dowód

11. Data: 2007-10-17 22:25:15

Temat: Re: dowód
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:

> No to masz niecały miesiąc na obłaskawienie Blu[zga]
> Inaczej ani ani Skaja ci nie zostanie ;P

Coś zbyt mocną zależność (logiczną?) tu sugerujesz...
Daje mi to nieco do myślenia, i nie powiem, aby od dziś...

--
XL wiosenna

12. Data: 2007-10-17 22:31:01

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Coś zbyt mocną zależność (logiczną?) tu sugerujesz...
> Daje mi to nieco do myślenia, i nie powiem, aby od dziś...

Boże! I ty tesz chcesz myśleć!?! ;P

13. Data: 2007-10-17 22:37:15

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Boże! I ty tesz chcesz myśleć!?! ;P

Czemu do mnie z tym, czy On chce?
Może wcale nie musi?
:-P

--
XL wiosenna

14. Data: 2007-10-17 22:53:57

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czemu do mnie z tym, czy On chce?
> Może wcale nie musi?
> :-P

To i twój mąż pisze z twojego adresu? ;P
A może jak Fra zaczniesz twierdzić
że jest was cały legion spod tego maila?
;)))

15. Data: 2007-10-18 11:57:04

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:

> No to masz niecały miesiąc na obłaskawienie Blu[zga]
> Inaczej ani ani Skaja ci nie zostanie ;P

Prędzej krokodyla dam Ci, luby, bo ja nie chcę Twojej zguby :-D

--
XL wiosenna

16. Data: 2007-10-18 12:38:35

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prędzej krokodyla dam Ci, luby, bo ja nie chcę Twojej zguby :-D

Potem będziesz lała krokodyle łzy? ;P

17. Data: 2007-10-18 12:38:45

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Potem będziesz lała krokodyle łzy? ;P

Zaraz tam oczekiwania: krokodyl to nie WSZYSTKO!
;-P

--
XL wiosenna

18. Data: 2007-10-18 13:17:31

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Mnie tam nawet twojego krokodyla nie potrzeba
a co dopiero WSZYSTKIEGO...

19. Data: 2007-10-18 14:13:14

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Mnie tam nawet twojego krokodyla nie potrzeba
> a co dopiero WSZYSTKIEGO...

Przecież WSZYSTKIEGO Ci właśnie nie obiecuję, a krokodyla to Ty lepiej
weź, zamiast Bluzgacza, dobrze Ci radzę ;-P

--
XL wiosenna

20. Data: 2007-10-18 14:16:59

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Przecież WSZYSTKIEGO Ci właśnie nie obiecuję, a krokodyla to Ty lepiej
> weź, zamiast Bluzgacza, dobrze Ci radzę ;-P

A może nie zamiast, tylko na?
:-)

--
XL wiosenna