dotyczy licówek

1. Data: 2004-07-08 16:14:43

Temat: dotyczy licówek
Od: "Marcin" <i...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stomatolog u ktorej bylem z wizyta doradzila mi licowke na przednia jedynke.
Odradzila korone ze wzgledu na mlody wiek. Jednak w internecie doczytalem
sie ze licowki powinno wykonywac sie na wlasne zeby a moj tymczasem jest
mocno nadbudowany kompozytem i martwy. Czy w tym przypadku licowka bedzie
sie dobrze trzymala i nie musze obawiac sie ze odpadnie gdy ugryze cos
twardego??

2. Data: 2004-07-09 10:50:41

Temat: Re: dotyczy licówek
Od: "Piotr" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mocno nadbudowany kompozytem i martwy. Czy w tym przypadku licowka bedzie
> sie dobrze trzymala i nie musze obawiac sie ze odpadnie gdy ugryze cos

Młody wiek ? co to znaczy? Ile masz lat? Będzie się trzymać i nie odpadnie
jak coś ugryziesz. Tylko czemu licówka na martwego zęba? Zęby martwe są
KRUCHE, więc zawsze warto odbudować je koroną. Licówka to droga zabawa, nie
wiele tańsza od korony pełnoceramicznej. Chyba że lekarz miał na myśli
"licówkę" zrobioną z plomby?
Piotr

3. Data: 2004-07-09 11:01:09

Od: "Marcin" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 18 lat. Zab jest martwy od okolo 5 lat. A licowka ma byc porcelanowa.A
czy to mozliwe ze stomatolog nie zauwazyl ze moj zab jest martwy czy
odbudowany??no to chyba nie mozliwe prawda??

4. Data: 2004-07-09 11:14:59

Od: "Piotr" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam 18 lat. Zab jest martwy od okolo 5 lat. A licowka ma byc porcelanowa.A
> czy to mozliwe ze stomatolog nie zauwazyl ze moj zab jest martwy czy
> odbudowany??no to chyba nie mozliwe prawda??

Wszystko jest możliwe. Twój dentysta ma tą przewagę nademną że widzi ciebie
i zdjęcia. Dlatego co piszę jest tylko wynikiem przypuszczeń. Chyba jednak
wolałbym koronę. Jak to jedynka to nawet pełną ceramikę (bez metalu) -
lepsza estetyka. Oczywiście po poprawnym leczeniu kanałowym.
Piotr

leczenie kanałowe zębów
wycięcie migdałka
Prosze o pomoc...co to moze byc ? JAMA USTNA - PROBLEM
Pasek TVT na nietrzymanie moczu ?
szczepionka p.żółtaczce - kiedy powtórzyć