drobne zwyrodnienie kregów szyjnych

1. Data: 2005-10-06 20:14:28

Temat: drobne zwyrodnienie kregów szyjnych
Od: "Zulka" <i...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie
mam pytanie, co to jest?
Czy cos takiego moze miec cos wspolnego z:
- nadcisnieniem (ostatnio mialam 160/105 mam 27 lat)?
- z bolami głwoy ?
- z dretwienim rak?
- zaburzeniami widzenia?

Co z tymi zwyrodnieniami robic teraz, leczyc jakos? do jakiego specjalisty
sie udac najlepiej?

z gory dziekuje za odpowiedz
Zullka

2. Data: 2005-10-06 20:51:31

Temat: Re: drobne zwyrodnienie kregów szyjnych
Od: "Capture" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jestem przekonany czy akurat "drobne zwyrodnienia kręgów szyjnych" są
główną przyczyną dolegliwości (zwłaszcza te trzy ostatnie), które opisałaś,
ale na pewno są one związane z odcinkiem szyjnym. Chcesz dobrego
specjalisty? Wejdź na www.mckenzie.pl Poczytaj o metodzie, znajdź terapeutę
certyfikowanego w twojej okolicy i wybierz się do niego. Później przykładaj
się do zadań domowy i nigdy więcej nie uskarżaj się na problemy kręgosłupa.

3. Data: 2005-10-25 09:58:13

Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

drętwienie rąk, a zwłaszcza zewnętrznych palców (małego i "serdecznego") jest
typowym objawem nacisku zniekształconych kręgów szyjnych na nerwy przechodzące
wewnatrz nich.
Bóle głowy ( zwłaszcza części twarzowej i oczu) mogą też być spowodowanw
zwyrodnieniowymi zmianami w kręgach szyjnych.
Jeżeli boli Cię twarz po jednej tylko stronie (i oko) - to moze być zapalenie
nerwu 3_dzielnego - z tym do neurologa, lub do poradni leczenia bólu.
Laserowo przeprowadzają "naprawę kregów" w szpitalu w Wawie, ale wymagają tam
posiadania "rezonansu magnetycznego" zwyrodniałych kręgów.
Podobna klinika jest też w gdańsku (albo w gdyni?)
Nie pamietam juz adresów.
Poszukaj w necie.
powodzenia

Malarone - jaki okres waznosci