dot. aborcji

31. Data: 2004-03-22 21:23:19

Temat: Re: dot. aborcji
Od: "Piotr" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl> napisał w wiadomości

> projekty
> Co to znaczy częściowy poród?

Jest jakaś tam definicja prawna urodzenia dziecka,
aby więc ją obejść wywołuje się poród pośladkowy
i w momencie, gdy w kobiecie pozostaje już tylko głowa dziecka
wysysa się z niej mózg i na świat przchodzi już nieżywa istota.
W świetle prawa porodu nie było, tylko poronienie.

> Przepraszam, ale znowu nie rozumiem, co jest bardziej naturalne dla
> kobiety?

Ciąża - 'lepsza' (korzystniejsza dla organizmu kobiety)
jest partiall birth abortion, bo kobieta przechodzi przez całą ciążę,
niż aborcja wczesna, gdzie hormony ledwie zaczeły buzować,
a już musiały przestać.
Sądzę, że to autor miał na myśli.
Sportsmenki przecież celowo zachodziły w ciążę w odpowiednim czasie
przed zawodami, aby zwiększyć wydolność organizmu podczas nich.

I nie wymądrzam się tu na temat fizjologii organizmu kobiety:
nie jestem lekarzem, po prostu myślę, że to autor miał na myśli.

> Rusałka

Pokój z Tobą

32. Data: 2004-03-23 00:54:41

Od: "PAweł" <p...@w...pl@niechcespamu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sekator" <S...@t...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "PAweł" <p...@w...pl@niechcespamu> napisał w wiadomości

> A kto Ci takich głupot nawciskał?? Fakty są smutne, jak i ten zacofany
kraj!
> Na jakim świecie człowieku żyjesz??

> To źle rozumiesz, pomyśl jeszcze raz, jak nie pomoże to jeszcze raz.... i
> tak do skutku...

Podziwiam twoja umiejętność pisania na temat, merytorycznie, oraz
umiejętność przytaczania konkretnych argumentów:)

33. Data: 2004-03-23 11:30:04

Od: "Sekator" <S...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podziwiam twoja umiejętność pisania na temat, merytorycznie, oraz
> umiejętność przytaczania konkretnych argumentów:)

Żeby wytoczyć kontrargumenty, trzeba znaleźć jakieś argumenty... których
niestety zabrakło w poście tak doskonale potrafiącego pisać merytorycznie
człowieka.

Mógłbyś mnie nie rozśmieszać??

Z góry dzięki!

34. Data: 2004-03-23 12:30:47

Od: "PAweł" <p...@w...pl@niechcespamu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niestety zabrakło w poście tak doskonale potrafiącego pisać merytorycznie

No cóż, widac , że masz pewne trudności w rozumieniu pisanego przekazu;-
niestety zdarza się:(.
A zatem specjalnie dla Ciebie powtarzam raz jeszcze:

1. Matki nie chcące wychowywać urodzonego dziecka mają 6 tyg na zrzeczenie
się praw rodzicielskich do niego. Dziecko to nie trafia do domu dziecka,
lecz jest adoptowane przez nowych rodziców. Chętnych jest dużo więcej niż
takich dzieci.
Dzieci w domu dziecka przebywają tam z powodów społecznych i problem polega
na tym , że ich rodzice nie chcą się zrzec do nich swych praw.
2. Nie jesteś Panem Bogiem, aby decydować, kto ma prawo do życia. Twój
pogląd , że lepiej byłoby wyskrobać (zabić) dzieci będące w domach dziecka
jest tak samo uprawniony, jak np pogląd, że osoby podobne do ciebie,
wykazujące intelektualne w rozumieniu prostego tekstu również nie nadają się
do życia.

> Mógłbyś mnie nie rozśmieszać??

Ale ja cieszę się, że przy twoich problemach w rozumieniu swiata mogłem
sprawić ci troche radości:).

35. Data: 2004-03-23 13:06:07

Od: "madzia" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziewczyna prosila o niekomentowanie slusznosci badz nie swojej decyzji czy
mozecie pozwolic zdecydowac jej samej zgodnie z sama soba zamiast bawic sie
w poslannikow morlanosci.!

