drożdzyca, a cytologia

1. Data: 2004-06-03 11:33:23

Temat: drożdzyca, a cytologia
Od: "Mariusz" <mar.ko<NOSPAM>@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Moja dziewczyna wróciła dzisiaj od lekarza i stwierdziła, że zapomniała
zapytać o pewną sprawę, więc może tutaj ktoś pomoże.
Czy występuje jakaś zależność pomiędzy przelekłą drożdzycą pochwy, a rakiem
szyjki macicy. Czy należy częściej przeprowadzać cytologię u chorych na
drożdzycę. Czy jest to zupełnie bez znaczenia?

Pozdrawiam
Mariusz

2. Data: 2004-06-03 16:35:40

Temat: Re: drożdzyca, a cytologia
Od: "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

IMHO nie ma danych n/t onkogennego działania C.albicans na szyjkę macicy.
Ale cytologię i tak warto robić. Tylko przyzwoicie ocenianą, bo z tym jest
różnie.

--
Krzysiek, EBP
Każdy człowiek postrafi latać. Niestety tylko w jednym kierunku.

3. Data: 2004-07-01 21:28:42

Od: "Ekonet" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeczytaj

CANDIDA.

Candida jest grzybem, który normalnie stanowi 2% flory jelitowej. Ale może
dojść do rozrostu Candida nawet do 60-70% flory jelitowej w przypadku, gdy
nie prowadzimy odpowiedniego trybu życia, a szczególnie w przypadkach:

1. Używanie antybiotyków w dużych ilościach,

2. Nie odpowiednie odżywianie się

3. Stres

4. Osłabiony układ immunologiczny.

Badania przeprowadzone w USA wykazały, że aż u 70% społeczeństwa poziom
Candida jest wyższy jak normalny.

Wykazanie nadmiernej ilości Candidy we florze jelitowej, na podstawie badań
lekarskich, jest praktycznie niemożliwe. Można jedynie na podstawie
zaobserwowanych objawów przypuszczać, że mamy do czynienia z nadmierna
ilością Candidy.

Objawy są następujące:

- pojawiają się toksyny w organizmie, które mogą powodować zmiany
chorobowe nawet już u 3-4 miesięcznych dzieci. Może występować ciągły płacz,
egzema, długotrwałe zaparcia (oddaje stolec raz w tygodniu), bóle brzucha,
bezsenność, nadpobudliwość (ciągłe bieganie, pocieranie nosa i oczu),
drapanie odbytu, bóle głowy, wysięg z nosa, zapalenie oczu, alergia skórna,
biegunka ze śluzem. Przeprowadzane badania, pomimo dokuczliwych objawów, nie
wykazują zmian chorobowych.

U dorosłych występują: migrenowe bóle głowy, problemy z
widzeniem (złe widzenie tła, widzenie synchroniczne), zapalenia dróg
oddechowych, astma, ciągły kaszel, wysięg z nosa, biegunka, zaparcie,
wzdęcia, nadmiar gazów brzusznych prowadzący, aż do konieczności
pozostawania w domu, świąd odbytu, różne alergie, otyłość i ból żołądka.

Badania przeprowadzone z powodu bólu żołądka wykazują obecność helikobakter
i nadmiar kwasów. Na tej podstawie zwykle jest stosowane leczenie
antybiotykowe. Ale przeciwnie do oczekiwań stan chorego jeszcze bardziej się
pogarsza.

Osoby, które dotknięte są Candidą mają wielkie zapotrzebowanie na czekoladę,
słodycze i słodkie wypieki z delikatnej mąki. Może występować również
zapotrzebowanie organizmu na piwo i inne alkohole. Osoby te nie mogą
schudnąć nawet przy diecie sprowadzonej do 0. W przypadku pojawienia się
powyższych objawów można przypuszczać, że mamy do czynienia z Candidą.
Pewności nabieramy wówczas, gdy wszystkie badania są negatywne, a pacjent ma
jednak dolegliwości.

Gdzie umiejscawia się Candida.

W jamie ustnej - pleśniawki, w kanale trawiennym, w pochwie (można
jednoznacznie wykazać badaniem laboratoryjnym).

Candida jest chorobą zakaźną.

Jak można udowodnić, że mamy do czynienia z Candidą?

- W przypadku zastosowania colon hydroterapii widzimy, że wypłyną z
wodą całe kolonie grzybów. Są one w formie śluzowatej. Normalnie grzyby te
są bardzo mocno przyczepione do ścianek jelita grubego i nie znajdują się w
kale. Dlatego badanie laboratoryjne kału nie wykazuje ich obecności.

- Candida znajdująca się w pochwie może być jednoznacznie wykazana
przez badanie laboratoryjne śluzu. Jeżeli w pochwie znajduje się Candida,
można prawie w 100% być pewnym, że zakażenie Candida jest w jelicie grubym.
Należy wówczas zastosować leczenie kompleksowe, a nie tylko miejscowe.

- Jest możliwe zmierzenie obciążenia układu immunologicznego na
podstawie zaobserwowania mniejszej odporności skóry. Jest to bardzo
nowoczesna metoda eliminująca konieczność dokonywania nakłucia. Niestety
lekarze nie uznają wyników tego badania jako oficjalnych.

- Jeżeli badanie stolca i badanie krwi jest także negatywne, przy
braku innych przyczyn choroby, to przyczyną prawdopodobnie jest Candica.

