dostalem kosza - i co dalej?

31. Data: 2006-05-23 07:06:03

Temat: Re: dostalem kosza - i co dalej?
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

T (09:23:59):
> ... konczmy;)

Swietnie. :)
Tylko popraw sobie jeszcze czas na kompie.

--
Czarek

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

32. Data: 2006-05-23 07:23:59

Od: Timon <njus@[ciach].poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

cbnet napisał(a):

> Ale nie! To bardzo madre co napisales. :)
>
> Durnota tylko bylo adresowanie tych uwag do autora
> komentarza zawierajacego uwagi najwyrazniej
> [delikatnie mowiac] "troche" cie przerastaja.
> Poza tym wszystko swietnie. ;)
>
> --
> Czarek

po pierwsze to zaczynasz sie juz czepiac, przyznaje mysli mi sie
zaplataly..oj trudno. zreszta z tego co widze to (po drugie)
teraz ty troche niezrozumiale napisales.. a po trzecie to nie o
tym temat wiec konczmy;)

33. Data: 2006-05-24 02:20:29

Od: "DUB" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jestes pizda :))) Albo smierdzi Ci z pyska ... Cos w tym musi byc hehehe

34. Data: 2006-06-18 21:09:19

Od: "Jarek M." <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"patix" <n...@w...pl> wrote in message
> [...]
> ..

> Drogi Marcinku - po kiego się wypowiadasz jak się
> nie znasz ?????
> :))))
>
> Może Cię to zaszokuje - ale jak byś miał trochę inteligencji
> to byś wiedział ,że zawsze jest sposób i to nie jeden :))))
>
> W tej dziedzinie - nie liczą sie ani pieniądze
> ani inteligencja tylko to ,że chcesz ....
> (nie werbalnie/intelektualnie/racjonalnie ale "wewnętrznie" )
> I to,że się nie boisz (wierzysz w siebie i to co Ci sie "należy")
> Inaczej mówiąc jesteś "chłopem" a nie .......

Pierdolisz glupoty. Jestem inteligentna osoba, ktora ma dobry zawod, koncze
teraz wlasnie studia i juz pracuje, mam umowe o prace i zarabiam wiecej niz
srednia krajowa, a dopiero zaczalem. Jestem zaradny, potrafie zorganizowac
sobie czas. Jestem kolezenski, uczynny, odpowiedzialny. Nie mam nalogow.
Wady oczywiscie tez jakies mam, jak kazdy. Ale nie podobam sie dziewczynom.
Fakt, nie jestem przystojny, ale nie mam na to przeciez wplywu.
Tak wiec ja bym przedmowcy tak nie krytykowal. Rozszerzylbym jednak nieco
jego poglad, zgadzajac sie tylko w polowie. Jedna opcja to byc 35-latkiem z
kasa. Jest tez druga opcja. Mozna poderwac rowiesniczke, ale trzeba byc
przystojnym. Jesli sie nie jest to ni cholery, mozna byc naprawde madrym, a
dziewczyny i tak cie olewaja. Taka jest prawda!

35. Data: 2006-06-19 10:12:44

Od: Marcin Ciesielski <m...@o...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek M. napisał(a):
> Pierdolisz glupoty. Jestem inteligentna osoba, ktora ma dobry zawod, koncze
> teraz wlasnie studia i juz pracuje

Jako programista C++ pod Visual C++, jak zauważyłem.
Można powiedzieć, że wątek znowu wraca do punktu wyjścia. A może to nie
ten wątek?...

36. Data: 2006-06-19 14:10:24

Od: "Jarek M." <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin Ciesielski" <m...@o...nospam.pl> wrote in message

> Jako programista C++ pod Visual C++, jak zauważyłem.
> Można powiedzieć, że wątek znowu wraca do punktu wyjścia. A może to nie
> ten wątek?...

Nie tylko. Pod windowsem pod Visualem, pod linuxem/unixem w teamie
vim+gcc+make, prywatnie rowniez pod .NETem w C#, oraz w C++ w Qt, a co za
roznica? I chyba nie ten watek. Poza tym to w jakiej technologii pracuje nie
ma akurat zupelnie znaczenia dla tego watku, chcialem tylko wyrazic swoje
zdanie na temat uwagi kolezanki 3 posty wyzej. Odbiegamy chyba od tematu
wiec moze EOT? :)

skapsktwo
Zabawy weselne - lubisz: tak / nie (badanie)
Samotność w rodzinie
serwisy randkowe
CFV1: pl.sci.neuronauki (glosowanie)