36. Data: 2004-03-23 13:39:34

Od: "Sekator" <S...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No cóż, widac , że masz pewne trudności w rozumieniu pisanego przekazu;-
> niestety zdarza się:(.

A skąd takie wnioski?

> A zatem specjalnie dla Ciebie powtarzam raz jeszcze:

Nie musisz się wysilać...

> 1. Matki nie chcące wychowywać urodzonego dziecka mają 6 tyg na zrzeczenie
> się praw rodzicielskich do niego.

Nie neguje...

> Dziecko to nie trafia do domu dziecka,
> lecz jest adoptowane przez nowych rodziców. Chętnych jest dużo więcej niż
> takich dzieci.

Wydaje się Tobie tak?? Czy poprzesz to jakimś dowodem?

> Dzieci w domu dziecka przebywają tam z powodów społecznych i problem
polega
> na tym , że ich rodzice nie chcą się zrzec do nich swych praw.

jw.

> [...]
> jest tak samo uprawniony, jak np pogląd, że osoby podobne do ciebie,
> wykazujące intelektualne w rozumieniu prostego tekstu również nie nadają

1. A to po naszemu napisane?? Poczytaj trochę o gramatyce języka polskiego,
to może Cię ktoś zrozumie...
2. To jest argument merytoryczny?
3. Uważasz, że tylko Twoje poglądy są słuszne, czy to właśnie Ty jesteś
Bogiem i masz prawo decydować?
4. [OT] Należysz do Ligi Polskich Rodzin??

> Ale ja cieszę się, że przy twoich problemach w rozumieniu swiata mogłem
> sprawić ci troche radości:).

Ależ dziękuje za pomoc w zrozumieniu świata i sprawienie mi radości!!

Nie chodzi mi tylko o domy dziecka, ale ogólnie o los niechcianych dzieci,
które często żyją w swoich rodzinach w warunkach nieporównywalnych nawet z
najgorszym domem dziecka.
Czy Ty człowieku żyjesz na tym świecie?? Czy widzisz w jakich warunkach żyje
duża część Polaków? Miło jest pisać takie głupoty siedząc za klawiaturką
komputera z dostępem do sieci i innymi bajerami. Wiele rodzin komputery
widzi tylko w telewizorze i to nieraz czarnobiałym! Jak już pisałem pojedź
kiedyś na Mazury, tylko nie do miejscowości turystycznych, to przekonasz się
jak to fajnie jest u nas w kraju. Zobaczysz nawet foliowe okna, mieszkania
bez drzwi, kibelki za stodołą i trzynaścioro dzieci na bosaka w
listopadzie....
Może wtedy będziesz mógł coś napisać o rozumieniu świata, bo jak na razie to
masz klapki na oczach i sam masz z tym problem.

Sekator.

37. Data: 2004-03-23 13:51:56

Od: "madzia" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

chcialabym cos jeszcze dodac nazwa forum ma sci- w nazwie a ona prosila
tylko o fachowa porade nie o ocene!!

38. Data: 2004-03-23 14:22:43

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 23 Mar 2004 15:24:54 +0100, Artur Czeczko wrote:

> To ja powtórzę. Jeśli pomijamy moralność, to - od strony medycznej -
> najlepsze jest urodzenie dziecka i zabicie go po urodzeniu.

BP, NMSP... Podasz jakieś źródło, czy chcesz epatować okrucieństwem z
powodów pozamedycznych?

m.
Marek Bieniek (mbieniek at onet pl)
*Life is too complex for oral communication*

39. Data: 2004-03-23 14:24:54

Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "madzia" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]

To ja powtórzę. Jeśli pomijamy moralność, to - od strony medycznej -
najlepsze jest urodzenie dziecka i zabicie go po urodzeniu.

Pozdrawiam,
Artur

40. Data: 2004-03-23 14:30:36

Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

> BP, NMSP... Podasz jakieś źródło, czy chcesz epatować okrucieństwem z
> powodów pozamedycznych?

Co Ty o okrucieństwie? Przecież miało nie być o moralności.
Idź umoralniać gdzie indziej. Tutaj tego nie lubią.

Pozdrawiam,
Artur

Czernienie paznokci
Pytanie