dom drewniany- konserwacja

1. Data: 2006-07-16 12:35:53

Temat: dom drewniany- konserwacja
Od: "Asia" <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

Za ok 2 tygodnie będę miała ukończony drewniany dom na działce , wykonawca
konserwuje go tylko w stopniu podstawowym do mnie należy cala reszta i tu
pojawia się pytanie czym najlepiej go pomalować żeby było dobrze i w miarę
ekonomicznie , poradźcie proszę

pozdrawiam Asia

2. Data: 2006-07-16 13:22:39

Temat: Re: dom drewniany- konserwacja
Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pojawia się pytanie czym najlepiej go pomalować żeby było dobrze i w miarę

Najpierw dwukrotnie impregratem bezbarwnym Dulux głęboko penetrującym
(podwalinę i kilka najniższych warstw bali można nawet trzykrotnie),
a potem można z zewnątrz jeszcze np. jakimś impregnatem koloryzującym.
Dulux występuje w dwóch wersjach: bezbarwnej i takiej zielonkawej
i tę pierwszą jest zdecydowanie trudniej kupić w 11-litrowych
opakowaniach. W marketach stoją przeważnie dziesiątki baniek z tym
drugim i tylko kilka z bezbarwnym albo same małe opakowania.

T.

3. Data: 2006-07-17 07:22:45

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" <N...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pojawia się pytanie czym najlepiej go pomalować żeby było dobrze i w miarę

http://www.falurodfarg.com/

rozwiazanie sprawdzone przez dziesiątki lat...i bardzo skuteczne

Marek

4. Data: 2006-07-29 16:56:18

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia napisał(a):
> Witam serdecznie
>
> Za ok 2 tygodnie będę miała ukończony drewniany dom na działce , wykonawca
> konserwuje go tylko w stopniu podstawowym

Czy to oznacza, że przeciwgrzybiczo i przeciwogniowo?
Czym zakonserwował?

> do mnie należy cala reszta i tu pojawia się pytanie
> czym najlepiej go pomalować żeby było dobrze i w miarę
> ekonomicznie , poradźcie proszę

Najprościej pokostem na gorąco 2 warstwy w odstepie tygodnia, wystarczy
na 15-20? lat.
Na to dopiero po miesiącu możesz dać wszelkie wynalazki, ale faktycznie
dobrze wychodzi dulux z woskiem.
pozdr. Jerzy

Jak czyścić po pożarze?
czym zabezpieczyc plytke elewacyjna