drozdze

1. Data: 2001-10-24 10:17:13

Temat: drozdze
Od: "Bea" <b...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Musze przez miesiac "pic drozdze":(
Jak mam przyzadzic taka miksture coby mi przez gardlo przeszla?

Pozdrawiam
Beata

1. Data: 2001-10-24 10:20:07

Temat: Re: drozdze
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bea" <b...@w...com.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Musze przez miesiac "pic drozdze":(
> Jak mam przyzadzic taka miksture coby mi przez gardlo przeszla?

Na pewno musisz je 'zabić', czyli zalać wrzącą wodą lub mlekiem. Mozna to
dosłodzić miodem, da się wypić ;-)

Z jakiego powodu ta przyjemność - chcesz poprawić wygląd skóry?

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-10-24 10:20:26

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Bea wrote:

> Witam,
> Musze przez miesiac "pic drozdze":(
> Jak mam przyzadzic taka miksture coby mi przez gardlo przeszla?

uff, dużo tego musisz pić? Może wystarczy piwo z drożdżami? Można też
dodać sproszkowane do sałatki, ale wtedy ich nie pijesz tylko zjadasz. W
innej postaci jest to (dla mnie) niezjadliwe.

Waldek

1. Data: 2001-10-24 11:18:13

Od: kw <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

w aptekach sa takie gotowe pigulki /z drozdzami trzeba uwazac bo
mozna sie nabawic drozdzycy - tak mi kiedys tlumaczyla moja ciotka
- lekarz

1. Data: 2001-10-24 14:50:41

Od: "Bea" <b...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>dosłodzić miodem, da się wypić ;-)
>
>Z jakiego powodu ta przyjemność - chcesz poprawić wygląd skóry?

To zalecenie lekarza. Nie dotyczy jednak poprawy wyglądu skóry:)

Pozdrawiam
Bea

1. Data: 2001-10-25 08:36:28

Od: "Anna Alewska" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bea" <b...@w...com.pl> wrote in message

> Musze przez miesiac "pic drozdze":(
> Jak mam przyzadzic taka miksture coby mi przez gardlo przeszla?

W czasach, kiedy długo piłam drożdze lecząc skórę, wieczorem
łyżeczkę żywych drożdży zalewałam zimną wodą i dodawałam
dwie łyżeczki cukru albo jedną miodu, przykrywałam i szłam
spać. Rano mieszałam aby pianka się rozprowadziła i piłam lekko
musujący napój. Obrzydliwy, ale cóż było robić... Drożdze w
tabletkach nie działały.
PS Co do drożdzycy, to co lekarz, to inny pogląd. Ani mój
dermatolog, ani internista, ani ginekolog nie potwierdzili moich
obaw w tym względzie.

Ania

1. Data: 2001-10-25 13:06:18

Od: "Bea" <b...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>PS Co do drożdzycy, to co lekarz, to inny pogląd. Ani mój
>dermatolog, ani internista, ani ginekolog nie potwierdzili moich

Serdecznie dziekuje:)
Postaram sie jakos to dranstwo codziennie wypijac....
Brrr....na sama mysl ..."wlosy deba staja"..:)

Pozdrawiam
Bea

1. Data: 2001-10-26 09:36:25

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dwie łyżeczki cukru albo jedną miodu, przykrywałam i szłam
> spać. Rano mieszałam aby pianka się rozprowadziła i piłam lekko

Zawsze słyszałam, że żywych drożdży nie wolno pić, bo niszczą one w ludzkim
organizmie wit. B1, dlatego trzeba je potraktować wrzątkiem...

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-10-26 12:24:49

Od: " Aleksandra" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Irena Gumowska bardzo zalecala jedzenie i picie drozdzy dla zdrowia.
Podawala wielokrotnie przepis na tzw. falszywy mozdzek. Nalezalo zeszklic
cebulke na patelni, dodac drozdze, sol, pieprz i chyba bialko albo cale
jajko, mozna dorzucic ziol i wszystko usmazyc jak jajecznice. Pamietam, ze
nawet mi to smakowalo, tylko zapach byl szczegolny.
Przygotowujac wode z drozdzami tez mozesz ja czyms "dosmaczyc", np.
cytryna, gozdzikami, sokiem albo zrob sobie kwas chlebowy czy kwas z marchwi
/mam taki przepis w swoim zeszycie/. Pozdrawiam, Ewa

1. Data: 2001-10-30 17:05:30

Od: "Anna Alewska" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> Zawsze słyszałam, że żywych drożdży nie wolno pić, bo niszczą one w
ludzkim
> organizmie wit. B1, dlatego trzeba je potraktować wrzątkiem...

Nie potrafię tego zweryfikować, może trzeba zapytać na pl.sci.medycyna.

Ania

prosba o precyzowanie tematów
cumin
Kura