dodatkowe odcienie Estee Lauder?

1. Data: 2003-10-08 13:58:28

Temat: dodatkowe odcienie Estee Lauder?
Od: "Nazgul" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!

Mam pytanie odnośnie odcieni podkładu Estee Lauder Double Wear. Bardzo lubię
ten podkład i do tej pory uzywałam kolor FRESCO - jak dla mnie świetny, ale
tylko na lato, gdy buzia jest bardziej opalona. Niestety na zimę nie nadaje
się:( Wydawało mi się, ze to najjaśniejszy odcień, ale na stronie głównej
Estee Lauder zaprezentowane są inne odcienie, które wygladają na jaśniejsze.
Czy odcień OUTDOOR BEIGE jest jasniejszy niż FRESCO? Na stronie głównej
Estee Lauder wydaje mi się jaśniejszy. Nie wiem czy ten odcień, a także
IVORY BEIGE jest do dostania w Polsce. Chyba jutro przejdę się do Sephory.
Ale może któraś z Was się orientuje?

Pozdrowionka

Sylwia

1. Data: 2003-10-08 18:03:46

Temat: Re: dodatkowe odcienie Estee Lauder?
Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nazgul napisał/a w news:bm153o$r4t$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Czy odcień OUTDOOR BEIGE jest jasniejszy niż FRESCO?

Lepiej przejdź się do perfumerii i sprawdź osobiście. Nawet jeśli
odcień jest jaśniejszy, może Ci kompletnie nie pasować, gdyż np.
zawiera różowy pigment, a Ty potrzebujesz żółtego albo odwrotnie.
Wypróbuj na własnej paszczy, wówczas będziesz pewna, że to ten
(nie)właściwy:)

--
mips

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2003-10-09 05:15:00

Od: p...@f...pl szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 8 Oct 2003, mips wrote:
> [...]
> zawiera różowy pigment, a Ty potrzebujesz żółtego albo odwrotnie.
> Wypróbuj na własnej paszczy, wówczas będziesz pewna, że to ten
Wlasnie. Mam pytanie a propos testowania kosmetykow na wlasnej osobie.
Kiedys w Poznaniu uznalam te rzecz za oczywista i sprobowalam na swej
twarzy pudru (uzywalam wlasnego wacika). Z takiej duzej palety testerow, o
ile sie nie myle (o ile sie nie myle, ze to testery), no i nasluchalam
sie, co ja sobie wyobrazam, ze jakby tak kazda przychodzila...etc.
Wiec wolno czy nie? Gdyz od tego czasu nie mam smialosci probowac...
Panterka
--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-10-09 08:15:04

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie, co ja sobie wyobrazam, ze jakby tak kazda przychodzila...etc.
> Wiec wolno czy nie? Gdyz od tego czasu nie mam smialosci probowac...

no ale to chyba jest wlasnie po to zeby sobie przetestowac kolo i
konsytencje na sobie co nie?
widac jakas gupia pani byla w sklepie, osmiel sie w jakims innym i zobaczymy
co bedzie
pozdr

1. Data: 2003-10-09 08:53:40

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał/a w news:Pine.LNX.4.53L0.0310090711480.4808@gw:

> sprobowalam na swej twarzy pudru (uzywalam wlasnego wacika). Z takiej
> duzej palety testerow, no i nasluchalam sie, co ja sobie wyobrazam,
> ze jakby tak kazda przychodzila...

ROTFLOL
Chyba obsługa tego sklepu nie była szczególnie dobrze wykwalifikowana.
Przecież po to są testery, aby nie używać do wypróbowania kosmetyków
przeznaczonych na sprzedaż.
Sklepy dostają testery i próbki od producentów za darmo, dlatego zawsze
trzeba się domagać swoich praw do otrzymania próbki i użycia testera.
Bo w końcu tester to próbka do korzystania na miejscu.

Dziwny ten sklep, na pewno więcej nie zrobiłabym w nim zakupów. Ja np.
mam swoje zaufane:) miejsca, gdzie jestem stałą klientką i z tego
powodu mam różne profity;) Ostatnio chciałam wypróbować podkład
Guerlain w kompakcie, więc dostałam tester na weekend do domu. Poza tym
niezależnie czy coś akurat kupuję czy nie, zawsze wychodzę z perfumerii
z masą próbek i fachowymi poradami.

1. Data: 2003-10-09 09:16:12

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

. Poza tym
> niezależnie czy coś akurat kupuję czy nie, zawsze wychodzę z perfumerii
> z masą próbek i fachowymi poradami.

o boze...gdzie sa takie porzadne sklepy.....? :)

1. Data: 2003-10-09 20:45:01

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> napisał w wiadomości
> . Poza tym
>
> o boze...gdzie sa takie porzadne sklepy.....? :)

Niech mips raczej powie ile tam wydaje ;-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-10-09 21:05:54

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ehhhh...pieniadze sa niewazne :)

Niestety w wiekszosci sklepow kosmetycznych panie obslugujace zachowuja sie
bardzo roznie w zaleznosci od stroju klientki i kwot zostawianych przez nia
w kasie :-/

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-10-09 21:10:27

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-10-10 05:59:03

Od: p...@f...pl szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 9 Oct 2003, mips wrote:

> [...]
> trzeba się domagać swoich praw do otrzymania próbki i użycia testera.
> Bo w końcu tester to próbka do korzystania na miejscu.
To jakos bylo na poczatku, kiedy te probki dopiero wprowadzano. Teraz moze
sie jednak skusze na ponowne wyprobowanie testerow:-)
Panterka
--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

Kosmetyki INGLOT
Do KAROLI o wrastających włoskach
Re: Kosmetyki INGLOT
DERMED-gabinet w krakowie na ul.florianskiej-bylyscie tam???
krem przeciwzmarszczkowy