dretwienie twarzy

1. Data: 2007-02-07 17:37:57

Temat: dretwienie twarzy
Od: "Dawid" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

co moze byc powodem dretwienia twarzy?
bylem u neurologa i poslala mnie puki co na rezonans.
Czego się spodziewać?

2. Data: 2007-02-07 18:13:40

Temat: Odp: dretwienie twarzy
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dawid <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:eqd2pe$u4u$...@p...pl...
> co moze byc powodem dretwienia twarzy?
> bylem u neurologa i poslala mnie puki co na rezonans.
> Czego się spodziewać?

psycholog i endokrynolog też by się przydali...

3. Data: 2007-02-07 18:39:26

Temat: Re: dretwienie twarzy
Od: "Dawid" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>psycholog i endokrynolog też by się przydali...

psycholog?? hmm nerwicy to ja na pewno niemam, jestem czlowiekiem bardzo
spokojnym. nie jestem ani narwany ani mi sie nigdy nie spieszy.
a endykrynolog to nieiwem co robi. jak bys umial wyjansij dokladniej od
czego to jest na czym sie skoncentrowac.

4. Data: 2007-02-07 22:18:51

Od: "Adam" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W ksiazce Michala Tombaka "Uleczyc nieuleczalne" byl opisany przypadek
dziewczyny, ktora miala sparalizowana jedna strone twarzy i zaden z lekarzy
nie wiedzial, co moze byc tego przyczyna. Dopiera wizyta u tego dr Tombaka
przyniosla szybkie efekty... Jest tam opisany sposob tego leczenia.

Zainteresuj sie tym autorem, poniewaz ma on diametralnie inne podejscie od
wielulekarzy - leczy organizm calosciowo, a nie tylko wybrane jego czesci
jak wiekszosc.

5. Data: 2007-02-07 22:29:06

Od: "Dawid" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wielulekarzy - leczy organizm calosciowo, a nie tylko wybrane jego czesci

inaczej sie zapytam. Mam sie czym martwic czy nie? Dodam jeszcze ze w zimnym
praktycznie mi twarz nie dretwieje, jeydnie w cieplym zauwayzlem.

6. Data: 2007-02-07 22:40:30

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wielulekarzy - leczy organizm calosciowo, a nie tylko wybrane jego czesci

Ciekawe... Jak dr Kwaśniewski pisze w książkach o leczeniu człowieka, a nie
tylko jego poszczególnych narządów, to jest be, a jak mówi to dr Tombak, to
jest to cacy...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

7. Data: 2007-02-08 16:41:16

Od: KM <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dawid napisał(a):
> co moze byc powodem dretwienia twarzy?
> bylem u neurologa i poslala mnie puki co na rezonans.
> Czego się spodziewać?

Rezonans magnetyczny jest badaniem obrazującym stan układu nerwowego.
Jego zadanie to wykluczenie najpoważniejszych chorób jakie mogą być
przyczyną twoich dolegliwości, SM, guz, udar i in.
Trzeba to wykluczyć, jak wszystko będzie OK to możesz spokojnie bawić
się w leczenie przez czarodziejów, słuchać porad zwolenników tzw.
"medycyny naturalnej" i narzekać na lekarzy, że nic nie umieją.

Guzek 5cm od sutka
guz krukenberga
KAC - mechaniz powstania
Zanik jądra? Czy koniecznością jest usunięcie?
bialaczka