Re: doświadczona pani dziekan

Data: 2008-04-25 12:30:54
Temat: Re: doświadczona pani dziekan
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Fri, 25 Apr 2008 03:57:06 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

> Jaka? Jaka historia? Jak na razie, to Europa robi sie co raz bardziej
> laicka. We Francji, w Hiszpani, w Niemczech koscioly zamienia sie w
> garaze, lub magazyny. W Lubece widzialem nocny klub, w bylym kocielnym
> budynku. Jasne ze jak chodzi o obiekty zabytkowe to szkoda ich, i
> straty moga byc ogromne, ale nowa "architektora" moze jeszcze sie
> przydac do swieckich zadan.

Cóż, widzę, że to wlaśnie opisane zjawiska Cię przekonują do słuszności
Twojej, a nie innej... wiary, na zasadzie "skoro Panbócek widzi i nie
grzmi, to ani chybi usnoł i taki znowu mocny nie jest, jak go malujom..."
:-PPP

--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.