- Jeżeli u człowieka otyłego w wyniku badań jest ustalone zniszczenie
wątroby w takim stopniu, że jest podejrzenie nadmiernego używania alkoholu,
a chory stwierdza, że nie nadużywa alkoholu, to nie wolno przyjmować, że
mówi on nieprawdę i jest alkoholikiem. W jego przypadku powodem zniszczenia
wątroby może być Candida, ponieważ wytwarza ona alkohol.

Leczenie:

Należy zmienić dietę. Dieta ma na celu wyeliminowanie pożywki dla grzybów.
Nie wolno spożywać: chleba na drożdżach, żadnych grzybów, pleśni, żadnych
słodyczy( np. cukru, czekolady, miodu, ciastek), jak również nic, co jest
słodkie: słodkie owoce np. winogrona, morele, śliwki itp., delikatnych
węglowodanów (wypieki z białej, delikatnej mąki), ciast drożdżowych, kefiru,
sera żółtego, żadnego alkoholu, żadnych napojów typu coca cola, soków,
nektarów owocowych w kartonach itp.

Należy spożywać: Wszystkie produkty przygotowane z mąki pełnowartościowej,
ale bez drożdży (z proszkiem do pieczenia), jogurt, zsiadłe mleko, maślankę,
twaróg, warzywa surowe i duszone, niesłodkie owoce jak kwaśne jabłka, głóg,
porzeczki, wiśnie, pigwy, avocado, rośliny strączkowe i pestki np.
słonecznika, dyni, sezamu.

Po kuracji należy odtworzyć florę bakteryjną.

Lekarstwo:

Nystatyna. Do chwili obecnej, w leczeniu tradycyjnym, jedynym skutecznym
lekiem była Nystaytyna, która nie szkodzi organizmowi. Nie niszczy ona
wątroby, ponieważ nie wchłania się do organizmu i przez to trafia do jelita
grubego, gdzie głównie znajduje się Candida. W związku z tym można używać ją
w dużych ilościach. Pozostałe syntetyczne preparaty wchłaniając się do
organizmu bardzo niszczą wątrobę i dodatkowo nie są skuteczne, ponieważ nie
trafiają do jelita grubego.

Preparaty Okonet skutecznie i bezpiecznie dla organizmu leczą Candidę,
chociaż w szczególnych, bardzo ciężkich przypadkach wskazane jest dodatkowe
stosowanie Nystatyny.

Jednomiesięczne leczenie Candidy powoduje utratę wagi pacjenta nawet do 10
kg. Kuracja może trwać przez wiele miesięcy i w czasie jej trwania jest
proponowane stosowanie colon hydroterapii.

Preparaty stosowane podczas kuracji:

1.. Oliva Leaf Extract.
2.. Grapefruit Seed Extract,
3.. Candcell-6,
4.. W niektórych przypadkach konieczne jest dodatkowe podanie Nystatyny.
Jest wskazane połączenie kuracji z Total Body Cleanse.

Istnieje tz. "Wielka Kuracja Candida" i "Mała Kuracja Candida".

Na początku rozpoczętych kuracji u pacjentów mogą pojawić się objawy
negatywne np: bóle głowy, wzdęcia, zaparcia, biegunka (nawet 20-25
wypróżnień dziennie).

W czasie kuracji należy pić Ponay Tea, która jest bardzo pomocna w wydalaniu
grzybów.

Choroby Kobiece związane z Candidą:

Jeżeli w pochwie znajduje się Candida to zastosowanie tylko miejscowego
leczenia nie przyniesie pożądanego skutku. Dla uzyskania całkowitego
wyleczenia należy jednocześnie usunąć grzyby z jelita grubego. Nie jest
proponowana irygacja pochwy. Irygacja, bowiem powoduje usunięcie również
potrzebnych bakterii, których późniejsze uzupełnienie jest bardzo trudne. O
wiele trudniejsze jak uzupełnienie flory jelitowej. Proponuje się natomiast
założenie na noc tamponu namoczonego w wodnym roztworze Grapefruit Seed
Extract. Dodatkowo należy zwrócić uwagę na dezynfekcję partnerów.

Pozdrawiam: Istvan

4. Data: 2004-07-01 22:10:16

Od: "Robert" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ty przeczytaj np to i oddal sie stad spamerze (nie jest to dokladne
okreslenie i chyba zbyt lagodne, ale co mi tam...) - im szybciej tym lepiej

"WHO w sprawie medycyny tradycyjnej

W najnowszych zaleceniach Światowa Organizacja Zdrowia ostrzega przed
niekontrolowanym zażywaniem dostępnych bez recepty ziołowych produktów
leczniczych i odżywek oraz stosowaniem terapii medycyny alternatywnej. Na
podstawie dostępnych danych WHO oszacowała, że w ostatnich trzech latach
podwoiła się liczba działań niepożądanych związanych ze stosowaniem takich
leków i terapii.

Ze względu na tradycje oraz brak dostępu do opieki zdrowotnej prawie 80%
ludności państw rozwijających się polega przede wszystkim na medycynie
tradycyjnej. Stosowanie leków ziołowych i terapii zaliczanych do medycyny
alternatywnej jest też popularne w krajach najbogatszych. Większość
stosujących je osób mylnie sądzi, że środki lecznicze oparte na naturalnych
składnikach są całkowicie bezpieczne. Zalecenia WHO adresowane do instytucji
rządowych, pozarządowych i mediów, mają za ich pośrednictwem uświadomić
społeczeństwu, że tak nie jest."

Robert Milewski

płukanie gardła DUOMOXem
Pytanie do kardiologa
bezplatne konta email dla kardiologow !
USG a Nutramigen
Carcinoma nephrogenes clarocellulare ...