Re: odkryłem!

1. Data: 2007-10-15 21:10:11

Temat: Re: odkryłem!
Od: "Dr.Devil" <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> ....że ci co przestają ze mną rozmawiac mają
> kompleks...
> niższości ;P

a ty masz kompleks małego członka

2. Data: 2007-10-15 21:18:28

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr.Devil" <h...@s...org> napisał w wiadomości

> a ty masz kompleks małego członka

ty masz widać jeszcze mniejszego ;P

3. Data: 2007-10-15 21:21:50

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Dr.Devil" <h...@s...org> napisał w wiadomości

> ty masz widać jeszcze mniejszego ;P

albo w ogóle nie masz...
...tylko jakąś szparkę ;)

4. Data: 2007-10-16 18:18:47

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky; <ff0lj7$m2q$1@news.onet.pl> :

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> albo w ogóle nie masz...
> ....tylko jakąś szparkę ;)

Ty Sky, zrobimy deal - wpadniesz do W-wy w piątek, może Michała i PD uda
się ściągnąć, choć nie wiem i zrobimy u mnie nocne Polaków rozmowy -
znaczy się będziesz miał dwa noclegi i cały dzień na łażenie po W-wie
(dochodzenie po kacu ;) ) przed spotkaniem z Ikselką. Gra? ;)

Pozdrawiam
Flyer

--
gg: 9708346; skype:flyer36
http://www.flyer36.republika.pl/

5. Data: 2007-10-16 19:08:19

Temat: Re: odkrylem!
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znaczy się będziesz miał dwa noclegi i cały dzień na łażenie po W-wie
> (dochodzenie po kacu ;) ) przed spotkaniem z Ikselką. Gra? ;)

Ty Flajer -co to dla mnie za deal?!? Żaden deal. Tylko straty.
Ja tam zadnego interesu w łażeniu na kacu po wawce nie mam... ;)
A swoją drogą...ile ty masz tych diooptrii co?!?

6. Data: 2007-10-16 21:11:51

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ja tam zadnego interesu w łażeniu na kacu po wawce nie mam... ;)
> A swoją drogą...ile ty masz tych diooptrii co?!?

Poza tym...po co mam wam kłopot sprawiać: musielibyście trzymać z dala ode
mnie żądną wydrapania mi oczu fragilkę i takiego jednego co przyszedłby z
bejsbolem
jej wtórować bo mu na mnie bluzgów już dawno zabrakło... ;P

7. Data: 2007-10-19 10:36:30

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bejsbolem
> jej wtórować bo mu na mnie bluzgów już dawno zabrakło... ;P

Ja mam nadzieje, ze ludzie nie przenosza swoich urojeń do reala,
(bo na podstawie literek to raczej musza byc urojenia).
A nawet jesli - to je weryfikują w duchu życzliwosci z obowiązujacym
w cywilizowanym świecie domniemaniem niewinnosci.

- JaKasia

8. Data: 2007-10-19 14:45:44

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

JaKasia; <ffa1mn$ba8$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> [...]
> A nawet jesli - to je weryfikują w duchu życzliwosci z obowiązujacym
> w cywilizowanym świecie domniemaniem niewinnosci.

Fragilka jest nieszkodliwa i miła, to raz. Tego z bezjbolem nie kojarzę
- jeżeli to Bluzgi, to też najpierw musi przyjechać, a po drugie jak
będzie trzeba to się spacyfikuje - przyjdę ze szpadelkiem w plecaczku -
bezjbol wypada przy nim. :)

Pozdrawiam
Flyer

9. Data: 2007-10-19 20:09:46

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> JaKasia; <ffa1mn$ba8$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> Fragilka jest nieszkodliwa i miła, to raz.

Wobec mnie już nie potrafi takiej udawać...nawet nie próbuje
a gdyby nawet...to szybko jej pomagam zdjąć tę przyciasną maskę
dla jej wielopłaszczyznowo nadekspresyjnej osóbkowatości ;)

> Tego z bezjbolem nie kojarzę
> - jeżeli to Bluzgi, to też najpierw musi przyjechać, a po drugie jak
> będzie trzeba to się spacyfikuje - przyjdę ze szpadelkiem w plecaczku -
> bezjbol wypada przy nim. :)

Wpierw więc go oswojcie bezemnie...[jak przyjedzie- w co wątpię]
Zresztą tak będzie dla niego lepiej. ;)

10. Data: 2007-10-19 20:14:03

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaKasia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> A nawet jesli - to je weryfikują w duchu życzliwosci z obowiązujacym
> w cywilizowanym świecie domniemaniem niewinnosci.

"Obawiam się" że ludzie jednak swoje urojenia jak najbardziej
przenoszą w literki...a "obowiązkowa życzliwość", "cywilizowany świat"
czy "domniemanie niewinności" to niewąska życzeniowość [bez urazy Kati]
zahaczająca niemal o wzorcową "poprawność polityczną" ;)

A idę, bo mnie Sky wkurza...
Dziś Tusk mnie miło zakoczył :-)
Wybory 2007 - kompas wyborczy.
Dżem na Kulturze