dot. aborcji

41. Data: 2004-03-23 14:40:56

Temat: Re: dot. aborcji
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 23 Mar 2004 15:30:36 +0100, Artur Czeczko wrote:

> Co Ty o okrucieństwie? Przecież miało nie być o moralności.
> Idź umoralniać gdzie indziej. Tutaj tego nie lubią.

Zapytam jeszcze raz: Skąd wziąłeś informacje, że najlepsze jest
urodzenie i zabicie po urodzeniu? Poproszę o jakieś źródło.

m.
Marek Bieniek (mbieniek at onet pl)
*Life is too complex for oral communication*

42. Data: 2004-03-23 14:44:05

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Jest jakaś tam definicja prawna urodzenia >dziecka, aby więc ją obejść
wywołuje się poród pośladkowy
Przepraszam, ale znowu nie rozumiem jak można sztucznie wywołać poród
pośladkowy?

> i w momencie, gdy w kobiecie pozostaje już >tylko głowa dziecka wysysa
się z niej mózg
Ale jak? Jeżeli główka jeszcze pozostaje w kobiecie, to jak wysysa się z
niej mózg?

> Ciąża - 'lepsza' (korzystniejsza dla organizmu >kobiety) jest partiall
birth abortion, bo kobieta >przechodzi przez całą ciążę, niż aborcja
>wczesna, gdzie hormony ledwie zaczeły >buzować,
Czy wziąłeś pod uwagę aspekt psychologiczny?
Kobieta chodzi w ciąży cale 9 miesięcy, a potem z głowki jej dziecka
wysysa się mózg w czasie sztucznie wywoływanego porodu pośladkowego.

> Sportsmenki przecież celowo zachodziły w ciążę w odpowiednim czasie
> przed zawodami, aby zwiększyć wydolność organizmu podczas nich.
To były jednostkowe przypadki z NRD.

> I nie wymądrzam się tu na temat fizjologii >organizmu kobiety:
Wymądrzasz się to mało powiedziane!

> nie jestem lekarzem,
To od razu widać! Gdybys był lekarzem nie pisałbys takich bredni.

>po prostu myślę, że to autor miał na myśli.
Myśl dalej, myślenie ma przyszłość, ale nie mąć w głowach innym ludziom.

43. Data: 2004-03-23 14:52:54

Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapytam jeszcze raz: Skąd wziąłeś informacje, że najlepsze jest
> urodzenie i zabicie po urodzeniu? Poproszę o jakieś źródło.

Już chyba pisałem. Bo wtedy można wykorzystać organy dziecka
do transplantacji i można uratować życie innego dziecka.

Pozdrawiam,
Artur

44. Data: 2004-03-23 15:15:18

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stemac" <s...@n...pozcta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

Ana!
Podaję Ci adres pod którym zasięgniesz rzetelnych informacji:
www.federa.org.pl
Pozdrawiam!
Elizabeth

45. Data: 2004-03-23 18:31:37

Od: Malgorzatka <"gosiak83[SKASUJ_TO]"@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 21 Mar 2004 21:12:09 +0100, na pl.sci.medycyna, Ana napisał(a):

> [...]
>
> Prosze o oszczedzenie mi moralnych komentarzy.
> Wystarczaja trudna jest juz teraz moja sytuacji, takze psychiczna.

Tu masz ciekawy link http://www.seva.sotiko.pl/harek/texts/aborcja2.html
Później się jeszcze raz zastanów.
--
Pozdrawiam Małgorzata
"Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore

46. Data: 2004-03-23 18:41:18

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tu masz ciekawy link http://www.seva.sotiko.pl/harek/texts/aborcja2.html

Co za bzdury
SZOK!!!
Chyba jakis zboczeniec pisal o tym wbijaniu nozyczek w dziecko i wysysaniu
mozgu, ale jak widac niektorzy w to wierza.

47. Data: 2004-03-23 19:04:36

Od: "Michał Mraczek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beatka" <s...@i...net.pl> napisał w wiadomości

> Co za bzdury

Wszystko to bzdury? Jeżeli tak - to prosze napisz nam tutaj w jaki sposób
przeprowadza się zabieg aborcji...

Pooglądaj sobie te zdjecia i odpowiedz mi na pytanie - czy to nie sa ludzie?

Michał

48. Data: 2004-03-23 19:39:57

Od: Malgorzatka <"gosiak83[SKASUJ_TO]"@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

www.hli.org.pl/pl/obr_zycia/aborcja/aborcja2.html
http://www.wandea.org.pl/aborcja/wczesna-aborcja.htm

49. Data: 2004-03-23 20:00:17

Od: Stemac <s...@n...pozcta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co za bzdury
> SZOK!!!
> Chyba jakis zboczeniec pisal o tym wbijaniu nozyczek w dziecko i wysysaniu
> mozgu, ale jak widac niektorzy w to wierza.

O jaki klasyczny objaw dysonansu poznawczego.

A te setki zdjec w sieci to spreparowane są
bo przeciez aborcja to tylko usuniecie ledwo co
zaplodnionych komorek...

Stemac

50. Data: 2004-03-23 20:19:08

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora