Re: doświadczona pani dziekan

Data: 2008-04-25 14:39:05
Temat: Re: doświadczona pani dziekan
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Fri, 25 Apr 2008 06:41:57 -0700 (PDT), Fragile napisał(a):

> No wyjelas mi to z ust, ze sie tak 'brzydko' wyraze :)

Na tym polega XL-owatość, aby wyjmować to, czego się nie włożyło, a w
dodatku żeby tego wyjętego nie ubyło tam, skąd się to wyjmuje, jednym
słowem aby tego wyjętego zrobiło się więcej na skutek samego wyjmowania.
Robić więcej poprzez wkładanie to byle chłop potrafi ;-PPP
//No dobrrrra, każda okazja jest dla mnie dobrrrra do samouwielbiania
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.