dobry podkład i puder prasowany na lato - cera tłusta

1. Data: 2006-04-26 21:34:07

Temat: dobry podkład i puder prasowany na lato - cera tłusta
Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

możecie polecić coś fajnego?
nie znosze efektu maski
świecącej buzi
brudnych ubrań :-(

w zimie używałam inglota i mi wystarczał ale teraz gdy słońce wychodzi zza
chmurek to od razu spływam...
czy któras z Was może polecić jakiś dobry podkład dla cery
mieszanej/tłustej?

myślałam o vichy albo o jakichś droższych firmach. Siostra może mi
przywieźć z Niemiec ale sprawa jest pilna bo wyjeżdża już w piątek :)

jeśli macie coś sprawdzonego proszę o podpowiedzi!

Cena do 150 zł za *wydajne* opakowanie :)

2. Data: 2006-04-26 22:58:14

Od: "Aga" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mufaska" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> jeśli macie coś sprawdzonego proszę o podpowiedzi!
>
> Cena do 150 zł za *wydajne* opakowanie :)

City matt - Lirene. Lekki, a jednocześnie kryjący i pochłaniający nadmiar
sebum. Sprawdziłam, polecam!

3. Data: 2006-04-27 05:42:02

Od: "mumu" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maybelline - dream matte.

mumu

4. Data: 2006-04-27 06:05:27

Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mufaska" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> możecie polecić coś fajnego?
> nie znosze efektu maski
> świecącej buzi
> brudnych ubrań :-(

Ja zaproponuję coś przewrotnego- krem koloryzujący Clinique Cityblock spf
15. Po nałożeniu bardzo matowi skórę, nadaje przyzwoity kolor i chroni przed
słoneczkiem. Dziwnie się tylko smaruje. Jakiś taki tępy jest, nieco lepkawy,
ale może przez to co daję pod niego (albo Ives Rocher mat-t- do niego ma
konsystencję zbliżoną albo gąbeczka biotherm albo clinique total turnaround)

Puder- nie znam :(
Miałam kiedyś próbkę kremu koloryzującego Yves Sain Laurent (coś z mat w
nazwie, poszukaj w archiwum, kiedyś go chwaliłam) i wciąż uważam, że
przyzwoity. Jak pod te kremy dasz jeszcze coś matującego, to jest dobrze.
Agata

5. Data: 2006-04-27 06:15:19

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Apr 2006 00:58:14 +0200, Aga napisał(a):

> City matt - Lirene. Lekki, a jednocześnie kryjący i pochłaniający nadmiar
> sebum. Sprawdziłam, polecam!

dla mnie jest beznadziejny więc odpada

6. Data: 2006-04-27 06:16:37

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Apr 2006 07:42:02 +0200, mumu napisał(a):
> Maybelline - dream matte

musowych nie lubię :)

musi być cos *w TUBCE*

a jakiś lancome albo YSL?

7. Data: 2006-04-27 06:17:22

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Apr 2006 08:05:27 +0200, Agatek napisał(a):

> [...]
> konsystencję zbliżoną albo gąbeczka biotherm albo clinique total turnaround)

dzieki, sprawdzę. Lecę po próbkę ;)

8. Data: 2006-04-27 06:18:42

Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dzieki, sprawdzę. Lecę po próbkę ;)

Czy próbkę dostaniesz to nie wiem (tego Cliniqua). ale jak jesteś z Krakowa
to możesz do mnie po nią wpaść (wal na priv) :)

9. Data: 2006-04-27 06:23:09

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Apr 2006 08:18:42 +0200, Agatek napisał(a):
> [...]
>
> Czy próbkę dostaniesz to nie wiem (tego Cliniqua). ale jak jesteś z Krakowa
> to możesz do mnie po nią wpaść (wal na priv) :)

czy Ty to ten sam Agatek który na pl.rec.dom doradzał mi który TŁOK kupić?
:)

Najpierw spróbuję w sephorze i douglasie a potem będę Cię molestować :-P

10. Data: 2006-04-27 06:25:53

Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy Ty to ten sam Agatek który na pl.rec.dom doradzał mi który TŁOK kupić?
> :)

Usenet jest mały :) A jak przyjdziesz to i działanie tłoka wypróbujesz ;)

> Najpierw spróbuję w sephorze i douglasie a potem będę Cię molestować :-P

Wyjeżdżam 4.05, ale przed zapraszam :)

a'propos, dlaczego w sklepach nie ma jeszcze wyboru kremów z filtrami?
Chciałam kupić Niveę SPF 30 i niet, tylko SPF 8 rozświetlający :(

Agata

Matrix - uczulenie?
makijaż permanentny- gdzie w Katowicach?
Domowa dermabrazja
Wosk w Warszawie
Włosy nie ten kolor!pomocy!