Kura

1. Data: 2001-10-24 08:38:37

Temat: Kura
Od: "Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziendobry
Mam pytanko male chce usmarzyc kure w glebokim tluszczu w paniercee i tak
sie zastanawiam czy zanim porcyjki sie usmarza to czy panierka sie nie
spali. Wiec pytanko moze lepiej najpierw obgotowac?
Zalerzy mi na szybkiej odpowiedzi bo kura juz sie szykuje a i jeszcze w czym
taka kure mozna przymarynowac ( ma byc pikantna)
Aga ktora szykuje dla kochanego kolacje rocznicowa ( juz osiagnelismy wiek
przedszkolny :-)) )

1. Data: 2001-10-24 08:49:41

Temat: Re: Kura
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka Litwin <a...@a...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9r5utu$5vb$...@n...tpi.pl...
> [...]
> taka kure mozna przymarynowac ( ma byc pikantna)
> Aga ktora szykuje dla kochanego kolacje rocznicowa ( juz osiagnelismy wiek

a duże te porcyjki?
Bo jak się robi duże "dewolaje" z cycków kurczakowych to nic sie spali, byle
ogień nie za wielki, ale z kurą to nie wiem, może ona żylasta czy coś...

Wkn

1. Data: 2001-10-24 08:57:24

Od: Tomek &quot;Leopard&quot; W. <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> napisał / wrote:

> [...]
> sie zastanawiam czy zanim porcyjki sie usmarza to czy panierka sie nie
> spali. Wiec pytanko moze lepiej najpierw obgotowac?

Rozumiem, że to jest KURA, czyli w powszechnym rozumieniu coś, co latało po
wiejskim podwórku, a nie żaden bojler.
W takim razie - lepiej ją faktycznie obgotować, albo zamarynować (tu jest sto tysiecy
różnych "szkół" - niezły sposób to marynowanie w warzywach i białym winie lub occie
zrobionym z takiegoż).
Oczywiście wszystko zależy od wielkości kawałków.

> ( ma byc pikantna)

To ją natrzyj (albo dodaj do panierki) mieloną ostrą papryką - proste.

(ps. kura w panierce to dla mnie marnotrastwo, ale nich Ci będzie).

Smacznego
Leopard

1. Data: 2001-10-24 09:05:40

Od: "Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

zle sie wyrazilam to taki zwykly kurczak ze sklepu niestety (a z kury
podworkowej to ja tylko rosolek)
Aga

1. Data: 2001-10-24 10:30:05

Od: "Jader" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <Tomek &quot>; <Leopard&quot>; "W." <k...@w...pl> napisał w
wiadomości news:9r5rs1$ous$1@i26.srv.wp-sa.pl...
> wiejskim podwórku, a nie żaden bojler.

Faktycznie bojler ile by nie gotowac moze byc twardy.

Jader :)

1. Data: 2001-10-24 10:50:27

Od: "adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Faktycznie bojler ile by nie gotowac moze byc twardy.
>
> Jader :)

LOL , jeszcze duzy gar trza miec........ :)))

Adiola

---

1. Data: 2001-10-24 10:57:07

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

adiola wrote:

> LOL , jeszcze duzy gar trza miec........ :)))
>
> Adiola

nie, można od środka. Mój dziadek kiedyś nawet na miękko ugotował, bo
wody zabrakło ;-))

Waldek

1. Data: 2001-10-24 11:01:41

Od: "adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie, można od środka. Mój dziadek kiedyś nawet na miękko ugotował, bo
> wody zabrakło ;-))
>
> Waldek

:-))))))))))))), swietne :-)))))))))
Bojler na miekko, ha ha ha

Adiola

---

1. Data: 2001-10-24 11:04:44

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jader
> Faktycznie bojler ile by nie gotowac moze byc twardy.
Ja bym dodał, że z upływem czasu wręcz kamienieje. :-)))
pozdr. Jerzy

coś z jednego garnka
kapary- co z nich?
penne z klopsikami