Re: [druty] fredzle - zwariuje!!

Data: 2005-05-31 21:18:48
Temat: Re: [druty] fredzle - zwariuje!!
Od: "graża" <g...@p...onet.pl>

> Dziewczyny,
> wspomozcie jakims linkiem z RYSUNKIEM jak zrobic fredzle na drutach.
> Z angielskich opisow (z kilku roznych miejsc) sie poddalam, polskich nie
> znalazlam w ogole. Gmeralam w swoich ksiazkach i FAQ, ale nie znalazlam.
> Przeciez lew musi miec grzywe!!! Bez grzywy lew sie nie liczy!!
> A tak dobrze mi bylo robic zabawki na szydelku, zachcialo sie drutow....
>
> Joe

Zupełnie nie chcący zadałaś mi pracę do odrobienia - jak ja nie lubię czegoś
nie umieć.
W zbiorach rodzimej literatury nie znalazłam opisu, pomogłam sobie angielską:

1 rz. oczka lewe,
2 rz. oczka prawe, drut w oczko, nitka na palec wskazujący prawej ręki, mamy
pętelkę, nitkę spod palca w oczko (3 razy na palec i w oczko) - na palcu 3
pętelki, na drucie 3 oczka, powtarzamy do końca rzędu,
3 rz. oczka lewe, każde 3 oczka powstałe w poprzednim rzędzie przerabiamy jako
jedno,
powtarzamy rz. 2 i 3
zrobiłam próbkę, jest OK, to się musi udać
powodzenia i pozdrawiam
Graża