Brawo, Beata!

1. Data: 2007-10-16 15:47:55

Temat: Brawo, Beata!
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"My to wszystko przejmiemy!" - powiedział kiedyś do mnie i męża na
przyjęciu imieninowym znajomy lekarz, wtedy jeszcze członek SLD,
podchmielony na tyle, by w rozmowie o służbie zdrowia i szpitalach
przestać być ostrożnym. Po obejrzeniu przedstawionych przed chwilą
materiałów CBA w "jedynce", przypomniała mi sie tamta rozmowa ...
Oni mają już wszystko przygotowane. To była prawda - już wtedy.
--
XL wiosenna

2. Data: 2007-10-16 19:15:39

Temat: Lekarzu ulecz się sam...
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> materiałów CBA w "jedynce", przypomniała mi sie tamta rozmowa ...
> Oni mają już wszystko przygotowane. To była prawda - już wtedy.

lekarze to obok prawników i jeszcze kilku profesji to zawód strategiczny
pozwalający trzymać naród za mordę, a do takich dopuszczano tylko ludzi
"dyspozycyjnych" wobec "układu"...

3. Data: 2007-10-16 19:40:58

Temat: Re: Lekarzu ulecz się sam...
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kuba" <k...@k...onet.pl> napisał w wiadomości

> Trzeba sie bylo uczyc tlumoku a nie donosy w fabryce na majstra pisac.
> Dzisiaj dzieci tez tak wychowujesz?
> 240 punktow na medycyne wystarczylo w tym roku.W zeszlym 208.
> Zajmij sie wychowaniem dzieci a nie pisaniem bzdur na grupie.
> I nie spamuj grup.

Jesteś gościu nie z tej bajki. Z jakiej choinki się urwałeś?
Albo sam masz interes uwłaszczeniowy albo kogoś w rodzinie kto
dał dupska układowi.

Mam dwóch bliskich przyjaciłół -lekarzy- obaj zaprzestali praktykowania
niewiele po studiach w latach 90tych, kiedy zarządano od nich niedwuznacznej
deklaracji
"wejścia w układ" o jakim mowa. Wcześniej [przed latami 90] było jeszcze
gorzej.

Szkoda ze nie odniosłeś się do tego:

--------------

4. Data: 2007-10-16 19:43:00

Od: kuba <k...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2007-10-16 19:53:14

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kuba pisze:

> Trzeba sie bylo uczyc tlumoku

Nie tylko na medycynie trzeba się uczyć.

Znam kilku (<5) przyzwoitych lekarzy. Oni nie poszli do tego zawodu, aby
trzymać ludzkie życie w garści jako atut w rozgrywce o żłób, lecz aby
leczyć. Cała reszta pcha się do ww. Cud, że jeszcze starcza...
--
XL wiosenna

6. Data: 2007-10-16 20:03:36

Od: "Łukasz Górski" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| 240 punktow na medycyne wystarczylo w tym roku.W zeszlym 208.
| Zajmij sie wychowaniem dzieci a nie pisaniem bzdur na grupie.

A wiesz moze jak się te punkty liczy ? Zainteresowany jestem akurat.

7. Data: 2007-10-16 20:07:45

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Łukasz Górski pisze:

> A wiesz moze jak się te punkty liczy ? Zainteresowany jestem akurat.

Punkty to mydlenie oczu. Ważniejsze jest "wybranie" specjalizacji pod
kątem przyszłego stażu. A ze stażem - jak to w życiu: ty mnie, ja tobie,
a głupiemu punkty :-P

--
XL wiosenna

8. Data: 2007-10-16 20:11:39

Od: kuba <k...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Łukasz Górski pisze:

> A wiesz moze jak się te punkty liczy ? Zainteresowany jestem akurat.

Matura rozszerzona z trzech przedmiotow.
Biologia,chemia,fizyka.
Poznan,dwa pierwsze.
Katowice od nowego roku tez dwa pierwsze.
Z kazdego max 100 punktow.Dobre wyniki na olimpiadach,100pkt.
Mozesz na platne jak Cie stac.

O ukladach,korupcjach pogadaj z oszolomami na psp,bo ja o takich nie
slyszalem od czasu nowych matur.Oni tak,widza to na kazdym rogu.

9. Data: 2007-10-16 20:12:09

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z czasem to sie moze nasilac.We wczesnym stadium mozna nad tym zapanowac.
> Moge dac namiary na dobrego psychiatre.

To sam nie jesteś z branży a diagnozy na odległość stawiasz?
Widać ci woda sodowa szczylku do głowy uderza... ;P

> Moze opowiedz cos wiecej o "tym ukladzie".W ramach pomocy na grupie p.s.m

Idź do tatusia to ci opowie...o ile się nie będzie bał wprowadzać
w zbyt trudne dla młodej psychiki sprawy...żebyś potem ty się nie
musiał zacząć leczyć tam gdzie innych odsyłasz... ;P

10. Data: 2007-10-16 20:16:12

Od: kuba <k...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:

> [...]
> dał dupska układowi.

Z czasem to sie moze nasilac.We wczesnym stadium mozna nad tym zapanowac.
Moge dac namiary na dobrego psychiatre.Tylko ze on moze byc w ukladzie.
Poda jakas trucizne i co wtedy?

POTRENUJMY RAZEM...
Re: odkryłem!
A idę, bo mnie Sky wkurza...