dobry seksuolog w Warszawie (dla mezczyzny)

1. Data: 2006-08-10 13:59:11

Temat: dobry seksuolog w Warszawie (dla mezczyzny)
Od: "Monialka" <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chciałabym się dowiedzieć (na czyjąś prośbę) o dobrego, godnego zaufania i
wartego polecenia seksuologa w Warszawie. Sprawa dotyczy 26-letniego mężczyzny i
jego niewystarczająco sztywnego członka oraz zahamowań psychicznych podczas
stusnku z kobietą. Bardzo proszę o jakąś sugestię, najlepiej nazwisko i adres
sprawdzonego medyka.

Pozdrawiam serdecznie,
Monialka

2. Data: 2006-08-10 17:28:09

Temat: Re: dobry seksuolog w Warszawie (dla mezczyzny)
Od: "Kuba Ginalski" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monialka napisał(a):
> Witam
> Chciałabym się dowiedzieć (na czyjąś prośbę) o dobrego, godnego zaufania i
> wartego polecenia seksuologa w Warszawie. Sprawa dotyczy 26-letniego mężczyzny i

pozdrawiam polecam lekarzy specjalistów z prywatnej kliniki amedis.
wiecej znajdziesz na www.amedis.com.pl . Powołaj się na mnie (Kuba
Ginalski)

3. Data: 2006-08-10 20:49:17

Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuba Ginalski" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
s.com...
> Powołaj się na mnie (Kuba
> Ginalski)
Giniu, a co ty na tej grupie robisz ? :D

4. Data: 2006-08-11 10:02:50

Od: "Kuba Ginalski" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

jaQbek wrote:
> Giniu, a co ty na tej grupie robisz ? :D

czytam ja od jakiegos czasu kiedys tez troche sie udzielalem . . . ale
ze Ty tu jestes to co najmniej dziwne :)

5. Data: 2006-08-11 10:31:28

Od: "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuba Ginalski" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
s.com...
> czytam ja od jakiegos czasu kiedys tez troche sie udzielalem . . . ale
> ze Ty tu jestes to co najmniej dziwne :)
A czytuję czasami, a piszę jak mam jakiś problem.

Leżenie na plecach - Ból
woda zródlana a trądzik
doktor J. Krzysiak - KRAKÓW, Kopernika
płyn do oczu dla kontaktowców
Krem na trądzik "Kamille Zinci "- czy warto??