"dopalacze" umyslowe

1. Data: 2005-01-18 22:25:41

Temat: "dopalacze" umyslowe
Od: "Rass" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o informacje czy istnieja na polskim rynku leki majace na celu
zwiekszenie aktywnosci i sprawnosci umyslowej (pamiec, koncentracja, ilosc
energii) dla osob o bardzo aktywym trybie zycia i wymaganej bardzo duzej
aktywnej pracy umyslowej. Cos pomagajacego w dniach o bardzo duzym wysilku
intelektualnym (a taki okres niestety mnie czeka przez 2-3 tygodnie).

O ile wiem, istniaja preparaty tego typu na rynku amerykanskim, lecz
niestety sam w Polsce nic nie znalazlem. Lek moze byc na recepte.

Z gory dziekuje za pomoc.

2. Data: 2005-01-19 01:41:04

Temat: Re: "dopalacze" umyslowe
Od: "aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

coś na kofeinie, bilobil, chyba coś na krążenie i polepszenie pamięci
głównie, no i troche sportu powinno dotlenić twój umysł..... no i sen

3. Data: 2005-01-19 07:01:49

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> aktywnej pracy umyslowej. Cos pomagajacego w dniach o bardzo duzym wysilku
> intelektualnym (a taki okres niestety mnie czeka przez 2-3 tygodnie).

Oczywiście, że istnieją - tylko, że na czarnum rynku i niekoniecznie leki.
Amfetamina - nienajtańsze, ale jakze skuteczne rozwiązanie :))

(Oczywiście to żart)

Pzdr greo

4. Data: 2005-01-19 07:02:22

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2005-01-19 07:31:25

Od: "Emi" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:

> Oczywiście, że istnieją - tylko, że na czarnum rynku i niekoniecznie
> leki. Amfetamina - nienajtańsze, ale jakze skuteczne rozwiązanie :))

a pózniej będzie tu pisał, że ma niecodzienny problem...
rotfl

> (Oczywiście to żart)
;)

--
e_m_i_

"Ci,co poznali mrok, światło kochają;
Oczekują świtu, nocy się lękając." Dean R. Koontz

6. Data: 2005-01-19 07:39:32

Od: "Emi" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rass wrote:
> [...]
>
> O ile wiem, istniaja preparaty tego typu na rynku amerykanskim, lecz
> niestety sam w Polsce nic nie znalazlem. Lek moze byc na recepte.

ja polecam racjonalną, lekko strawną dietę,dużo owoców i warzyw, plus
magnez

7. Data: 2005-01-19 08:07:00

Od: "Iwona" <i...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

w sytuacjach wymagajacych ode mnie dużego wysiłku umysłowego i fizycznego
brałam Activ Plus i Body max (nie pamiętam jak to się pisze). Mnie to
pomagało i dodawało sił. Ponadto jogurty.

Życzę powodzenia

Iwona

8. Data: 2005-01-19 11:54:08

Od: "chris" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona" <i...@x...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> brałam Activ Plus i Body max (nie pamiętam jak to się pisze). Mnie to
> pomagało i dodawało sił. Ponadto jogurty.

Psychotropy z gurpy anty-autystycznych podnosza "poziom" zapamietywania....
do pewnej dawki po przekroczeniu ktorej nie ma juz zadnej roznicy....

9. Data: 2005-01-19 13:13:07

Od: "Hansu" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rass" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> O ile wiem, istniaja preparaty tego typu na rynku amerykanskim, lecz
> niestety sam w Polsce nic nie znalazlem. Lek moze byc na recepte.

powszechnie dostepna lecytyna i magnez+wit B6(np. magnefar B6)
polecam, sprawdzone

10. Data: 2005-01-19 13:28:43

Od: "dekatoni" <a...@w...to@mesa.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Rass wrote:
> [...]
> zwiekszenie aktywnosci i sprawnosci umyslowej (pamiec, koncentracja,
> ilosc energii) dla osob o bardzo aktywym trybie zycia i wymaganej

Ja stosuję:
- kompleks witamin i innych skł.
przy czym szczególnie istotny jest magnez i witamina B6
- kwas omega-3 w kapsułkach (afaik przy wchłanianiu pomaga
witamina E) - znajduje się on też w stanie naturalnym
głównie w rybach, ale i np. niektórych olejach
- drinki typu red-bull (kupuję tańsze "podróbki"),
tu istotne składniki to kofeina i tauryna (400mg/100g)
- doraźnie i nie zawsze
- sport (krótki codzienny bieg, rozciąganie, hantelek)
- różne techniki relaksacyjne
- staram się żyć w zgodzie z ludźmi (wbrew pozorom bardzo
ważna sprawa - pomaga się uspokoić ergo skoncentrować)
- bardzo zredukowałem palenie

Sam jestem w zasadzie jeszcze ciekaw co można jeszcze więcej
zrobić, muszę spróbować lecytyny..

Adam

konflikt serologiczny
co może byc przyczyną
Czukam pomacy
Ide z talerzem kanapek w ciemnosci patrze a tu mi szynka fosforyzuje...
Badanie fizykalne trzustki