dobry ginekolog w katowicach! bezpłodność

1. Data: 2004-05-02 06:12:10

Temat: dobry ginekolog w katowicach! bezpłodność
Od: "ula" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze szanownych grupowiczów o polecenie mi dobrego ginekologa w
Katowicach. Jestem po poronieniu i chciałabym w najbliższym czasie zajść w
ciążę. Zależy mi na tym by być pod opieką dobrego ginekologa.

2. Data: 2004-05-02 07:48:25

Temat: Re: dobry ginekolog w katowicach! bezpłodność
Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ula" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
> Prosze szanownych grupowiczów o polecenie mi dobrego ginekologa w
> Katowicach. Jestem po poronieniu i chciałabym w najbliższym czasie zajść w
> ciążę. Zależy mi na tym by być pod opieką dobrego ginekologa.

Chcesz ginekologa, czy specjalistę od NIEpłodności? (tak na marginesie jest
OGROMNA różnica pomiędzy "bez" i "nie" na początku tego słowa).
Sprawdż na www.naszbocian.pl , tam Ci dziewczyny (i Panowie) na pewno kogoś
doradzą. Jest tam wiele osób z podobnynmi przejściami.

D.

3. Data: 2004-05-02 07:49:41

Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

oczywiście miało być http://www.nasz-bocian.pl/
zabrakło jednej kreseczki, a tyle zamieszania... ;)

D.

4. Data: 2004-05-03 18:22:51

Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prosze szanownych grupowiczów o polecenie mi dobrego ginekologa w
> Katowicach. Jestem po poronieniu i chciałabym w najbliższym czasie zajść w
> ciążę. Zależy mi na tym by być pod opieką dobrego ginekologa.

polecam tez forum: http://mamo-tato.home.pl/phpbb2/

Re: Zespol Rynouda cos dla naczyniowcow.
depresja! pomocy
Nadwrazliwosc na cole
Stres a egzaminy?
poparzenie laserem?