dobry przepis na omlet

1. Data: 2005-01-22 10:00:48

Temat: dobry przepis na omlet
Od: tommy di Simone <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie i wszechstronnie uzdolnione Panie. Przeslę z wieką przyjemnośćią
książkę "Podróże Klinarne Roberta Makłowicza" - (to jest e-book PDF) za
dobry przepis na omlet. Z góry zobowiązany acz omletu spragniony

1. Data: 2005-01-22 10:03:15

Temat: Re: dobry przepis na omlet
Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tommy di Simone napisał:

> Drogie i wszechstronnie uzdolnione Panie. Przeslę z wieką przyjemnośćią
> książkę "Podróże Klinarne Roberta Makłowicza" - (to jest e-book PDF) za
> dobry przepis na omlet. Z góry zobowiązany acz omletu spragniony

Jakim omletem jesteś zainteresowany? Bo dużo tego jest.
--
pa, Basiabjk

1. Data: 2005-01-22 10:42:57

Od: tommy di Simone <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakim omletem jesteś zainteresowany? Bo dużo tego jest.

Jakimkolwiek ! Nic na en temat nie wiem, a googli nie będę zakładał,
skoro mam na grupie z fachowcami do czynienia :) Szczerze mówiąc,
myślałem, żeby nie na słodko .... z grzybami a aiwarem, coś takiego ...

1. Data: 2005-01-22 11:06:09

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <cst814$2p4$1@inews.gazeta.pl>,
tommy di Simone <t...@g...pl> wrote:

> Drogie i wszechstronnie uzdolnione Panie. Przeslę z wieką przyjemnośćią
> książkę "Podróże Klinarne Roberta Makłowicza" - (to jest e-book PDF)

Masz prawo do rozpowszechnia w wersji elektronicznej?

> za
> dobry przepis na omlet.

Omlet Mere Poullard. (Przepis z dawnej restauracji Victora Pollard na
Mont St. Michel

10 jajek
75 deko masła
2 łyżki gęstej śmietany
sól, pieprz

Rozdzielamy żółtka i białka, ubijamy je oddzielnie.
Roztapiamy masło na patelni do omletów, uważając, by się nie rumieniło.
Wlewamy żółtka. Gdy żółtka zaczną tężeć wlewamy śmietanę, następnie
białka, smażymy omlet poruszając lekko patelnią.

Władysław

1. Data: 2005-01-22 11:11:07

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <cstag4$abt$1@inews.gazeta.pl>,
tommy di Simone <t...@g...pl> wrote:

> Jakimkolwiek ! Nic na en temat nie wiem, a googli nie będę zakładał,
> skoro mam na grupie z fachowcami do czynienia :)

Właśnie po to masz google, [ebyś nie zawracał głowy na grupie banałami.
Najpierw wypadałoby przeszukać choćby archiwum tej grupy.

Władysław

1. Data: 2005-01-22 11:15:11

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tommy di Simone napisał:

> z grzybami a aiwarem, coś takiego ...

Uduś na maśle grzyby: kurki, maślaki lub prawdziwki, nadają się też
mrożone. Dodaj do nich odrobinkę śmietanki, dopraw do smaku pieprzem i
szczyptą soli, ew. posiekaną cebulką lub połówką cebuli. Jeśli masz
zamrożone smardze, to już będzie rarytas, a nie omlet :)

Na osobę licz dwa jajka, a może trzy. Jajka z posiekaną natką, odrobiną
soli i pieprzu ubij i usma na maśle. Do masy możesz dodac bazylii czy
ziół prowansalskich. Nałóż ciepłych grzybów, złóż na pół. Albo dwa
cieńsze omlety przełóż grzybami.
--
pa, Basiabjk

1. Data: 2005-01-22 11:18:00

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wladyslaw Los napisał:

> Właśnie po to masz google, [ebyś nie zawracał głowy na grupie banałami.
> Najpierw wypadałoby przeszukać choćby archiwum tej grupy.

Dzień Zrzędy, jak nic.

--
pa, Basiabjk

1. Data: 2005-01-22 11:21:04

Temat: Banalna grupa, Re: dobry przepis na omlet
Od: "dzdzownica" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> Właśnie po to masz google, [ebyś nie zawracał głowy na grupie banałami.
> Najpierw wypadałoby przeszukać choćby archiwum tej grupy.
Panie Łosiu, co Pan tu wypisuje takie rzeczy, jakby ta grupa była szczytami
dyskusji o kulinariach - jakimś polskim wirtualnym laruzem od żarcia.
Właśnie jest odwrotnie - jest banalna. Banalni ludzie o banalnym żarciu, po
raz 123 pytają o pierogi ruskie, karkówkę czy też omlet. No czasem ktoś
zapyta jak przyrządzć łosia, ale przyzna Pan, że rzadko i raczej pozostaje
to bez odpowiedzi.
No oczywiście parę osób ma tu zadęcie na beau monde, ale raczej jest to
mondo cane. Grupa zdominowana jest przez emigrantów, co to zamiast czytać
"Pana Tadeusza" czy też tam innego Latarnika czytają pl. rec. kuchnia
utrzymując w ten sposób (jak to taka jedna napisała) kontakt z językiem
kraju urodzenia i z kulturą narodu opuszczonego.
A Pan jesteś dla mnie skamielina (niczym ten mastodont syberyjski) żądająca
z uporem zachowań z prehistorii internetu - to a propos tego przeszukiwania
grupy.
Z wyrazami zachwycenia
dżdżownica

1. Data: 2005-01-22 11:25:28

Od: "dzdzownica" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BasiaBjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> Dzień Zrzędy, jak nic.
Dzień Zrzędy,
no tam tego grzędy,
jeden drugi wyży siędy.
Łosie mają ludzi w nosie
U Jerzego i waldeczka
Po kiszeniu pusta beczka.
dzudzu

1. Data: 2005-01-22 11:34:02

Temat: Re: Banalna grupa, Re: dobry przepis na omlet
Od: "dzdzownica" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tommy di Simone" <t...@g...pl> napisał w
wiadomości news:cstdgh$kko$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik dzdzownica napisał:
>
> Chociaż to kuchnia, to trolli nie warto dokarmiać.
Dzięki chociaż za ten okruszek. PPPPPPPPPPPPPPP
dz.

golonki
gdzie kupić wino szwajcarskie?
zupa pomidorowa