kapary- co z nich?

1. Data: 2001-10-24 08:27:40

Temat: kapary- co z nich?
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie.
czy macie jakies latwe przepisy na potrawy z kaparami? dostalam duzy slój
takowych i nie mam pojecia co z nimi zrobic.

pozdrawiam wirtualnie
Mechcia

1. Data: 2001-10-24 08:46:02

Temat: Re: kapary- co z nich?
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MechaGodzilla <m...@n...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9r5u0a$ma3$...@z...man.szczecin.pl...
> jak w temacie.
> czy macie jakies latwe przepisy na potrawy z kaparami? dostalam duzy slój
> takowych i nie mam pojecia co z nimi zrobic.

makaron penne z tuńczykiem, puszką pelati i słoiczkiem kaparów.

Wkn

1. Data: 2001-10-24 09:07:08

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

MechaGodzilla wrote:

> jak w temacie.
> czy macie jakies latwe przepisy na potrawy z kaparami? dostalam duzy slój
> takowych i nie mam pojecia co z nimi zrobic.

Koenigsberger Klopse (w wątku o pulpetach)
Sos pomidorowy do panierowanych kurczaczych piersi (kiedyś jako
pseudopiccatę podałem)
Można zrobić też kompletnie bezmięsnie: taki sos pomidorowy z kaparami
do makaronów różnistych jest świetny.

tak na przykład

pozdrawiam całkowicie niewirtualnie

Waldek

1. Data: 2001-10-24 09:07:09

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MechaGodzilla" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> jak w temacie.
> czy macie jakies latwe przepisy na potrawy z kaparami? dostalam duzy slój
> takowych i nie mam pojecia co z nimi zrobic.

Codziennie dodawać po kilka do sałatki greckiej ;-)))
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-10-24 09:10:38

Temat: Odp: kapary- co z nich?
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w
wiadomości news:3BD684BC.AC8E5A44@zedat.fu-berlin.de...

> [...]
> pseudopiccatę podałem)
> Można zrobić też kompletnie bezmięsnie: taki sos pomidorowy z kaparami

jak nie wirtulanie to moze jeszcze i "cmok"...

Mechcia:)

1. Data: 2001-10-24 09:25:34

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

MechaGodzilla <m...@n...pl> a écrit dans le message :
9r5u0a$ma3$...@z...man.szczecin.pl...
> jak w temacie.
> czy macie jakies latwe przepisy na potrawy z kaparami? dostalam duzy slój
> takowych i nie mam pojecia co z nimi zrobic.

A "u nas", na Martynice, kapary sie dodaje do zupy z dyni, poniewaz ma
lagodny smak, i kapary ciekawie z nia kontrastuja (lyzeczka kaparow
bezposrednio do talerza). Pasowaloby moim zdaniem do innych lagodnych zup (z
marchewki np.)

cmok
Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2001-10-24 09:26:01

Temat: Re: Odp: kapary- co z nich?
Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> jak nie wirtulanie to moze jeszcze i "cmok"...

aż się zaczerwieniłem. Widzisz to?

Waldek

1. Data: 2001-10-24 09:39:52

Od: Magda Rzepka-Kosinska <m...@i...zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sa naprawde fajnym dodatkim do salatki srodziemnomorskiej :)
Wklepie jutro oki?
M.

1. Data: 2001-10-24 09:47:46

Temat: Odp: Odp: kapary- co z nich?
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w
wiadomości news:3BD68929.B78912FB@zedat.fu-berlin.de...

> aż się zaczerwieniłem. Widzisz to?
>
> Waldek

pewnie

Mechcia w znakomitym nastroju- w koncu...

1. Data: 2001-10-24 10:01:37

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
> lagodny smak, i kapary ciekawie z nia kontrastuja (lyzeczka kaparow
> bezposrednio do talerza). Pasowaloby moim zdaniem do innych lagodnych zup

:)))
cmok!

Mechcia

penne z klopsikami