Re: odkryłem!

51. Data: 2007-10-22 20:43:29

Temat: Re: Piwo w Kielcach
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka; <ffhdm7$fct$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> To już wtedy, po zwiedzeniu pieknych miejsc w Kielcach, raczej
> kontynuacja u mnie - widoki ładne, a o ile bezpieczniej dla chętnych do
> wspinaczki - o ile rynny nie zostaną zaliczone do skałek ;-P

A ładny masz trwawnik? ;) Kiedy byłem jeszcze bardzo bradzo młody, to
upiwszy się u koleżanki, odpełzałem po trawniku, czepiając się kępek
traw, w kierunku jakiś krzaków, gdzie zległem - czyli mnie nie musisz
się obawiać, ja tylko w poziomie, ale musisz mi zapewnić jakies krzaki
lub w najgorszym wypadku kępę jakiegoś zielska. ;p

Pozdrawiam
Flyer
--
gg: 9708346; skype:flyer36
http://www.flyer36.republika.pl/

52. Data: 2007-10-22 20:54:03

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka; <ffj2dn$794$2@nemesis.news.tpi.pl> :

> Osz, zapomniałam, że mam sosny - umiesz się wspinać po drzewach? - mam
> nadzieję, że nie...

Ja do drzew nic nie mam, one do mnie też nic, ostatnio tylko barierki
mnie atakują. :)

> No, bylebyś nie wpełzł do mego warzywnika, bo nogi z.. powyrywam, jak
> się zaczniesz czepiać rabarbaru ;-)

A tego nie mogę obiecać - chwytanie się np. marchewki, jest bardziej
pociągające od wyrywania kępek trawy. ;p

Pozdrawiam
Flyer

53. Data: 2007-10-22 20:57:24

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:
> Ikselka; <ffj2dn$794$2@nemesis.news.tpi.pl> :

> Ja do drzew nic nie mam, one do mnie też nic, ostatnio tylko barierki
> mnie atakują. :)

Hmmm, chyba nie mam żadnych barierek - pomijając ogrodzenie...

> A tego nie mogę obiecać - chwytanie się np. marchewki, jest bardziej
> pociągające od wyrywania kępek trawy. ;p

Obyś pomyłkowo nie chwycił... swojej, bo potem byłoby na mnie. Ach, w
końcu mam ubezpieczenie opłacone - od NW na moim terenie (mam duże
pieski) :-D
Parę moich wyrwanych marchewek przeboleję :-D ;-)

--
XL wiosenna

54. Data: 2007-10-22 21:33:51

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka; <ffj316$jvm$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> Hmmm, chyba nie mam żadnych barierek - pomijając ogrodzenie...

Zaczynam się bać. :)

> Obyś pomyłkowo nie chwycił... swojej, bo potem byłoby na mnie. Ach, w
> końcu mam ubezpieczenie opłacone - od NW na moim terenie (mam duże
> pieski) :-D

Jaka resa i czy przyjaźnie nastawione?

> Parę moich wyrwanych marchewek przeboleję :-D ;-)

A całą grządkę? Wiesz, w robocie m.in wyrywam chwasty i trawkę i może mi
się coś przestawić i Ci "odchwaszczę" cały ogródek, tak żeby nic tam nie
rosło - u mnie w robocie nie ma zmiłuj dla zieleniny, a oczyszczony do
gołej ziemi skrawek terenu wzbudza we mnie dumę i wzruszenie. ;p

Pozdrawiam
Flyer

55. Data: 2007-10-22 21:52:20

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A nie na podołku lepiej - żeby osłonić conieco dla przyzwoitości?
> ;-P

jak się nie masz czego wstydzić to nie

A idę, bo mnie Sky wkurza...
Dziś Tusk mnie miło zakoczył :-)