dredy

1. Data: 2002-10-13 10:22:15

Temat: dredy
Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nosze sie z zamiarem zrobienia sobie dredow, ale mam taki drobny
dylemat czy w razie gdyby to bylo jednak nie to, to czy mozna je
potem jakos rozczesac?

Nie wiem duzo odzywki, sporo czasu i sie rozczesuje, czy to juz jest
jednak krok bez mozliwosci odwrotu? :)

--
tHe mRuWa
ICQ: 8856776 GG: 4045644

1. Data: 2002-10-13 10:37:05

Temat: Re: dredy
Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl> napisał

> Nie wiem duzo odzywki, sporo czasu i sie rozczesuje, czy to juz jest
> jednak krok bez mozliwosci odwrotu? :)

Nie ma odwrotu.
Włosy sa po tym tak zniszczone, że nie nadają się do rozczesania - trzeda
ściąć.

Nie rób tego - jest tyle ciekawszych fryzur ;-)

Pozdrawiam
MOLNARka

1. Data: 2002-10-13 11:06:18

Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia Sun, 13 Oct 2002 12:37:05 +0200, "MOLNARka" <g...@h...pl>
wyskrobal sobie:

>Nie ma odwrotu.
>W?osy sa po tym tak zniszczone, ?e nie nadaj? si? do rozczesania - trzeda
>?ci??.
>
>Nie rób tego - jest tyle ciekawszych fryzur ;-)

ee tam !
raz sie zyje - potem moze cale zycie zalowac ze nie zaszalala w
mlodosci :)
a jesli nie starcza odwagi na tak radykalna odmiane to polecam
warkoczyki :-) (ja wybralam takie rozwiazanie - zaplotlam sobie na pol
roku - teraz mam kilka zdjec na pamiatke :-) i byc moze kiedys to
powtorze )
przy warkoczykach mozesz sobie sprawdzic mniej wiecej jak ci bedzie w
dredach ;-) (jedyny minus to to ze wymagaja pewnych funduszy )

poza tym po scieciu wloskow tez mozna kilka ciekawych fryzurek
wykombinowac

m3duz4

1. Data: 2002-10-13 11:56:26

Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"MOLNARka" z adresu <g...@h...pl> napisał(a) w artykule

> Nie ma odwrotu.

no to chyba bede musial kogos opieprzyc ;)

> Włosy sa po tym tak zniszczone, że nie nadają się do rozczesania -
> trzeda ściąć.

:((

> Nie rób tego - jest tyle ciekawszych fryzur ;-)

np. ;)
me: facet, dlugie proste wlosy

o moze jakas stronka, gdzie moglbym sobie jakies fryzurki poogladac?

--
tHe mRuWa
ICQ: 8856776 GG: 4045644

1. Data: 2002-10-13 15:05:50

Od: "Gierappa" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tam nie mam nic przeciwko dredom. Sama bym sobie nie zrobila ale do
mojej szkoly chodzi dwoch chlopaczkow z dredami i wygladaja naprawde
fajnie. Jeden ma je bardzo grube a drugi ciensze. Obydwoje maja wlosy
do ramion.

Jak masz checi to niewachaj sie, zaszalej.
W koncu jestes chlopakiem wiec jak ci sie znudzi to bedziesz mogl
obciac i bedzie rownie dobrze.... bo niestety odwrotu nie ma!!!

--
Pozdrawia ANKA
GG 1230062

1. Data: 2002-10-13 20:55:39

Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"m3duz4" z adresu <m...@i...pl> napisał(a) w artykule

> a jesli nie starcza odwagi na tak radykalna odmiane to polecam
> warkoczyki :-) [...]
> przy warkoczykach mozesz sobie sprawdzic mniej wiecej jak ci
> bedzie w dredach ;-)

apropo warkoczykow zastanawia mnie jedna rzecz - wlosy maja
to do siebie ze rosna, wiec chyba trzeba je co jakis czas przeplatac?

--
tHe mRuWa
ICQ: 8856776 GG: 4045644

1. Data: 2002-10-13 21:29:26

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

:
[...]

a jak sie myje takie wlosy? bo chyba sie myje? :) czy wlosy nie "wyplatuja"
sie wtedy z warkoczykow? z tego, co pamietam z czasow posiadania dlugiego
warkocza, zawsze po jakims czasie (pare godzin) troche wlosow z niego wylazi
zwlaszcza, jak sa cienkie, puchate i niesforne. a z takimi warkoczykami jak
jest?

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2002-10-13 21:55:51

Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia 13 Oct 2002 21:29:26 GMT, Katarzyna Kulpa <k...@k...net>
wyskrobal sobie:

> [...]
>zwlaszcza, jak sa cienkie, puchate i niesforne. a z takimi warkoczykami jak

odpowiadam :
1.tak trzeba przeplatac - zalezy jak szybko ci wlosy rosna
2. myje sie normalnie szamponem a potem wykreca w recznik (oczywiscie
rzadziej sie myje niz normalnie bo suszenie trwa min 3 godziny i wlosy
sa makabrycznie ciezkie wtedy )
3.rzeczywiscie na poczatku wylaza "wasy" z warkoczykow - ale mozna
powlec warkoczyki specjalnym woskiem (niestety nie wiem jaki to ma
wplyw na pozniejsze rozplatanie - ja sie meczylam z "wasami"-po prostu
je obcinalam :-) )
4. pojawia sie jeszcze jeden problem - wlosy nie tylko rosna ale takze
codziennie normalnie gubi sie wlosy- w przypadku warkoczykow te
zgubione wlosy zostaja w warkoczyku- co po jakims czasie powoduje ze u
nasady, w miejscu odrostow zaczynaja robic sie male dredy- dlatego
konieczne jest regularne przeplatanie i roczesywanie (i wyczesywanie
wlosow co juz wypadly)

m3duz4

1. Data: 2002-10-13 21:58:36

Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia 13 Oct 2002 11:56:26 GMT, "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl>
wyskrobal sobie:

>np. ;)
>me: facet, dlugie proste wlosy
>
>o moze jakas stronka, gdzie moglbym sobie jakies fryzurki poogladac?

ups :)
facet - a wiec wycofuje pomysl z warkoczykami (no chyba ze takie przy
glowie , idace do tylu :-) )

a skoro facet to nad czym tu sie zastanawiac- dziewczyna to moze by
sie mogla martwic jak w krotkich bedzie wygladac - ale facet? kazdemu
dobrze w krotkich :-)
smialo sie dreduj :-) faceci w dredach sa cool

m3duz4

1. Data: 2002-10-13 23:12:28

Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Kulpa" z adresu <k...@k...net> napisał(a) w artykule

> [...]
> troche wlosow z niego wylazi zwlaszcza, jak sa cienkie, puchate i
> niesforne. a z takimi warkoczykami jak jest?

mysle ze te warkoczyki o ktorych teraz piszemy nie maja prawa
niesfornie sie zachowywac ;), bo sa cieniutkie i bardzo mocno
splecione :)

--
tHe mRuWa
ICQ: 8856776 GG: 4045644