dom 300m2 [ogrzewanie]

11. Data: 2006-04-20 12:53:26

Temat: Re: dom 300m2 [ogrzewanie]
Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek"

> Tylko pozazdrościć, że ogrzewasz 500 m2 za 750 zł m/c

no nie zartuj!
jak placilam po tysiacu to twierdzilam ze przegiecie i trzeba cos z tym
zrobic, a ze kociol szlag trafil to zainwestowalam w drozszy kondensacyjny i
po miesiacu grzania wyszlo wlasnie tyle...

--
ania ----------------------------
www.aem.pl GG: 1145538

12. Data: 2006-04-20 12:56:42

Od: "Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zrobic, a ze kociol szlag trafil to zainwestowalam w drozszy kondensacyjny
> po miesiacu grzania wyszlo wlasnie tyle...

Całe 500m2 to pomieszczenia mieszkalne, do jakiej temp grzejesz ?

Tomek

13. Data: 2006-04-20 14:35:49

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek"

> Całe 500m2 to pomieszczenia mieszkalne, do jakiej temp grzejesz ?

czujniki ustawione sa na 20 stopni (czyli bezwladnoscia ogrzewania
podlogowki dochodzi srednio do 24, pozostala czesc 19-20)

14. Data: 2006-04-20 17:39:46

Od: "Piotr_boncza" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania" <a...@e...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Tomek"

> czujniki ustawione sa na 20 stopni (czyli bezwladnoscia ogrzewania
> podlogowki dochodzi srednio do 24, pozostala czesc 19-20)

Jak pamiętam naszą rozmowę, byłaś nieufnie nastawiona do sterowania
pogodowego. Jest włączone? Jeśli tak, to prawdopodobnie wymaga
regulacji - dobrze wykonana podłogówka nie powinna aż takiego
przegrzewać (chyba, że źle zrozumiałem te 24').

pozdrawiam ciepło Piotr

15. Data: 2006-04-20 21:24:13

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr_boncza"

> [...]
> regulacji - dobrze wykonana podłogówka nie powinna aż takiego
> przegrzewać (chyba, że źle zrozumiałem te 24').

chyba wlaczona, przynajmniej ostatnio widzialam ze jeszcze wisi na scianie
na zewnatrz - ciekawe jak jeszcze dlugo:-) - moze masz jakis patent jak ja
utrwalic na budynku?
ja mam kamienna solidna podloge - wiec jak do czujnika dochodzi 20 stopni i
sie wylaczy to i tak pozniej spokojnie 24 stopnie sa przez dluuugi czas
(chyba musze czujnik temperatury dac w inne miejsce niz stol - ale to w
wolnej chwili, zreszta 24 stopnie to calkiem przyzwoita temperatura -
chociaz jakby dobila do 30 to bym sie nie obrazila (moze jedynie na rachunek
za gaz)

16. Data: 2006-04-20 22:02:34

Od: Kuba_A <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

ania napisał(a):

> ja mam kamienna solidna podloge - wiec jak do czujnika dochodzi 20 stopni i
> sie wylaczy to i tak pozniej spokojnie 24 stopnie sa przez dluuugi czas

A nie ma jakiegoś ograniczenia na temperaturze zasilania tej podłogówki?

> (chyba musze czujnik temperatury dac w inne miejsce niz stol - ale to w
> wolnej chwili, zreszta 24 stopnie to calkiem przyzwoita temperatura

Taak, dla łazienki :)

> chociaz jakby dobila do 30 to bym sie nie obrazila (moze jedynie na rachunek
> za gaz)

I wytrzymujesz w takiej saunie? :) Ja, nawet zimą, dostaje fioła jak mam
22*C w pokoju.. 19-20 i ani kelwina więcej ;)

--
''~`` Kuba Adamczyk
( * * ) g...@t...pl

17. Data: 2006-04-21 06:27:03

Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuba_A" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> I wytrzymujesz w takiej saunie? :) Ja, nawet zimą, dostaje fioła jak mam
> 22*C w pokoju.. 19-20 i ani kelwina więcej ;)

20 kelwinów?
Twardziel jesteś :-)

Witek

18. Data: 2006-04-21 06:34:34

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuba_A"

> A nie ma jakiegoś ograniczenia na temperaturze zasilania tej podłogówki?
no pewnie ze mam - woda max 40 stopni, ale ja nie o tej tempraturze tylko w
pomieszczeniu:-)

> Taak, dla łazienki :)
ja wiem ze mnie bocian zrzucil za daleko na polnoc:-)

> I wytrzymujesz w takiej saunie? :) Ja, nawet zimą, dostaje fioła jak mam

tylko, a 30 stopni to takie optimum kiedy zaczynam sie czuc dobrze

19. Data: 2006-04-21 20:22:08

Od: "Piotr_boncza" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

scianie
> na zewnatrz - ciekawe jak jeszcze dlugo:-) - moze masz jakis patent

Wróble tego nie zabiorą a gołębie za duże, nie siądą. Czemu miałoby się
oddzielić?
Junkersowy jest dość solidny, instaluję go nie niżej niż na 2,5m a więc
trzebaby

> [...]
czas
> (chyba musze czujnik temperatury dac w inne miejsce niz stol - ale to

Masz czujnik temperatury powrotu czy czujnik temperatury pomieszczenia?

> wolnej chwili, zreszta 24 stopnie to calkiem przyzwoita temperatura -
> chociaz jakby dobila do 30 to bym sie nie obrazila (moze jedynie na
rachunek
> za gaz)

zajrzyj proszę na pl.misc.budowanie wątek: "temperatura powrotu do
kotła"
opisuję tam co trzeba zrobić aby dopasować krzywą grzewczą.

pozdrawiam Piotr

20. Data: 2006-04-22 07:10:33

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr_boncza"

> Wróble tego nie zabiorą a gołębie za duże, nie siądą. Czemu miałoby się
> oddzielić?
> Junkersowy jest dość solidny, instaluję go nie niżej niż na 2,5m a więc
> trzebaby

sterowania i silownikow od bramy tez wroble nie zabraly:-(

> Masz czujnik temperatury powrotu czy czujnik temperatury pomieszczenia?
wplywu, powrotu i pomieszczenia:-) i to do podlogowki, bo do kalryferow mam
tylko wyjsciowa czujnik w pomieszczeniach
a do tego wszystkiego ta pogodowka, ktorej nie rozumiem:-)

--
www.aem.pl GG: 1145538
143 spiace kucyki, bo zle odzywiane

[3city] Kostka brukowa - ukladanie
Pralki Samsung..
Meble kuchenne na wymiar.
Id Point - łóżko
[kufry] ! Kufry i skrzynie do Twojego domu !