Brawo, Beata!

91. Data: 2007-10-18 18:09:16

Temat: Re: Lekarzu ulecz się sam...
Od: "jerry" <n...@s...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ff86fr$pf0$3@nemesis.news.tpi.pl...

> Jeżeli choć jeden pacjent został zoperowany później, mniej starannie,
> po stresie... to ma zły.

a został? a może dzięki strajkowi mogą się wyżyć, wreszcie nie chodzą
naładowani negatywnymi emocjami i skalpel im mniej drży?

dlatego właśnie wolę statystykę niż ploty przy kawie.

92. Data: 2007-10-18 19:18:54

Od: "Renata" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jerry" <n...@s...xxx> napisał w wiadomości
> [...]
> naładowani negatywnymi emocjami i skalpel im mniej drży?
>
> dlatego właśnie wolę statystykę niż ploty przy kawie.
Jerry ja widze ze ty poprostu malo w zyciu chorowales i malo przebywales
jako pacjent w panstwoej sluzbie zdrowia :)
Lekarze chca 16000 zl a ja chce gwiazdke z nieba ;)

93. Data: 2007-10-18 19:24:29

Od: "jerry" <n...@s...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renata" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> Jerry ja widze ze ty poprostu malo w zyciu chorowales i malo
> przebywales jako pacjent w panstwoej sluzbie zdrowia :)

nie widzisz, tylko wydaje ci się że widzisz.

94. Data: 2007-10-18 19:34:28

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Renata" <r...@o...pl> wrote in message

> Lekarze chca 16000 zl a ja chce gwiazdke z nieba ;)

A gdyby Cie porzadnie zerznac Renatko, to daloby rade?
Tak tylko pytam.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

95. Data: 2007-10-18 19:52:35

Od: "Renata" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <p...@w...org> napisał w wiadomości

> "Renata" <r...@o...pl> wrote in message

> A gdyby Cie porzadnie zerznac Renatko, to daloby rade?
> [...]
Bluzgacz zam Twoje bluzgi z forum psycholgia od jakis 5 lat. Wydaje mi sie
ze przydaloby ci sie leczenie psychiatryczne.
Nie bede z Toba dyskutowala bo psychiatra nie jestem i wybacz ale nie jestem
w stanie ci pomoc.

96. Data: 2007-10-18 20:06:51

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> mnie

> Wystarczy, by każdy był dobrowolny.

System, jego uczestnik czy świadczeniodawca? ;)

97. Data: 2007-10-18 21:07:39

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ze przydaloby ci sie leczenie psychiatryczne.
> Nie bede z Toba dyskutowala bo psychiatra nie jestem i wybacz ale nie

Jebac (sic!) mnie Kotku.
Pytam sie o Ciebie. Wiec badz laskawa Reniu i odpowiedz na moje pytanie.
Przeciez wiem, ze sie tylko ze mna przekomarzasz.
Jestecie falszywe, bo na grupie kazda ktora mi jedzie jest oschla i
beznadziejna a w rzeczywistosci mnie lubicie i szanujecie. Tak bardzo ze
pozwalacie sie rznac najpozniej na 2 randce. Ja nie mowie ze to zle, ale
kurwa badzcie w koncu soba dziewczeta. Ja Was lubie jak cholera. Szczegolnie
od tylu.

98. Data: 2007-10-18 21:17:18

Od: "Renata" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pozwalacie sie rznac najpozniej na 2 randce. Ja nie mowie ze to zle, ale
> kurwa badzcie w koncu soba dziewczeta. Ja Was lubie jak cholera.

Bluzgacz ja jestem chlopakiem tylko podaje sie za Renie. No chyba ze lubisz
chlopcow :)

99. Data: 2007-10-18 22:35:18

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

Ot sobie ciut smutno zażartowałem...
próbując utrzymać się w twojej konwencji ;)

> ufff... ciesz się że nie zaliczyłeś mnie do owej elyty yntelektualnej.
> ale nie nazwał bym tego systemem kastowym, tylko dziedziczeniem
> zainteresowań, pewnego sposobu myślenia itp. cech.

to można nazwać dziedziczeniem naśladowniczym umiejętności i cech
predystynujących do życia w znanej sobie sferze społecznej.
W społeczeństwach rozwijających się dłuższy czas w miarę stabilnie, w
specyficznej kulturze lub religii może się taki system sfer społecznych
utrwalać w formie znanej nam z hinduskich kast lub wielowiekowego podziału
społeczeństw europejskich -np w feudaliźmie czy kapitaliźmie...

> wiesz, mam rodziców
> geologów, to zawsze interesowałem się geografią i studiowałem turystykę,
> czyli kierunek jednak w pewnym stopniu pokrewny, mimo że nikt nic dla
> mnie nie załatwił, nie mam znajomości, nie jestem ubekiem itd. z dziećmi
> dozorców, prawników i lekarzy może być podobnie. może innym ktoś pomaga
> bardziej, np. dozorca idzie do administracji osiedla i mówi że syn
> zawsze mu pomagał i też chciałby zostać dozorcą. nie wiem.

Właściwie potwierdzasz co napisałem powyżej...

100. Data: 2007-10-18 22:58:28

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bluzgacz ja jestem chlopakiem tylko podaje sie za Renie. No chyba ze
lubisz
> chlopcow :)

Blu[zg] jest za to sfrustrowaną żeńską 40letnią dziewicą
więc może się jednak zgracie? ;)

POTRENUJMY RAZEM...
Re: odkryłem!
A idę, bo mnie Sky wkurza...