - prać czy wymieniać?
Zel do mycia twarzy z algami
fryzjer we Wrocławiu
Re: fryzjer we Wrocławiu