drinki - czy to temat kuchenny?

1. Data: 2002-05-27 19:11:31

Temat: drinki - czy to temat kuchenny?
Od: "GosiaH" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No, kochani. Ja to mam teściów, mówię Wam, REWELACJA!!
A przy tym mój teść jest producentem (niestety detalicznym)
rewelacyjnych drinków, raczej słodkich, ale ja lubię.

Się mogę podzielić przepisami , ale nie wiem czy to temat kuchenny?

1. Data: 2002-05-28 07:22:15

Temat: Re: drinki - czy to temat kuchenny?
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik GosiaH <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:acvb1j$asd$...@n...onet.pl...
> [...]
> rewelacyjnych drinków, raczej słodkich, ale ja lubię.
>
> Się mogę podzielić przepisami , ale nie wiem czy to temat kuchenny?

dziel się, dziel, drinki co jakiś czas wracają na tapetę :)

wkn

1. Data: 2002-05-28 07:40:19

Od: "Mapet\(ka\)" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Się mogę podzielić przepisami , ale nie wiem czy to temat kuchenny?

Dzielic sie! Nie zwlekac! Zapewne mnostwo osob z napieciem wpatruje sie w
ten watek (wontek) :))
Mapet

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-05-28 08:53:24

Od: "Ema" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy Twoj teść może zna sprawdzony przepis na nalewkę na świeżej mięcie
potrzebuję
Z góry dzięki Małgorzata

1. Data: 2002-05-28 14:31:48

Od: "GosiaH" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ema" <n...@s...pl> napisał

> Czy Twoj teść może zna sprawdzony przepis na nalewkę na świeżej
mięcie
> potrzebuję

Nie wiem, zapytam jak pojadę.
--
Pozdrawiam z Krakowa
GosiaH

1. Data: 2002-05-28 14:37:17

Od: "GosiaH" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mapet(ka)" <l...@w...pl> napisał

> Dzielic sie! Nie zwlekac! Zapewne mnostwo osob z napieciem wpatruje
sie w
> ten watek (wontek) :))

2 kieliszki likieru wiśniowego
2 kieliszki soku ananasowego
1 kieliszek wermutu
schłodzić w lodówce co najmniej przez godzinę a podając dodać lodu
--
3 kieliszki wiśniówki
1 kieliszek likieru z czarnych porzeczek
schłodzić w lodówce co najmniej przez godzinę a podając dodać lodu
--
2 puszki mleka skondensowanego niesłodz. zagęszcz.
1 szklanka cukru
4 łyżeczki kawy rozpuszczalnej
1 szklanka spirytusu
w mleku rozmieszać cukier i kawę. Zagotować, ostudzić i mieszając
dodać spirytus
--
ajerkoniak
6 żółtek
schłodzić w lodówce co najmniej przez godzinę a podając dodać lodu
--
Tyle spamiętałam z ostatniej degustacji, na następny raz wezmę kartkę
i ołówek.

1. Data: 2002-05-29 07:22:15

Od: "Mapet\(ka\)" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Słodziutkie są, co niektórzy tłumaczą jako damskie, ale spróbujcie
> każdego po 1 dawce i pogadamy co damskie jest ;-))

To ja dorzuce taki, ktory pilam niedawno:
1/3 martini
1/3 rumu kubanskiego
1/3 coli

Bardzo smaczne, ale ja po szklaneczce cytowalam znana piosenke :"Ta mala
pila dzis i jest wstawiooooooooooonaaaaaaa!"

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-06-01 01:19:09

Od: marek <m...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

Drinki to temat nie tylko kuchenny ale takze kochanny:))

pozdr.
marek,..

1. Data: 2002-06-01 01:28:42

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

marek wrote:
> Drinki to temat nie tylko kuchenny ale takze kochanny:))
> pozdr.
> marek,..

"kochanny" mowisz :-)?

no to zrob tak:
50 g czystej, dobrze zamrozonej bialej wodki
do tego 50 gram wlewanego powoli po sciance soku malinowego
na koniec 3-5 kropli sosu Tabasco

pycha!
barbara

1. Data: 2002-06-01 02:10:40

Od: marek <m...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Czaplicka wrote:

> [...]
>
> no to zrob tak:
> 50 g czystej, dobrze zamrozonej bialej wodki
> do tego 50 gram wlewanego powoli po sciance soku malinowego

No way,albo sok malinowy albo tabasco.Jezeli jedno i drugie
to bede spocony jak mysz po porodzie.

pozdr
marek,..

sałatka z kurczaka z jabłkami (P)